![]() |
"Dubblen" "Sparkled Face".... Jävla muppar! Prata svenska!
|
Tackaaarrrr!!!!!!!!!!!!!!
Fan VAD SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!!!!!!!!!!!! |
1 Hur kör Claes? Årets sämsta styrning!
2 Hur kunde West Wing plocka ner Peters häst senast? Bra gjort! |
Citat:
|
Citat:
|
Vilken trökrad zzzz..
|
Citat:
|
Skitkul att sitta med spik på Kallum på v4. Blir ju väldigt rik på det.:sleep:
|
Citat:
|
Citat:
Inte TAAAACKARRRRRRR. Och annat tjotrams.:thumbdown: |
Ok, nu kanske folk förstår mina "Tackaarr". Anledning att jag inte postat något innan är för att jag tror på jinxen, alltid när ja postat innan har det gått mindre bra. Med en avdelning kvar kan jag bjuda på min rad. Och kommer säkert jinxa bort sex rätt men det bjuder jag på, då vet verkar bli låg utdelning. Menar aldrig att va dryg eller något sådant.
Sen har jag varit för jävla sjuk, och inte pallat skriva för mycket. http://imgur.com/k1CXyGi Spelade även rak DD. 3 emot 2. Insats 100 kr. Trevlig afton. |
Nån som sitter bra till med en mångkupongare?
|
Usch.... Todd Tabac hade gjort Romme intressant!
|
Citat:
Jag tror iofs att 5,6,9 kan hota likaväl som 2 å 3. |
Om man är aktiv så köper jag ett "tackarrrrr" vilket jag gör frekvent men om man som "OHPF" med 18 inlägg och U-båt som bara slickar i sig och bidrar själv med nada klagar ska man bara dra tillbaka till sitt hål igen! SKÄMMES TA MIG FAN! Jävla clown!
|
Mitt hatobjekt nummer 1 Persson höll på att ta benen på Callum! Fy fan vad nära.... Han förstör var han än visar sig för mig...
|
Hål, sa Bull!
|
Snyggt Softis!
|
FYYYY FAAAAN JAG SPYYYYYYYYYYYR!!!! FETT-VEIJO!!!! KÖR UNDAN FÖR FAN!!!
|
Citat:
|
Ok, haters gotta hate..
Men.... Tackaaaarrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citat:
|
Man ska inte spela på j-la lallarbana när Veijo, Kim Eriksson och Stefan Persson är med.
Kan aldrig bli bra. Lotto säger ni när det är skotvång, NÄ men med skitkuskar som de där 3 är det fan lotto. |
Citat:
|
grattis softis.. snyggt
|
Citat:
|
Revansch!!!?
Registrerat spel Datum: Måndag 2014-12-29 Bana: Romme, omg. 45 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 5, 7, 12 2 1, 2, 5, 7 3 7 Gold Twister Vadet gäller startnummer 20 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 2748 816C XXXX XXXX |
Citat:
Men varför inte V6? |
GRYMT besviken på Heiskanen - torskade 2,500 på det men...
STORT GRATTIS SOFTIS!!! GLÄDS ÅT DIN FRAMGÅNG! |
Tusen tack allihopa!
V6, brukar allt för ofta spela det. och bommat många ggr pengar tillbaka, lirade även reducerat och tänkte köra denna med V6. Men glömde väl fylla i det, noterbart är att reducerat inte ledda till några större vinster.. Tack återigen, kändes skönt efter man legat i bingen nästan en vecka dyngsjuk totalt vart det 14 269 kronor |
Citat:
Spelar jag större joker spelar jag endast V6 ibland. Jag vill inte ha noll tillbaka om mina spelvärda idéer sitter och jag åker i ett garderingslopp... V64 e ett skitspel, men få några tusen istället för noll kan vara mycket värt... |
Citat:
|
vilken match imor åke mot björn på axev v64.. bara börja plugga, tror goop vinner med 2-1 eller 3-2..
|
Citat:
Fy fan vilken jävla kuk-tilt jag har på trav just nu! Nära men proppen släpper liksom inte. Så jävla trött på skiten.... |
Citat:
Tvilling å plats som vanligt? Nä, bara vinnare.:cheers: |
Citat:
haha, för dåliga boys, oavsett. :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Ja, det är det där med min travbibel! Jag ska alltid lira plats å tvilling enligt den och möjligtvis fylla på med vinnare, men ibland slinter omdömet...:drunk: Plats stod i 17-22 ganska sent när jag lira och jag tyckte det var lågt med tanke på alla galopper. Klart man straffades direkt!:) |
Citat:
|
Citat:
|