![]() |
Citat:
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-12-30 Bana: Axevalla, omg. 37 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 3, 4, 7, 10, 14 2 15 Stardust Lady 3 2, 4, 8, 12, 13 Vadet gäller startnummer 25 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 250,00 kr Kvittonummer: 4F8C 5204 7AA1 1345 Utbetalt: 5 352,00 kr Flyt var det Voltis & Skräll vart det! Tack för Spiken i Avd 2. Hade visst inte målat på som jag trodde, men vad gör det? :thumbup: |
Citat:
|
Citat:
Att du inte hade med Roger i första kan jag dock inte vara helt nöjd med!:rant: Vinner den tar du ju potten...:clap: Nu blir det till att diska!:hattenav: |
Jag blir så förbannad när pissmyror kommer och säger att du måste ge analyser av loppen annars behöver du inte ge tips:Är det något som ni övriga på Sharps håller med om?///
|
Citat:
Nu kom jag på att det finns en ignorefunktion här också för övrigt, tack för påminnelsen! :rolleyes: |
Citat:
|
Jag är ju helt ointressant som tippare etc. Varför är jag så viktig,en nolla!Kul att du har kompisar.Lev livet sug din egen eller wtf!
|
Till dig Stekel:det var jävligt orättvist det du sa,jag gör det på mitt vis och du på ditt.Jag säger det nu för den 3:ggr jag kan inte analysera ett lopp,HUR SVÅRT ÄR DET ATT FATTA.
jag slutar härmed på sharps |