Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64-Axevalla (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22519-v64-axevalla/)

softpojk 2014-12-30 22:26

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 394826)
Tipsmässigt bara längtar jag efter att hamna i den "zone", som du just nu befinner dig i! Nu kräver vi skräll!:KO:

(Tror du jag avstod till slut? Nä, spika Roger...håller toppform på dragen, men får inte till streckandet. Tippa trav är lurigt!)

Registrerat spel

Datum: Tisdag 2014-12-30
Bana: Axevalla, omg. 37
Spelform: V3

Avd Ordinarie hästar
1 3, 4, 7, 10, 14
2 15 Stardust Lady
3 2, 4, 8, 12, 13

Vadet gäller startnummer

25 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 250,00 kr

Kvittonummer: 4F8C 5204 7AA1 1345

Utbetalt: 5 352,00 kr

Flyt var det Voltis & Skräll vart det! Tack för Spiken i Avd 2.
Hade visst inte målat på som jag trodde, men vad gör det? :thumbup:

Melander 2014-12-30 22:31

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 394829)

"Gav ett V4 tips tidigare idag"

"Registrerat spel

Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 3, 4, 6, 7, 10
2 1 Diggers Elias
3 2, 3, 4, 5, 6, 9
4 4, 7, 8, 9

Lycka till!"

Jadu, det var ju ett jäkla giftigt tips om man nu kan kalla det tips att lägga upp en bong.

Och nä, ingen har sagt att du skulle lägga upp dina spel (vilka troligtvis inte är något att kolla på med tanke på hur seriös du verkar vara) men det jag försöker påpeka är att du ska sluta spamma forumet med onödiga inlägg vilket du gör konstant. Du och dina spaminlägg och påhopp är ju tyvärr en av anledningarna till att en som Helge har blivit mycket mer inaktiv på forumet, och kan man välja mellan dig och henne är ju valet, tyvärr för din del, ganska enkelt.

Och den där dissen eller vad det skulle vara med björnarna förstod jag inte men det är ju inget att skämmas över när det kommer från dig.

För det första du har verkligen NOLL KOLL Andy :Kolla upp innan du vräker ur dig saker som inte stämmer.Jag kommer att stava detta stort så att du förstår:DET BEROR INTE INTE PÅ MIG ATT HELGE SLUTAT SKRIVA PÅ SHARPS!Jag har pratat ut med Helge för ett tag sedan,och vi är helt överens i allt.DU däremot tänk till nästa gång du hoppar på någon:ps btw mitt sätt att ge tips är att göra det utan kommentarer,du verkar ogilla det också.Önskar jag kunde säga Gott Nytt år till dig,men jag kan inte det!

Voltstart 2014-12-30 22:33

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 394832)
Registrerat spel

Spelform: V3

Avd Ordinarie hästar
1 3, 4, 7, 10, 14
2 15 Stardust Lady
3 2, 4, 8, 12, 13

Vadet gäller startnummer

25 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 250,00 kr

Kvittonummer: 4F8C 5204 7AA1 1345

Utbetalt: 5 352,00 kr

Flyt var det Voltis & Skräll vart det! Tack för Spiken i Avd 2.
Hade visst inte målat på som jag trodde, men vad gör det? :thumbup:

Nä, men ska man få in skräll man streckat måste man ju jobba för just det. Kul att ens idéer ger utslag!:yes:

Att du inte hade med Roger i första kan jag dock inte vara helt nöjd med!:rant:
Vinner den tar du ju potten...:clap:

Nu blir det till att diska!:hattenav:

Melander 2014-12-30 22:45

Jag blir så förbannad när pissmyror kommer och säger att du måste ge analyser av loppen annars behöver du inte ge tips:Är det något som ni övriga på Sharps håller med om?///

Stekel 2014-12-30 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 394837)
Jag blir så förbannad när pissmyror kommer och säger att du måste ge analyser av loppen annars behöver du inte ge tips:Är det något som ni övriga på Sharps håller med om?///

Nej du är nog rätt ensam så du kan knipa käft. Tror det är helt okej för de flesta att du lägger lite oneliners som inte säger så mycket och okommenterade bongar emellanåt, det gör de flesta av oss. Om du bara mellan varven bidrog med någon enda liten tanke/analys någon enda gång. Men det har du gjort precis noll gånger på detta forum...

Nu kom jag på att det finns en ignorefunktion här också för övrigt, tack för påminnelsen! :rolleyes:

Melander 2014-12-30 23:37

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 394847)
Nej du är nog rätt ensam så du kan knipa käft. Tror det är helt okej för de flesta att du lägger lite oneliners som inte säger så mycket och okommenterade bongar emellanåt, det gör de flesta av oss. Om du bara mellan varven bidrog med någon enda liten tanke/analys någon enda gång. Men det har du gjort precis noll gånger på detta forum...

Nu kom jag på att det finns en ignorefunktion här också för övrigt, tack för påminnelsen! :rolleyes:

Förlåt Herr Stekel men min förmåga klarar inte av att förklara ett travlopp.Därav att jag aldrig ge mina rader.Om du vill ska jag sluta att ge mina rader.Jag själv spelar ofta på kuskar ,hästar jag känner igen.Och tro det eller ej jag lyckas ibland.

Melander 2014-12-30 23:48

Jag är ju helt ointressant som tippare etc. Varför är jag så viktig,en nolla!Kul att du har kompisar.Lev livet sug din egen eller wtf!

Melander 2014-12-30 23:58

Till dig Stekel:det var jävligt orättvist det du sa,jag gör det på mitt vis och du på ditt.Jag säger det nu för den 3:ggr jag kan inte analysera ett lopp,HUR SVÅRT ÄR DET ATT FATTA.
jag slutar härmed på sharps