![]() |
[QUOTE=Sprite;394615]Och Sören kör för vad repen håller när enda hotet sitter i ryggen. Lite fingertoppskänsla tack gällande vilken häst som är hotet FÖR FAN!
Synd att Sören körde med helstängt på sig själv.Hade han tittat åt höger hade han inte sett nåt hot överhuvudtaget... |
Galet gå på så tidigt med Zätabubben och uselt släppa ut lusen i rygg! Fy fån vad det går emot nu!
Fortfarande vansinnig över hela gårdagen som med minsta klaff borde inneburit 80 lax minst! |
Det där borde ha varit en diskning! Han stör ju hästen utvändigt, från kurvan hela vägen in i mål.
|
Gävle 723 20141230 LD
Insats: 160 Avd-1: 3 Avd-2: 4 160,00 * 1 = 160 kr |
Tycker också det var diskning men i amatörland räknar man med lika många domslut och åsikter som myggen i Norrland!
|
Citat:
Nu har jag inte kollat in nån repris. Kanske tappar utvändig häst just för att de båda "möts"? Vid första anblicken kändes det solklart: Ingen diskning.:popcorn: |
LD1: 3 10
LD2: 4 6 4x50 |
snällaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tabort jansson torbjörn från kusk trav fattar inte vad e det för kusk alltid han kör bort favouriter
|
Så himla snyggt av Alpen och Per!:thumbup:
Undra vad Bältra Lomen kunnat om stannat i rygg och hållit sig felfri fram till upploppet då kanske? Nån gång ska hästen väl trava hela vägen igen?:) Noterbart vad vissa hästar fungerar bra med hård bana och kyla(Alpen). Aloe i nästa? |
Citat:
|
Mår fan illa! Alp Boris var med men inte en krona på LD.....
|
Citat:
Antingen kör man enligt reglerna och väntar på luckan eller så kör man regelvidrigt. Finns inget "mellanläge att luckan ändå hade kommit och därför ska han inte diskas" i min bok. Men man får ta det för vad det är. Det inte är inte V75 eller elitloppet och därmed inga elitdomare heller. Precis som att man inte kan förvänta sig stordåd av domarna i korpensammanhang heller. Förra säsongen gjorde jag bland annat mål rätt upp i nättaket och alla spelarna inklusive målvakten reagerade som om det blev mål men domarn blåste att det inte var mål för att han stod så dåligt till att han inte såg... :whoco5: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Baserade analysen om spets på autostart!:sleep: RED:Dessutom finns det ju tilläggsvolt!!! |
Det är galet tungt nu.... När kommer proppen ur?
|
Tack för dagens klara...
Citat:
|
Citat:
Avd Ordinarie Reserver 1 6 2 3 5 6 7 10 12 3 2 4 6 11 13 4 1 30 rader * 1 * 2,00 kr = 60,00 kr |
Citat:
Avd Ordinarie Reserver 1 2 3 6 8 12 2 10 3 4 6 8 11 13 14 15 4 1 35 rader * 1 * 2,00 kr = 70,00 kr Har med mig 3:an i mitt andra system |
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2014-12-30 Bana: Gävle, omg. 34 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 2, 3 2 6,7,8,10 3 4,13 4 1, 13 Vadet gäller startnummer 32 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 64,00 kr Kvittonummer: 878E 1E02 Utbetalt: 10256,00 kr :clap::claps: |
Citat:
Nåväl, grattis! Är detta en del av ett reducerat system tro? Känns så... _____________ Själv har jag lirat denna halvseriösa V3:a: 9(Ett av kallbloden jag väntat på hela sommaren) 3(Spurtade starkt senast. Dåligt lopp på nytt. Duger igen?) 1,4,6,10,11,12 :KO: RED: Jag skrev ju halvseriös V3:a, vilket var ett korkat beslut. Vinnaren i II:a stod det ju "klasshästen i gänget" skrivet i pannan på, om jag bara satt mig in i loppet rejält. Varit före hästar som Spit For Spat, Sebastian Sund och Neo Neon i regelrätta lopp... När nu anledningen till spel var Zorn, är det ju "dåligt spel" att inte kolla efter vad de fåtal spelade i övriga avdelningar presterat. Motståndet var ju verkligen rätt för Glory... |
Åh fyfan, så missade man lunchen igen. legat och hostat hela j-vla natten. Denna förkylning tar kål på mig! Hoppas det gick bra för dem som förtjänar det.
|
Citat:
|
Tar ny chans i Danmark med medioker peng! V4!
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-12-30 Bana: Danmark, omg. 67 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 3 In Front 2 3, 6, 8, 11 3 3, 5 4 2, 4, 7, 8 Vadet gäller startnummer 32 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 64,00 kr Kvittonummer: 2FC8 XXXX XXXX XXXX |
Citat:
|
Citat:
Surt, men det jag sett är väl formen ok, fast turen och flytet :thumbdown: Det kommer, bara kämpa på kamrat. |