Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V4 Gävle (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22522-v4-gaevle/)

kungiran 2014-12-30 09:16

V4 Gävle
 
Hur blir det idag?Har ni något tips
till omgången!?

doob 2014-12-30 10:02

Citat:

Ursprungligen postat av kungiran (Inlägg 394573)
Hur blir det idag?Har ni något tips
till omgången!?

Du kan ju alltid öppna upp med din analys av omgången!? :popcorn:

DG 2014-12-30 10:12

Jag kastar ur mig mina tankar och funderingar, ja, lite som mitt första spel är tänkt:

Avd 1: 2-3-5-6-12
Ulf Ohlsson på icke-vinnaren Cuba Cohiba känns skoj som ett streck...
Känner inte för att spika Solöns rangel...

Avd 2: Har bestämt mig för att spika 10 K.A.Priol...
Med Jansson "bakom ratten" så känns det hyfsat tryggt!

Avd 3: 2-4-6-8-11-13-14-15
Gillar Aloe Vera som nu blev favorit när 5 blev struken, men känslan/risken/möjligheten finns att någon kan är i form nog att lifta med...

Avd 4: 1-13
Känns inte vilja välja - och streckar båda, som borde räcka.
Skulle jag ta en till är jag lur på 12 Parfait d'amour som kan få loppet... och formen verkar vara lite på gång....

barkman 2014-12-30 10:16

Registrerat spel

Datum: Tisdag 2014-12-30
Bana: Gävle, omg. 34
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 2 Zätabubben
2 10 K.A.Priol
3 14 Krångel
4 1 Clemenza

Vadet gäller startnummer

1 rad x 10 x 2,00 kr Totalt: 20,00 kr

robfri 2014-12-30 10:21

flerkupong i ngn form är nog det rätt idag

1: 2,3,5,6 gör upp
2. spik 10
3. ev spik/utgång nr 6, bakom 4,8,13
4. spik 1

sen ska man bara få ihop det vettigt oxå. tycker även en rak LD 10-6 till just nu 10 ggr är spelbart.

Voltstart 2014-12-30 10:27

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 394576)
Du kan ju alltid öppna upp med din analys av omgången!? :popcorn:

Du har en bra poäng där, som vanligt. Hur blir ett forum/en tråd levande?
Det är alltid en bra start att säg nånting om nån häst, helst med motivering till. Avslag eller spelbar idé kvittar.

Vilken kategori hästen Zaragoza just nu befinner sig under, är inte svårt att dra slutsatser om för tillfället.;) Vi får se tiden an runt den hästen nu för ett tag, känner jag.:D
_________________
Mitt bidrag i debatten runt dagens tävlingar blir ett garderingsstreck:

Avd I: nr 8 Eden Duo. Hästen spurtade tilltalande mot bra hästar på Valla den 14/11. Förvisso skolös, men här endast streckad till 6% i ett icke lika stjärnfyllt gäng överlag...:KO:

Teamleader 2014-12-30 10:33

När är det spelstopp på V4?

robfri 2014-12-30 10:35

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 394582)
Du har en bra poäng där, som vanligt. Hur blir ett forum/en tråd levande?
Det är alltid en bra start att säg nånting om nån häst, helst med motivering till. Avslag eller spelbar idé kvittar.

Vilken kategori hästen Zaragoza just nu befinner sig under, är inte svårt att dra slutsatser om för tillfället.;) Vi får se tiden an runt den hästen nu för ett tag, känner jag.:D
_________________
Mitt bidrag i debatten runt dagens tävlingar blir ett garderingsstreck:

Avd I: nr 8 Eden Duo. Hästen spurtade tilltalande mot bra hästar på Valla den 14/11. Förvisso skolös, men här endast streckad till 6% i ett icke lika stjärnfyllt gäng överlag...:KO:

Problemet med Eden Duo stavas ju dock Pekka, vet inte när han gjorde ngt vettigt i Sverige sist....Men visst, till 6 % kan man inte få allt heller.

robfri 2014-12-30 10:36

Citat:

Ursprungligen postat av Teamleader (Inlägg 394583)
När är det spelstopp på V4?

12.20

Teamleader 2014-12-30 10:36

Tack!

Sprite 2014-12-30 10:40

Citat:

Ursprungligen postat av barkman (Inlägg 394579)
Registrerat spel

Datum: Tisdag 2014-12-30
Bana: Gävle, omg. 34
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 2 Zätabubben
2 10 K.A.Priol
3 14 Krångel
4 1 Clemenza

Vadet gäller startnummer

1 rad x 10 x 2,00 kr Totalt: 20,00 kr

Här ovan är i alla fall dagens klockrenaste analys. Kul att du hittat hit och delar med dig barkman. Hoppas någon mer än mig hade nytta av ditt system...


Mina egna reflektioner över dagen hittills är 6 Ajlexes Daylight i V4:3. Hästen har springspår med bara fyra hästar innanför sig så plats är det gott om. Gott om avdankade hästar i loppet då han är delat yngst med sina 7 år. På sina 8 starter på Gävle har han 4 vinster och 2 platser samt 2 galopper. Hästen är van att gå med skor och galopphistoriken ser inte lika dyster ut med skor på som av. I 6 av de 7 senaste loppen har hästen haft bakspår, tillägg eller spår 8 bakom bilen så raden är lite missvisande då året började väldigt bra.
Hästen har tidigare gått bra efter vila och nu har den ett lopp i kroppen sedan juni i år.
Tomas Pettersson är för övrigt en offensiv kusk och då han är delad favorit just nu av de 6 hästar som har spår där framme så hoppas jag han kör sig till spets, detta utan att veta speciellt mycket om hästen är startsnabb eller inte. Håller sig denne osäkre herre på benen tror jag han bara vinner eftersom favoriten i loppet står riktigt opassande på tillägg med sina 1,3 mille när gränsen för tillägg börjar på 1,1 mille.

Märk väl att spelvärdet på 15 Isak C.D (2% i samma lopp) är tokdåligt då favorit innan strykning vad Clouds Above och förste reserv är just Isak C.D.

roaben 2014-12-30 10:50

Spik på Eden Duo i första. Van vid hårdare motstånd och nedstruken x2.

Lås 8-10 i andra, streckar på i tredje och låser på 1-13 i sista.

Olsson43 2014-12-30 10:51

Har för mig att det var ett riktigt gapande om Vermo sist på Romme men kommer faktiskt inte ihåg varför,har väl supit bort det misstänker jag.:drunk:
Men känns som betydligt lättare emot idag i alla fall och står ju 20 bättre till gentemot Aloe Vera.

Voltstart 2014-12-30 10:51

Sprite...

Jag tror Sandro Mustang spetsar initialt. Ajlexes är en gammal "spelvän" för mig som jag kan bra. Den kommer nog tidigt och är bra i detta gäng. Ringrostig fortfarande? Omotiverad gunga invändigt senast i start som sade precis ingenting! Kricken kommer nog dånandes ifrån start å jag tänker 8-6-4 längst fram invändigt efter ett tag om Jansson alls vill släppa? Får se hur den analysen är värd nåt senare...RED: Strömberg ska köra smyglopp enligt kommentar i ronden, vilket talar för din analys! Dessutom vet jag om att MT Devil kan öppna bra...

Isak var ju så himla formlös senast å bakspår:cry:

Aloe Vera avslutade sylvasst förra ggn och är ett självklart streck på "senaste intrycket och form".
_______
I övrigt har jag svårt för Zätabubben...(Överspelad!)

Sprite 2014-12-30 10:52

Någon som har något att invända mot spik på Solöns Rangel i första avd? Ett bra fjärdespår, var jämnt spelad med Mercury Broline i senaste starten trots 8:e mot 3:e spår. Vunnit de två senaste med Sören i sulkyn, vunnit de två senaste på Gävle, tidigare platsat på V75 trots skor på, även om hon inte gått med skor på så mycket den senaste tiden?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved