Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   En liten fråga (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22531-en-liten-fraga/)

softpojk 2014-12-31 00:46

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 394867)
Man behöver inte skriva en bok om det man tipsar. En del skriver långa romaner med idel klyschor som i alla fall undertecknad inte läser eller ens bryr mig om. Men några korta ord eller en rad om varför Democrat vinner är motiverat.

Typ: Rycker skorna nu och trivs från spår 4.

:KO:

I detta instämmer jag helt

doob 2014-12-31 00:53

Jag skriver långa analyser ibland liksom jag bara postar en rad. Allt handlar om tid. Ibland hejar jag fram mig själv och ibland andra. Händer rätt ofta att jag pyser ilska också.

Tycker allt är ok i salig blandning. Det jag däremot inte gillar är "Ubåtar" som bara ligger i vassen och slickar i sig och använder ett av årets 15 inlägg till sarkasmer eller desperata "hallå ska ingen analysera åt mig!!?-inlägg". Bidrar man inte i någon form alls ska man fortsätta hålla sig under ytan.

Min åsikt!

Keep up the good work Sharps!

Gott slut till er alla och mot ett vinstfyllt 2015!

fxstc98 2014-12-31 02:40

Ni e roliga ni på travsidan.
Aldrig sett maken på intriger å skitsnack :-)
Alla är väl här av samma anledning? Tjäna pengar.
Hjälp varandra, istället för att bli kränkta hela tiden.
Gott nytt, och ett nytt givande år.

:smoke:

doob 2014-12-31 06:37

Citat:

Ursprungligen postat av fxstc98 (Inlägg 394881)
Ni e roliga ni på travsidan.
Aldrig sett maken på intriger å skitsnack :-)
Alla är väl här av samma anledning? Tjäna pengar.
Hjälp varandra, istället för att bli kränkta hela tiden.
Gott nytt, och ett nytt givande år.

:smoke:

Alla vill tjäna pengar - inte alla vill bidra.
Sharps (trav) är nog världens billigaste "betaltjänst"!

Gott slut och Gott nytt på dig också! :cheers:

KP 2014-12-31 07:44

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 394873)
Så du menar om jag inte kan motivera en rad eller har synpunkter på densamma så är jag inte längre välkommen på Sharps? Är det lagligt?

Nåväl skit det samma vissa på detta forum har gått över gränsen,men är fortfarande kvar.Ha nu ett gott slut//Thommy

Lagligt och lagligt...
Det är ett regelverk som vi satt upp. Bryter du mot regelverket så riskerar du att få dina inlägg bortplockade alt även få varning som kan leda till avstängning.

Ingen är intresserad utav en rad siffror i en diskussionstråd. Det fyller varken min eller någon annans behov utav information.
Vill du/ni lägga upp era systemförslag utan kommenterar kan du/ni starta en separat tråd för det ändamålet precis som mitt förra inlägg visade.

Sedan kan du väl försöka hålla dig on topic i din egna tråd. Resterande kan ni ta i PM med varann.
Inlägg bortplockade. /MOD

Melander 2014-12-31 20:12

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 394887)
Lagligt och lagligt...
Det är ett regelverk som vi satt upp. Bryter du mot regelverket så riskerar du att få dina inlägg bortplockade alt även få varning som kan leda till avstängning.

Ingen är intresserad utav en rad siffror i en diskussionstråd. Det fyller varken min eller någon annans behov utav information.
Vill du/ni lägga upp era systemförslag utan kommenterar kan du/ni starta en separat tråd för det ändamålet precis som mitt förra inlägg visade.

Sedan kan du väl försöka hålla dig on topic i din egna tråd. Resterande kan ni ta i PM med varann.
Inlägg bortplockade. /MOD

Ok.Jag fattar, och ska förbättra mig.Gott nytt år till dig!

softpojk 2014-12-31 20:15

lever du melander, läget

Melander 2014-12-31 20:22

Helt okey. kom just från jobbet efter en 14 timmars.Tar en liten stänkare sen i säng för att vara på jobbet 0600 i morgon.Grattis till vinsterna förresten och hoppas det fortsätter för dig 2015.Och själv.....

Melander 2014-12-31 20:30

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 395114)
lever du melander, läget

Blir så förbannad bara när vissa ljuger om saker och ting.Ha ett Gott Nytt år!

Major 2014-12-31 20:42

Att du träffade Jörgen Westholm för en kaffe på parkeringen vid/på Ica Maxi var ingen höjdare 2014 Melander.

Den ligger i topp för all time lie

Melander 2014-12-31 20:47

Sant,men ekipaget stod på parkeringen. Ber om ursäkt för att ha givit fel info Major.Gott Slut på dig:)

Gus 2014-12-31 20:48

Thommy -acceptera eller lägg ner.

softpojk 2014-12-31 20:53

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 395115)
Helt okey. kom just från jobbet efter en 14 timmars.Tar en liten stänkare sen i säng för att vara på jobbet 0600 i morgon.Grattis till vinsterna förresten och hoppas det fortsätter för dig 2015.Och själv.....

Jo fan, sitter ensam i mörkret.. stänkare är fint! va jobbar du me min vän?:innocent:

Melander 2014-12-31 20:56

Jobbar inom service yrket tyvärr,dåligt betalt och för mycket jobb.

Major 2014-12-31 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 395121)
Sant,men ekipaget stod på parkeringen. Ber om ursäkt för att ha givit fel info Major.Gott Slut på dig:)

Nytt år nya utmaningar.
Önskar detsamma.