![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
________________ Dock måste jag säga att dåliga kuskar är de som aldrig vågar tävla med en ickefavorit. Hennes häst var ju inget vidare till intryck, men kan tänka mig hon tänkte: Idag möter vi enbart löss förutom favven, vi testar! Visst, bara fel, men i urkassa lopp ska det ju vågas om nån gång och det finns tre pallplatser förra året på 10 starter för hästen. Samtidigt: Varför inte ta rygg på favven som aldrig kommer bli utmanad och åka med till maxplacering? Trav är svårt!:popcorn: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tvilling 5,12,14 500kr
Även v4 5,12,14 5,9,10,11 6 2,4,7,10,12 60x2x1, 120 pix mackpeter lugn nu, hästen torsk, men satt låst sen säger du va du vill, vi vissa trodde den hade chans. överdriv inte saken nu. det är många lopp på ett år. |
Kör Melander offensivt så pissvinner han kallisloppet! Spik nästa gång om samma motstånd!
Borken var ju riktigt bra!:claps:(...fattas bara att jag lirat!) |
Citat:
|
Jaha spik på Fonzan Sund nu då..
Dåligt påläst idag. Ser att kusken känns allt annat än bra. Någon som har koll på henne. Statistiken hon äger är ju rätt ljummen... |
en fråga navarone e det optimal balans ?
|
Citat:
|
Bergsåker 1 20150102 V4
Avd-1: 1,4,5,7,9,10,12,13,14, Res: 8 Avd-2: 9, Res: 11 Avd-3: 1,2,3,4,5,6,8,9,10,11,12, Res: 3 Avd-4: 2, Res: 4 System: 1 99 rader * 1 * 2,00 = 198 kr Kom igen nu Fonzan! |
Citat:
Håller tummanra med dig, jag har också fonan med! Nu jobbar vi in hästen :KO: |
ok tack tobytyke
|
Vilken jääääävla kusk!!!!! Fyyy faaaaaan!!!
|
Haha kusken på Fonzan :rolleyes:
Hästen är ju överlägsen, men hon sitter fast på innerspår till sista sväng och då är Birmingham redan i mål.... |
Citat:
Men shit vad hon gick!! Nästa gång megafavorit... |
Precis det man var rädd för...donk
|
Jag blir fullkomligt galen om tvåan vinner sista!!
|
Ok ärligt nu, alla ni som har facit. vinner rebellion?
|
8,12-4 DD
Hoppas att det blir drag i DD1. DD2 tror jag 4an står för kvalitén. |
Spelar en DD 6-10
|
Hu, jag vet inte vad jag ska tro? 8 Navaronne gillar jag och med Sidbäck, så blir det ett skoj/lite udda ekipage. Heja, heja! Var ju riktigt bra senast på 14,3, gåendes som en tanks...MOT SLUTET. Hur vanligt förekommande är det ibland övriga trötta här?
|
Citat:
|
Rebellion och 2, 4, 10 för V6.
|
Citat:
|
När ska folk fatta att Ultralum är en breddloppshäst av sämsta märke. Favorit varje gång, torsk varje gång.
|
V4 gör mig gaaaaaaaaaaaalen men litet plåster på såret om tvåan
Bergsåker 3 20150102 DD Insats: 100 Avd-1: 10 Avd-2: 2 100,00 * 1 = 100 kr |
För tröstpengar
Bergsåker 3 20150102 DD Insats: 50 Avd-1: 10 Avd-2: 2,4,10 50,00 * 3 = 150 kr |
Citat:
|
Kämpa boys
|
Citat:
:drunk:Claesson själv upp dessutom! |
Citat:
|
Citat:
|
Fy fan vilken utveckling! Kört!!
|
Äcklad!!!! Visste 4 var vek. Spyyyyr!!!
|
Citat:
|
Skitsnackarna!
Robban baissade Amiral Forest. Montéhäst etc. Körde inte så utan hade lirat. Nästa man till rakning var Robert Dunder med 10 Diggigirl. Var en vinsterhäst och helt chanslös på kladdig bana. Lekte med dom... Varför vet dom inte vilken form deras hästar har? Jag är inte konspiratoriskt lagd, men Robban lirar det vet vi ju. |
Citat:
|