![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
En tredjedel av V65-loppen består till en tredjedel av Melanders hästar och så ett riktigt skitlopp (monté) - ett av NATIONALARENANS ansikten...
|
Avd Ordinarie hästar
1 8 Danne Edel 2 9 Ägir Briljant Avd Ordinarie hästar 1 12 Taran Westwood 2 2, 3, 6, 8 Avd Ordinarie hästar 1 6, 8, 9, 12 2 7 Il Sånna Sista minuten ändring gjorde så man frös ute på V4an direkt. Men tvillingen satte där den skulle, så dagens lunch e betald med råge, ladda inför V64 jackpoten nu, men först hoppas jag på att få in en LD också! God lycka vänner. |
Citat:
|
100% DISKNING! DEN JÄVLEN SKA DISKAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
...man kanske inte ska var konspiratorisk, men nog känns det som att en amatör eller mindre känd kusk, varit illa ute där...mm...
|
Citat:
|
En riktig skitdag på travet, mitt absoluta hatobjekt Melander ( näst
efter Björn Goop) har vunnit 3 av 4 lopp på V6, kan bara gå åt h-e då.....:offtopic: |
Citat:
|
Citat:
Skandal att de inte ens kollar på situationen. |
Stefan Melander och hans hästar har jag inget för, satan vad skönt om han skulle få för sig att sluta eller dra till USA.
|
Citat:
|
[QUOTE=hoola;395336]Inte alls!!! Många hästar vinglar något på upploppet - Ohlsson behövde inte ligga så nära, får skylla sig själv.[/QUOTE
Något? Han var ju halvvägs till Norge. Men kul att vi inte delar åsikt, alla måste ju tänka olika för att det ska bli rafflande. :popcorn: |