![]() |
han måste bli diskad fan
|
De kollar inte ens på det, vilka töntar.
|
Har en häst utvändigt som går hur mycket fortare, han flyttar ut 50 cm, sen 30 cm till. låser fast honom. blir inte diskad.. komik! gå fan in o diska dig själv om du har moral o kroppen gubb äckel.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Fyfan vad vidrigt, då ja lirade stort på 8an på DD & vinnare.. hoppas jag bommar i nästa |
Citat:
Påtalade dom det i TVn eller lät dom det gå obemärkt förbi? Trist för dig! Tungt! |
Vinnarspel 11 Panoramic
Tvilling 11,8,6 |
Inget snack om saken att han borde ha diskats. Jag är opartisk då jag inte spelat idag.
Experterna i tv säger ju bara sådär för att rädda domarna. Det var ju inget snack. Hästen gick dubbelt så fort och hade bara behövt ta en halvmeter på ca 20-30m in till mål. Pinsamma domare! Men snyggt att ljuga sådär för sportens och speltrovärdighetens skull. De måste ha bitit sig bra hårt i tungan när de höll med domarna :) |
Citat:
Bara ta nya tag inför V64! Hur ser V65 ut? |
Citat:
Det finns olika uppfattningar om detta. Måldomarna och många anser, att Örjan ändå hållit ända in i mål. Mycket svårt att döma. |
Kom igen nu Erik! Sänk dom från dödens tack!
|
Citat:
5, 7, 11 för V4! |
Registrerat spel
Datum: Fredag 2015-01-02 Bana: Solvalla Spelform: Lunch Dubbel, omg. 2 Avd Ordinarie hästar 1 8 Danne Edel 2 9 Ägir Briljant Vadet gäller startnummer 1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr Kvittonummer: 0F40 8D21 1E21 1345 Vem ska jag tacka? |
Nu hoppas jag Jan I Jönsson är så klok att han INTE kör till spets!
Det får gärna halvdementa Kontio göra och få soppatorsk igen sista 100...:p |