![]() |
Citat:
|
Då ska vi se hur Jarl duger. Jag tycker han verkat blek ett bra tag.
|
Tror Flemming vinner igen nu om Jarl blir blöt sista biten.
|
Rätt intressant start för Careful Victory, ett minus i att Dalborg är jävligt formlös för dagen men i övrigt är det idel plustecken!
-Superläge, speciellt som han är startsnabb -Brukar gå med skor till skillnad från många andra Angelo Am däremot en av de sämre oddsen i omgången, till skillnad från senast. Wink Spot ser inte het ut heller, Flemmings dagsform till trots. Sto som sällan vinner från bakspår, njaaa... |
Kom igen nu Jeppe! Krossa allt! Spelar rak dubbel mot Papparazi M. som det är fint spelvärde på.
|
Det där vann nog Bazire Dimanch
|
Citat:
|
Äsch! Jag hade ju draget idag på Bazire...:sad:
|
lallarhästar! målfoto!! eller?
Visades målfoto eller? |
Fattar inte hur 12:an vann, tyckte inte ens att det skulle behövas målfoto? Jag tyckte 1:an var klart före men icke...
|
Skulle gärna vilja se ett foto på den där,trodde 1 vann
|
Citat:
|
Slänger in ett sista vinnarspel på Fuzz och Jameson Broline. Sen har jag torskat nog mycket för idag :D
|
Hyfsat jämnt fält ändå, talar emot Venkatesh en del. Blir intressant den här avslutningen!
|
Visade dom något foto? sitter på dålig lina!
|
Nummer 5 vann nu va? hahaha jävla skämt
|
Satan så stark häst, Jameson hängde på bra men orkade inte utmana på slutet...
|
kör! witasp så passivt!
|
Citat:
Gött överodds med Mercury som tvåa! :moneybag::moneybag::moneybag: |
Synd att leif är segare än sirap bara :)
|
Jansson är en skicklig kusk när han får köra i ledningen på klocka. Synd att Witasp aldrig bjöds in i matchen. Jaja, mycket kul med Jeppes uppvisning iallafall. Tripolini V.P. helt överlägsen trots underlaget och skor runt om. Göran Borgås förtjänar minst lika uppskattning efter att baissat gång på gång under värmning och provstart. Hoppas han också spelade!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Trodde själv att 12 vann med lite större marginal, så kameran kan inte ha varit långt efter linjen. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag också tyvärr. Spår 8 var ett stort handikapp men jag undrar om inte kusken är ett ännu större. Hittade visserligen ned i tredje/fjärde utvändigt men sen ringde nog sovklockan... Tror visserligen att loppet vinns av Vacqueyras oavsett men på det här viset får ju Jansson ingen som helst match. |
Citat:
Låter som en jävligt bra taktik annars, tippa emot alla "experttips". |
Citat:
|
Expressen kanske bara ska hålla sig till Politik:
"TVÅ TROLIGA PÅ V86 I KVÄLL 4 Quality Questioned Står på tur för en seger och den borde kunna komma i kväll i avdelning 4. Örjan Kihlström sätter dit Expressens spik...?! * * * 2 Jarl Af Solnäs Har läge för att komma till spets och där trivs han mycket bra. Har vunnit med skorna på förut och kan vara ett spikförslag. TVÅ ROLIGA PÅ V86 I KVÄLL 6 Symmetric Har inte fått chansen på slutet och är sålunda bättre än vad raden visar. Med lite flax kan det vara dags i avdelning 2. * * * 6 Uroy Hade väl behövt ett riktigt lopp i kroppen för att det skulle ha känts riktigt hett, men han är intressant i V86-8. Är stark och kanske kan komma till spets? TVÅ AVSLAG PÅ V86 I KVÄLL 12 Tripolini V.P. Kommer med en fin rad och drar alltså på sig en hel del spel. Men man ska veta att spår 12 är kallt på Åby och man ska gardera denna i V86-7. * * * 8 Paparazzi M. Blir spelad, spåret till trots, och dessutom levererar han inte varje gång. Kan duga men är för hårt spelad i avdelning 8." |
Det är ju den där tomten på atg live som brukar tippa i expressen, han är värre än nybrink.
Det är bara att tacka o ta emot. |
Citat:
|