Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V 86 solvalla/åby (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22581-v-86-solvalla-aby/)

Om_sommaren 2015-01-05 10:01

V 86 solvalla/åby
 
Dags att börja tugga lite v86 också. Sitter o funderar på hur jorma gör bakom octopus. släpper han till örjan eller vill han köra i spets? Släpper han är loppet över. Quality har gått från klarhet till klarhet på slutet.

Örjan har även fin chans bakom rugiada dei rex. Spetsläge här o beskedligt motstånd. Men skallen är det lite si o så med. Unique Gowan på sprint känns dock tämligen kallt även om björn får fart på det mesta. Talk the talk given vid gadd där.

En annan häst som jag tycker går från klarhet till klarhet är Ohana SM. Halvtaskig kusk men fint läge för startsnabb häst.

putte64 2015-01-05 10:24

Jorma är en tjurskalle, det är därför han vinner så många lopp.
Han svarar, om han kan.
QQ är ruggigt startsnabb om man laddar.

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 396231)
Dags att börja tugga lite v86 också. Sitter o funderar på hur jorma gör bakom octopus. släpper han till örjan eller vill han köra i spets? Släpper han är loppet över. Quality har gått från klarhet till klarhet på slutet.

Örjan har även fin chans bakom rugiada dei rex. Spetsläge här o beskedligt motstånd. Men skallen är det lite si o så med. Unique Gowan på sprint känns dock tämligen kallt även om björn får fart på det mesta. Talk the talk given vid gadd där.

En annan häst som jag tycker går från klarhet till klarhet är Ohana SM. Halvtaskig kusk men fint läge för startsnabb häst.


alle 2015-01-05 10:26

Många öppna lopp på onsdag, givna spiken saknas! Kommer nog bli fin utdelning!

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 396231)
Dags att börja tugga lite v86 också. Sitter o funderar på hur jorma gör bakom octopus. släpper han till örjan eller vill han köra i spets? Släpper han är loppet över. Quality har gått från klarhet till klarhet på slutet.

Örjan har även fin chans bakom rugiada dei rex. Spetsläge här o beskedligt motstånd. Men skallen är det lite si o så med. Unique Gowan på sprint känns dock tämligen kallt även om björn får fart på det mesta. Talk the talk given vid gadd där.

En annan häst som jag tycker går från klarhet till klarhet är Ohana SM. Halvtaskig kusk men fint läge för startsnabb häst.

rugiada dei rex borde få det svårt efter som dom verkligen kommer från alla håll på Åby i och med OS. Lite veka hästar brukar få det svårare, men däremot går hon ner skapligt i klass vilket talar för henne. Men är inte alltid så lätt ändå, svårbedömt!

alle 2015-01-05 12:02

Barfotaförbud på onsdag!

05 januari 2015

Under onsdagen den 7 januari så är det fortsatt barfotaförbud för startande hästar. Beslutet som Anders Bergqvist tagit ang skotvånget är permanent och gäller tills vidare.

Från Åbys hemsida!

trance_error 2015-01-05 12:36

Många startsnabba i avd 1. Kan gå undan, men håller Denim Boko som spetsfavorit, knapp sådan, men det lär kosta, bakspår hästarna vid överpace kan komma in i matchen.

I andra tror jag Rugiada kan hålla spets, men är inte helt säker.
Solöns Rangel och Talk the Talk är snabba ut också om dem trycker av.

I tredje så finns det risk att det kan bli tredje inner för Raggamuffin.

Håller med angående avd 4. QQ om han får överta så är det bra chans i mina ögon. Får se vad procenten hamnar på.
1,2,3,4 är rätt så snabba ut.

doob 2015-01-05 15:59

DEAD WOOD - REVANSCH!!!!

draken 2015-01-05 16:06

Ja du har en oplockad där:moneybag:

Emeffeff 2015-01-05 21:19

Jeppe Juel sänder ut Tripolini V.P. i V86-7 som jag verkligen gillar. Hästen har gjort några mäktiga prestationer på sistone och om inte barfotaförbudet ställer till det allt för mycket blir det min givna spik i omgången. Hoppas Jeppe skickar iväg tidigt till dödens och inte lämnar något åt slumpen. Krossar allt.

Manprinsen 2015-01-05 23:38

Är lite inne på att spika Venkatesh i sista. Går bra bakifrån och går bra med skor. Örjan upp som vanligt och uppgiften ser lämplig ut.

chompipe 2015-01-06 09:34

Jorma släpper inte spets med octopus ......Han är tuff ispets.

MickeBadkarstrav 2015-01-06 10:58

Badkarstrav Formkurvor
 
Har lagt upp formkurvorna baserade på mina inställningar i
badkarstrav här som lite xtra hjälp inför morgondagen.
(fungerar bra även på telefon eller padda)

/Micke på badkarstrav.se

Groknak 2015-01-06 11:51

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 396236)
Många öppna lopp på onsdag, givna spiken saknas! Kommer nog bli fin utdelning!



rugiada dei rex borde få det svårt efter som dom verkligen kommer från alla håll på Åby i och med OS. Lite veka hästar brukar få det svårare, men däremot går hon ner skapligt i klass vilket talar för henne. Men är inte alltid så lätt ändå, svårbedömt!

Tur för henne att hon slipper OS på solvalla då :evilgrin39:

alle 2015-01-06 12:13

Citat:

Ursprungligen postat av Groknak (Inlägg 396576)
Tur för henne att hon slipper OS på solvalla då :evilgrin39:

Haha.. det har du helt rätt i! :)

michel65 2015-01-06 18:07

mine spiker
 
5 Unique-stå for tur for en sejr,som
verkligen efter de två senaste insatserna förtjänar en ny seger....
1 Raggamuffin från ett bra läge och
då han har sett fin ut i två raka segrar bliver mit spik 2....

alle 2015-01-06 18:31

Citat:

Ursprungligen postat av michel65 (Inlägg 396667)
5 Unique-stå for tur for en sejr,som
verkligen efter de två senaste insatserna förtjänar en ny seger....
1 Raggamuffin från ett bra läge och
då han har sett fin ut i två raka segrar bliver mit spik 2....

Raggamuffin är omgångens mest överstreckade, han kommer hamna som bäst tredje inner och kan till och med hamna ännu längre bak!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved