![]() |
Citat:
"Övriga 20% i den spelformen fick 6 Magic Your Way som jag varnat för tidigare. I slutet av maj ifjol hade han liknande förutsättningar och spetsade då och gick 14,5 full väg bakom Young Farmer. Motståndet är likvärdigt den här gången och som skräll är han intressant igen och måste alltså provas på DD då jag tror han spetsar och med tanke på Lugauers form för dagen kanske han vill prova honom där igen. Bra spelvärde som endast 4%-are!" Gärna snygg Conrad #sevärd |
undra hur man ska göra med mr pellegrino ikväll , en häst man kommer allt som oftast fel på.
urdålig senast men att man ska ta bort den givna spetshästen från kupongen känns ju sisådär. beslutsångest !!! |
Får börja med att gratulera Dante Kolgjini till en snygg debutseger!
1) Spik 2 - Startsnabb, men kanske inte kan stå emot Mr Pellegrino. Man behöver dock inte spets för att vinna. 2) Spik 4 - Lord Brodde uppåt, men Lövgren är lite försiktig. Swing Kronos tror inte Adrian vinner idag, behöver loppet. Min spik ska stå distans bra. 3) 3,4,5,6,9,11 - Öppet lopp! 4) Spik 2 - Toppchans! 5) 4,5,6,9,11,12 - Mina streck ska räcka mer än väl. 6) 1,3,4,6 - Tilläggshästarna får svårt idag, så fyra streck känns rätt bra. |
Avd-6: Nr 4 Korpral Kanon i sista känns som spets o slut. Fräck spik!
|
Citat:
|
Felpost
|
Jag har spikat 2 Onrique i första.
Hästen har inte gjort någon glad i de senaste sverigestarterna. Ej heller i Frankrike. Men den ser förbaskat fin ut. Därför min spik. |
Förstår inte Juuls styrning.
|
Haha fy fan så värdelöst... Plockade bort Donnan från kupongen då det bara var platschans enligt stallet.
|
ThomaS m-TJA
3 Donna di Quattro (3. løb) var vældig fin ved sejren næstsidst, og ligeså fin senest, men var bare uheldig. Fik en dårlig ryg og blev trukket ned gennem feltet. Fejlede i opløbet fordi det gik for stærkt. Staldens bedste chance i løbet,
|
:cheers:
|
Citat:
|
HE HE
Citat:
|
Jag kommer få ångra min spik på capone och pellini. Men så kan det va ibland :)
|
Miss direkt i första.Mycket möjligt att Uhrberg kan ställa till det för Travnets enda spik (nr 4) i avd.2.
1 - 2,7 2 - 1,2,4 3 - 4,9,11 4 - 2 5 - 4,12 6 - 3,6 |
Nu när det snackats så mycket om Hank Håleryd så får jag ju testa en tvilling 2-4.
|
Med än så länge , men avgörs i nästa. Spikade Swing Kronos....känns väl sådär....Adrian låg tydligen lågt, inte så vanligt i det stallet.... men fartmässigt och någorlunda form så borde den ta detta i Luddeland
|
Jag tycker att Happy Loke i avd 5 verkar vara ett roligt skrällbud :)
|
Citat:
|
Ni bara tjatar på om ert spel.
Visst, trav handlar mycket om spelet men man måste se till sporten i sig också och det gör man inte om man inte ens nämner Dante Kolgjinis debutseger idag! GRATTIS DANTE! |
DD
11
3 x 150 |
Spelar V/P Hank
som försäkring |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Perssons sabbade segern för Adrian. Surt... :rant:
|
sjukt man missar på conrad med tanke på stallformen :(
|
Adrian kör bort segern!
|
Citat:
Jupiter Rodney tycker jag möter väldigt billigt motstånd idag, bör vara en toppchans. Dessutom ett bra spår. Har rutinen. |
Svårt att styra en galopperande häst exakt rakt fram men helt klart blev flera ekipage störda.
|
Citat:
Tycker det var en stark prestation med tanke på att han kostade på sig en galopp. |
Citat:
http://piclair.com/data/7o63a.jpg |
Siktar Johan hit med Dixie?
https://www.travsport.se/sprop?komma...er&propIndex=3 Måste bli oplacerad då... |
Citat:
___________ Sagarmäthä! Härligt platsodds, nära tvilling.(Dock höll det på att bli ingenting alls...) Skönt få betalt på den! ___________ Vad vet du om sista loppet idag? |
Nu har jag gjort nåt som jag aldrig har gjort förut.
Lirat v/p på Elin Nordqvist |
Citat:
|
[QUOTE=Voltstart;398463]Ja...lite "juck" ala lill-goopen där. Vad ska farsan säga? Killen verkar fatta hur man driver vid målgång iallafall! Intressant!:evilgrin39:
___________ Kostade dock. Kolgjini Dante, avstängning 150127-150209, övrig felaktig drivning. |
Dagens DD är given
Magic Your way mot Strabec's Macklo.... Ska casha in på Lugauers framgångseufori :evilgrin39: |
Citat:
Idag är en jävla oturs dag för min del, så fråga inte om du tänkte fråga. :thumbdown: |
SÅJA !! Men sjukt synd man missar på conrad på 5 häst.
|