![]() |
Felpost
|
Jag har spikat 2 Onrique i första.
Hästen har inte gjort någon glad i de senaste sverigestarterna. Ej heller i Frankrike. Men den ser förbaskat fin ut. Därför min spik. |
Förstår inte Juuls styrning.
|
Haha fy fan så värdelöst... Plockade bort Donnan från kupongen då det bara var platschans enligt stallet.
|
ThomaS m-TJA
3 Donna di Quattro (3. løb) var vældig fin ved sejren næstsidst, og ligeså fin senest, men var bare uheldig. Fik en dårlig ryg og blev trukket ned gennem feltet. Fejlede i opløbet fordi det gik for stærkt. Staldens bedste chance i løbet,
|
:cheers:
|
Citat:
|
HE HE
Citat:
|
Jag kommer få ångra min spik på capone och pellini. Men så kan det va ibland :)
|
Miss direkt i första.Mycket möjligt att Uhrberg kan ställa till det för Travnets enda spik (nr 4) i avd.2.
1 - 2,7 2 - 1,2,4 3 - 4,9,11 4 - 2 5 - 4,12 6 - 3,6 |
Nu när det snackats så mycket om Hank Håleryd så får jag ju testa en tvilling 2-4.
|
Med än så länge , men avgörs i nästa. Spikade Swing Kronos....känns väl sådär....Adrian låg tydligen lågt, inte så vanligt i det stallet.... men fartmässigt och någorlunda form så borde den ta detta i Luddeland
|
Jag tycker att Happy Loke i avd 5 verkar vara ett roligt skrällbud :)
|
Citat:
|
Ni bara tjatar på om ert spel.
Visst, trav handlar mycket om spelet men man måste se till sporten i sig också och det gör man inte om man inte ens nämner Dante Kolgjinis debutseger idag! GRATTIS DANTE! |