![]() |
Citat:
Hade du förväntat dig så mycket mer i värde med två spikar i första och de kvar?;) |
Citat:
|
Håll hårt i era kuponger ni som är med ! ;)
|
Härligt! Wild Thing fick verkligen göra jobbet själv. Mycket snyggt!
|
Jannne schööön :)
|
En fråga, Jag hade 4 5 7 9 i första. Med 4an som U-häst.
När jag skickade in min fil kan jag se att en kupong har 5 7 9. När 7 blev struken får jag då in 4 på den kupongen med då? (Men den är inte U-häst)? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det var ju lite tur, då kan jag få 2 4:or, var ju tur när utdelningen blir skit och jag spela för skrällar. Kommer jag inte gå så mycket back :lol: |
Behärskad styrning, Jan!
Skön gunga på Redens när jag spelat tungt på plats. Nu var det värt det då oddset slipper bli obefintligt.(Sällan känts så givet och såpass tryggt inför, som på W.T. idag) Rak LD! ________________ Varför går "samtliga" så tungt på 10 i fjärde? "Skriker" TT? |
Citat:
|
Nu håller vii tummarna för V4 epilogen avslutas med vinnaren WOJTYLA GENE
nr 10 Fredrik Pedersen utdelningen hamnar på blyga 71:- på V4 Flerbong Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-01-13 Bana: Gävle, omg. 1 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 4 Tomtegubben 2 4 Call Me Keeper 3 5 Wild Thing 4 10 Wojtyla Gene Vadet gäller startnummer 1 rad x 50 x 2,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 8F46 4484 5B4 |
Hade såväl ettan som tvåan i mål, men det blev ju bästa möjliga utgång :claps:
|
Hahhaahahaha Nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :(
Min flerbong var 4 4 5,10 2 Hahahahahahah |
Satan vilken skön galopp fet flerbong på nr3:yes: klart bästa tiden lite tur ska man ha.
|