![]() |
Citat:
|
Tjena!!
Sjukt dåliga lunch utdelningar för tredje tävlingsdagen i följd. Fina hästar som vinner dock, men också favoriter oftast. |
Citat:
|
Vinnare Danne Edel.
|
Citat:
RED: En intressant häst till start är nr 11 Remember De Hess i V5:I på Århus idag, spelad till 5%. Där går att spela VP, Tvilling, Trio. "Generellt enbart bra insatser den senaste tiden. Fint kliv och har i regel gått snabbast av samtliga till slut i de flesta av lopparkivets tillgängliga starter. Det finns inga underdjur att finna i övrigt i startlistan, så ekipaget borde vara med och hugga i främre träffen.":KO: |
Citat:
|
Danne sjönk från 4 ggr till 3,3 vid uppdateringen efter start. Det känns för lågt, men liret ligger.
|
Citat:
Edit. Såg sjuk ut |
Undrar hur Jorma tänkte där, inte alls tror jag. Han tror väl att han är i en bastu i soumi.
|
Om jag inte sett värmningen på Cab Horline (vilken var min spik som jag bytte) så hade jag suttit med flerbongen kvar både på v6 och v4! Skit också!
|
Citat:
|
Citat:
Quiters never win. |
Citat:
Men jag tyckte han gjorde rätt soklart här. Han hade precis tagit upp hästen efter en repa, att mana på igen mot favoriten och få den i dödens och sen försöka hålla undan på upploppet hade nog vart rätt kört. Tyckte Jorma maximerade sina vinstchanser. Tog ju inte heller något dom sista metrarna i rygg, det är väl facit så gott som något. |
Vem spetsar i sista avdelningen?
|
Har tyvärr missat 1,5h av v65 sändningen, har jag missat något viktigt inför v75? :)
|