Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Eskilstuna 18/1 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22758-v64-eskilstuna-18-1-a/)

zondaplayer 2015-01-18 16:46

Kom igen Uraniuuuummmm

softpojk 2015-01-18 16:48

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 400127)
...måste ändå få lov poängtera att min idé(Rythm & Blues) i "det där loppet" mot S.T. var före både i mål och har hunnit vinna lopp före, förvisso bara ett 5tusenkronorslopp på Östersund, men ändå!:p

Du kommer väl in å lägger kommentarer emellanåt även om Spelvärde sätter igång med V64?

Det finns ju saxbanor, V3, tvilling etc.
Alltid nåt vettigt som faller ut förr eller senare, när travkunniga kommenterar ekipage. Framförallt brukar det ge utslag på sikt. De där hästarna missar jag sällan vid gardering eller tvilling...

Dessutom e det ju kul att "snacka trav".
Tömma :rant: runt kuskinsatser eller eländiga domslut.

Tror du Sandsjöns kan utmana GG Secretd. i lopp 10? Nån annan med åsikt?

Vinnarskalle på Sandsjöns? När vann den senast? Dock tycker jag det är en häst med mer krafter och kapacitet. men vinnarskallen är väl lite sådär? Sen vet ja inte hur många starter den gjort totalt. Men jag kommer att flippa Sandsjöns stenklart.

Gidde_Palema 2015-01-18 16:49

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 400127)
...måste ändå få lov poängtera att min idé(Rythm & Blues) i "det där loppet" mot S.T. var före både i mål och har hunnit vinna lopp före, förvisso bara ett 5tusenkronorslopp på Östersund, men ändå!:p

Du kommer väl in å lägger kommentarer emellanåt även om Spelvärde sätter igång med V64?

Det finns ju saxbanor, V3, tvilling etc.
Alltid nåt vettigt som faller ut förr eller senare, när travkunniga kommenterar ekipage. Framförallt brukar det ge utslag på sikt. De där hästarna missar jag sällan vid gardering eller tvilling...

Dessutom e det ju kul att "snacka trav".
Tömma :rant: runt kuskinsatser eller eländiga domslut.

Tror du Sandsjöns kan utmana GG Secretd. i lopp 10? Nån annan med åsikt?

Jadå, jag kommer vara inne härmed jämna mellanrum :)

Financial Secret är en fin häst, men svårt att veta vilken form den är i efter uppehåll.

spikpaddy 2015-01-18 16:49

Citat:

Ursprungligen postat av jeanpier007 (Inlägg 400118)
kenneth han torskade med favoriten i första han e jätte dålig kusk på grund av han jag spelade inte alls idag och jag vill säga om han vinner med uranium jag ska sluta o spela på trav jag lovar det

Då antar jag att vi inte kommer få se dig nått mer här då nu när du ska sluta med trav ?

zondaplayer 2015-01-18 16:49

Enkelt igennn ! allt sparat bra DD bank :)

Gidde_Palema 2015-01-18 16:50

Otroligt smart vägval Josefin Johansson gjorde med Fisher King ca 300 kvar.. Herregud.

Shooter 2015-01-18 16:50

Just Flying By i sista nu då ...

Voltstart 2015-01-18 16:53

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 400131)
Vinnarskalle på Sandsjöns? När vann den senast? Dock tycker jag det är en häst med mer krafter och kapacitet. men vinnarskallen är väl lite sådär? Sen vet ja inte hur många starter den gjort totalt. Men jag kommer att flippa Sandsjöns stenklart.

Klockren analys!
Känslan är dock att hästen kommer att vinna nån gång. Med bättre spänst i kroppen så ska väl denna maffiga typ lyckas slå av nåt gäng förr eller senare? Då vill man ju inte missa...

bergomiotmail 2015-01-18 16:55

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 400135)
Otroligt smart vägval Josefin Johansson gjorde med Fisher King ca 300 kvar.. Herregud.

Haha tänkte samma sak!!

softpojk 2015-01-18 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 400138)
Klockren analys!
Känslan är dock att hästen kommer att vinna nån gång. Med bättre spänst i kroppen så ska väl denna maffiga typ lyckas slå av nåt gäng förr eller senare? Då vill man ju inte missa...

Håller helt med dig, varför inte idag? Ska bara jobba in V6 + DD så jag har lite kapital att gå på, har gått så jävla kass på senare tid. V3 är roligt. Kikat något från Vincennes idag? Vilka j-vla skillnad på priser dem har i monté a kontra oss i Sverige.

Voltstart 2015-01-18 16:58

Citat:

Ja, den hade markerats som framtida platsspel efter senast. Det blir väl sämre och sämre motstånd framöver, tänker jag. Hästen gick ju lika snabbt som Aloe Vera över upploppet senast. Bra öga där, Gidde...:thumbup:

mikaels 2015-01-18 16:58

Citat:

..mm...jag satt med plats till 8,50 där, men jag förstår hur flickan tänker(då hon vill ut), men lite koll på vad som händer runtikring bör man ju ha...hon är ju troligen trea om hon kör rakt fram...

softpojk 2015-01-18 17:01

Citat:

Ursprungligen postat av jeanpier007 (Inlägg 400118)
kenneth han torskade med favoriten i första han e jätte dålig kusk på grund av han jag spelade inte alls idag och jag vill säga om han vinner med uranium jag ska sluta o spela på trav jag lovar det

Vart det inge mer Trav för din del då... :whistling:

bergomiotmail 2015-01-18 17:06

Belinda Lindberg....har de inte lopp som passar henne? Vad fan ska hon vara med i v 64 för?

spikpaddy 2015-01-18 17:11

Så tråkig han är Goop