![]() |
Blir ju perfekt för Redén det här.
|
Räckte ändå inte.
|
Räckte inte till för Redén nej och han sa ju att det bara var tränat i sanden så inte helt överraskande. Lite synd att han inte blev större favorit, trodde han skulle bli riktigt stor när Goop strök.
Edit: Nu fick jag se att jag satt andrahandaren som A-häst i alla lopp utom i första, man kanske skulle sett till att vara konsekvent där :) |
det är fantastiskt hur Redèns kan spelas ner till 1.40 när det är skor på & han dessutom själv ger direkt avslag.
|
Självklart så vinner 8 när man velar och plockar bort den. Detta var det uppenbaraste idag. Haha spyr.
|
Jaha, då var det dax igen. Atg å deras filmottagning. Självklart vinner den minst spelade av de 3...
___________ Nu kommer en storfavorit ut i Norge. Bollade med Micke J:s vinnare i lopp 2 nyss. Torpa Nils!:popcorn: |
Citat:
Du kan skatta dig lycklig som inte är ensam i alla fall, för jag gjorde samma beslut.. :skamsen: |
150000 st system försvann där....helt sjukt!!! :drunk:
|
Ligger ATG nere? kan inte komma in nu.. Edit: ploppade upp igen...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
svårt att hitta en bättre spetskusk än Micke. Skulle vara Söderqvist isf.
|
Kul, där hade A-hästen suttit oxå...
__________ Kan man hoppas på jätteskräll i V4:1? Spik på Fossens förstås, även om det känns urvattnat värre. |
1 2, 4, 5
2 2, 4, 14 3 1, 5, 11 4 4 Monte Major Voltis. Ger du avslag om jag spelar såhär? Jag har torka, vill inte vattna. |
Struntade i v64 men gör en liten v4. Låser på 2 o 5 i första.
|
Nu kan vi ju ta en skräll iaf , sen kör favoriter på slutet. Tack!
|
Ingen værdi i v4 idag. Vinder Fossens Bonus gir den maks 400 kr :)
|
Det beror på vilka som vinner de andra loppen. Finns ganska många kombinationer som ger mer än 400 även om den vinner det kan jag lova dig.
|
Onyx Bi på plats nu i nästa lopp blir dagens spel från mig! Smällde till med två raka och en tredjeplats när den tävlade och tränade i Sverige. Åter över gränsen och har bra kusk och bra läge för att smyga med i rygg ledaren troligtvis. Ska inte vara svårt att knipa en pallplats med de förutsättningarna!
|
Citat:
Spiken är ju en bra häst, men ojämn! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Sömnpiller idag igen... Blir ju favoritparader nästan varje dag i princip... Vad händer!?:cry:
|
Citat:
|
Citat:
|
Men suck, lyckades spela vinnare i all hast istället för plats som det var tänkt! Och ute på V6 pga "för bra" rank (hade satt konstiga krav kom jag på så här i efterhand, brukar sätta minst 1 C-häst men då ranka C-hästar utifrån strecklistan jämfört med egen rank som jag gjorde idag). Bara att bryta ihop och komma igen med lite bättre koll på fingrarna och tankspriddheten...
|
Citat:
|
Jag oxå
8 1 6 4 11 5 50ggr |
Citat:
|
Ring och rösta på Örjan 099-20905 nu!!!
|
Citat:
|
Citat:
Har vunnit lite på han innan Trodde det var dags nu |
Rösta inte på Örjan för guds skull!! Värnar ni inte om travsporten? Tänk om den stofilen vinner och få gå upp på scen..de få som inte tycker trav är världens roligaste lär knappast tänka om av det sömnpillret:lol:
Ge priset till nån som kan locka lite nya spelare för fan..sätt upp adrian jr i hipster kläder och låt han odla lite skägg och ge han för bragden med med quickfix på v75 åby..ingen jävel förutom travintresserade vet ändå va det är för skillnad mellan v75 skotvång på åby och PDA ändå!! |
Citat:
|
Citat:
|