![]() |
svårt med trav
|
Ny regi på skrällen i III:e...:hurt:
Jobbigt, nä kasst, att inte plocka med den på mitt andra system på massa hästar. Se till att förlora nu Stinger, annars blir jag lack på mig själv!:hattenav: |
Oki To Cheat i sista avd går ju ner minst ett par klasser idag kontra vad den mött. Svårt se den förlora.
|
Ser ut som att Fille Jubbs torsk kommer bli rätt dyr. x100 med 3 och x50 med 2 och 8
|
Citat:
Vad hände i loppet? Jag såg det aldrig :) |
Citat:
|
ngn mer än jag som tror på Oki To Cheat tydligen....lite elakt att kasta in en såpass stor summa så den åker ner från 7 ggr till 2.20....
|
Citat:
|
Citat:
|
Snyggt rekat Voltstart. Bara lyfta på hatten. Det vinnarspelet räddade en skit 7 dagarsperiod.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
En joker med Fille spik, där fanns ändå inget värde efter 2 lopp. Spik på favven i II:a + spik på Stinger eller Åskar på garderingsbong var frågan. Nu gjorde jag fel, fast det kvittar. Spelvärdet låg på Åskar, så fel spelat i grunden. Stinger kan inte hjälpa att han blir störd, dock. Ta alltid med hästar i ny regi vid garderingslopp!:yes: Löjligt många bra analyser av mig själv just nu utan att få betalt... Trav är svårt! |
Citat:
Du skulle ha ryggat i sista i går med!;) |
Citat:
Citat:
|