![]() |
Bara två favoriter som vunnit så länge - kan det betyda utdelning på 5 rätt om följande lopp inte vinns av favoriter?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Samma stall förklarar iofs...
|
Inga stora pengar verkar det bli om inte Flash Oak blixtrar till nu. Synd att man verkar missa 7:an på Jormas fikapaus... :idiot:
|
Fan.... 8 häst och favorit... Hade rensat bra om Erik hade bränt! Nu blir det bara kaffepengar om full pott även om Flash Oak vinner.
|
Citat:
4) 2 3 4 5 9 11 5) 3 5 11 13 Lycka till! |
Vågar nästan lova att Narold Vox vinner i sista
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nej nu är det lite riktigt trav att njuta av iaf. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- Ja Erik är bra. Medans han kör ett sketet lopp på lallar extra V75.. Är Björn i Frankrike och tar en fin tredje plats. Men ja. Erik är bäst. :rolleyes: Synd om Solvato & Örjan. Men glöm aldrig Erik är bäst! Våran kung jag bugar och bockar. |
Fin sport i Frankrike! Åter mot Solvalla...
1 Pericle Bi har jag inte snackat något om men streckad på fyra! Har läge och tar spets! SKALL släppa enligt stallet men kan välja till vem! Kör DD 1) 1, 4 2) 11 x 250 kr = 500 kr tot Edit: Har jagat Ipod också så jag lirar även 100 kr på 9-11! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Erik och Björn är Sveriges bästa kuskar överlägset, top 10 i världen enligt mig. Helt lönlöst att försöka rangordna vem av dom som är bäst. Dom är grymma båda två.
|
Citat:
|
Bara Narold Vox vinner sista så är jag nöjd!
11-11 får det gärna sluta! |
Citat:
Lycka till med spelen, men Eriks prestation med on track är inte i närheten av Björns fina tredje plats idag. Lycka till med dina spel vännen. |
DD
3, 1 2, 11 |
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag jobbar på mina kusar för nu får de faen sitta
2= 3 903 kr 11= 3 042 kr 13= 4 950 kr 14= 3 183 kr Blir i allafal som att lira en 10 oddsare |
Citat:
|
Citat:
Bältra Lomen, följehästarnas följehäst i lopp 12. Galopperar gärna och ofta, helst utan anledning. Vore kul se den stå på benen, mest för skoj. Man undrar ju huruvida den duger alls eller ej, men får inget svar på den frågan nånsin verkar det som...:popcorn: |
12an igår... varför inte idag?
Men shit alltså. Jag har blivit kär i franskt trav. |
Vart lägger vi upp V3 ?
|
Citat:
|
Citat:
Jormas har inte imponerat. Jorma har haft en mörk kuskdag dessutom... |
V3
11 Narold Vox tror jag bara tar detta ! alla Varför inte alla då man vill ha skräll alla Varför inte alla då man vill vinna stort !! 810 Riksdaler Nu travar vi hela vägen över linjen... |
Snyggt lopp av Candor Hall! 20 m fel och gunga på vägen, var bara bäst.
|
Holy shit efter den gal. trodde man inte på Candor Hall JIPPIE
|
"Den står 20m sämre till, bla bla bla" :) Vann trots galopp...
|