Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Axevalla 2015-01-31 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22850-v75-axevalla-2015-01-31-a/)

Manprinsen 2015-01-31 18:51

Goop spikade däremot sig själv med Rocket Zet och givetvis levererade han. Det är skillnad på kuskar och kuskar :yes:

SO 2015-01-31 19:25

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 403826)
Men när du vill ha information, anser du inte att information från dem är intressanta? Bortse från deras ranking och system, utan vad dem har att erbjuda? t.e.x som idag. då dem rankar 14 i Avd 5 som A häst. Då den hade raden 1-2-d-2-2-1 från bakspår på medeldistans. Jag spelar 1000kr vinnare. den vinner överlägset.

anser du inte att det är värdig information?

Nu kanske raden skiljer sig lite, men näst intill så. Men du förstår vad jag menar, men jag tycker du säger emot dig själv. om du vill ha info. men inte betaltjänster, som ändå vunnit miljoner. deras info är ointressant? Jag gillar disskutioner, detta är en sådan. hoppas du inte missförstår. för jag tycker bra om dig!



Jag vet inte vilken betalsajt du pratar on, bland de jag nämnde var hästen kring 10;e rankad, Snoken som 6;e. Men som A-häst fanns den inte bland de jag kolladel

Migge 2015-01-31 19:37

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 403843)
Jag vet inte vilken betalsajt du pratar on, bland de jag nämnde var hästen kring 10;e rankad, Snoken som 6;e. Men som A-häst fanns den inte bland de jag kolladel

softpojk syftar på spelvärde.se

softpojk 2015-01-31 19:39

Tack migge, och sorry om jag är otrevlig ibland. jag menar absolut inte det, men är en tjej på 27 som ibland låter impuslen ta över. Förlåt! Men jag kan tycka det är fel att dissa betal sajter, som ofta gör det bra.

Melander 2015-01-31 19:41

Stort Grattis till ett bra spel//Thommy

Melander 2015-01-31 20:01

Glöm Gubben SO min vän.Du kommer aldrig få rätt emot honom.Nya tag imorgon och då sätter vi den:):cheers:

SO 2015-01-31 21:39

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 403846)
Tack migge, och sorry om jag är otrevlig ibland. jag menar absolut inte det, men är en tjej på 27 som ibland låter impuslen ta över. Förlåt! Men jag kan tycka det är fel att dissa betal sajter, som ofta gör det bra.

Visst, ibland rår man inte för att man överreagerar. Tur att du inte kollade dom andra betalsajterna då kan man kanske säga, Snyggt spel av dej, sådana
summor vågar jag inte mig på. Keep smiling

Viroid 2015-01-31 21:46

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 403812)
Kunde inte låta bli att kolla betaltjänsterna

Travtjänsten gjorde 2 system 4608 och 3584 rader och sprack i guld på 4 hästar
Dom hade Art on Line som andra reserv (10-2) Sprack på DD på 490 kr

Spelarservice fick ihop 5 rätt, sprack på spiken Odin Töll i sista och hade inte heller art on Line på 4 hästar.Systemet var på 5120 rader. Hade dessutom Raggamuffin som mest överspelade-

Snoken hade 4200 rader och sprack i sista på Raggamuffin, hade den som 4;e häst i sin ranking. Och bara 7-11 på systemet

STORA VINSTER sprack på sin spik 11 Red Team Rex

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Så kom inte och säg att V75 är lätt när dom fantastiska betalsajterna kammade noll. Men i reklamen 'r det annat ljud i skällan som vanligt. Gokväll/SO

Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag drev en betaltjänst och hade sju rätt när utdelningen var 4-siffrig trots extra jackpotmiljoner, när det blev ny jackpot på fem rätt och hela fyra streckfavoriter vunnit. Sådana rader tar Harry Boy hand om. Ingen betalar för att få tips som ger så små utdelningar med så stora insatser.

Tyvärr så brukar många betaltjänster vara rätt långt borta när utdelningen är större, och jag är ingen vän av dessa tjänster som hela tiden maler på med system efter system, spelförslag efter spelförslag. Tjänster som i långa loppet gör rätt stora förluster om man ryggar allt. Om man dessutom betalar för tjänsterna blir det ännu större förluster.

Wagner 2015-02-01 00:25

Citat:

Ursprungligen postat av Viroid (Inlägg 403855)
Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag drev en betaltjänst och hade sju rätt när utdelningen var 4-siffrig trots extra jackpotmiljoner, när det blev ny jackpot på fem rätt och hela fyra streckfavoriter vunnit. Sådana rader tar Harry Boy hand om. Ingen betalar för att få tips som ger så små utdelningar med så stora insatser.

Tyvärr så brukar många betaltjänster vara rätt långt borta när utdelningen är större, och jag är ingen vän av dessa tjänster som hela tiden maler på med system efter system, spelförslag efter spelförslag. Tjänster som i långa loppet gör rätt stora förluster om man ryggar allt. Om man dessutom betalar för tjänsterna blir det ännu större förluster.

Fast det är ju nästan omöjligt att strecka sig runt dylika utdelningar när man spelar matematiska system. :)

Travtjänsten t ex sprack ju på Art on Line och hade täckning för betydligt lägre utdelningar.

Viroid 2015-02-01 09:30

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 403858)
Fast det är ju nästan omöjligt att strecka sig runt dylika utdelningar när man spelar matematiska system. :)

Travtjänsten t ex sprack ju på Art on Line och hade täckning för betydligt lägre utdelningar.

Det gör väl att de kanske skulle fundera på vad det är för tips de ger. I längden kommer de som köper deras tjänster knappast att acceptera att tipsförslagen är en upprapning av streckfördelningen utan spår av mod eller ens kreativitet.

Espo 2015-02-01 09:49

Ger mig in i denna lilla mini debatt;

Vissa säger skit i alla intervjuer. Vissa säger skit i betaltjänsterna. Vissa säger skit i sista minuten infon...

Jag bygger mina system på:

1. Egna intryck från lopp arkivet.

2. Info från intervjuer. Läser allt och man lär sig vilka man kan ta på allvar och vilka som snackar skit och mörkar.

3. Sammanvägd ranking från betaltjänsterna. Kan vara värt att ta vissa topprankade idér på allvar. Ser ju på Spelvärdes drag igår, som jag tyvärr inte ryggade.

4. Värmingar och sen info som kommer på lördagen.

Följande upplägg gör mig garanterat till vinnare på V75. Dock blir timlönen ruggigt dålig om man inte sätter minst en större vinst per år.

Vad det gäller gårdagen var det bland de sämsta omgångarna för mig senaste året. Spik på Montomery och trodde tyvärr inget på Rina Chen Hai. I övrigt satt inte heller några vinnar spel. Nya tag med finaler och Jackpott nästa vecka.

Major 2015-02-01 10:16

Har någon info angående Odin Töll? Tyckte han gjorde en blek insats igår. Sjuk? sulky punktering?

Helge 2015-02-01 11:14

"men är en tjej på 27 som ibland låter impuslen ta över. Förlåt! "

Tack för skratt :lol:

Är det åldern - 27 år, eller att du är kvinna, som skulle vara förlåtande omständigheter/ursäkter?

Wagner 2015-02-01 12:34

Citat:

Ursprungligen postat av Viroid (Inlägg 403869)
Det gör väl att de kanske skulle fundera på vad det är för tips de ger. I längden kommer de som köper deras tjänster knappast att acceptera att tipsförslagen är en upprapning av streckfördelningen utan spår av mod eller ens kreativitet.

Ett tips är att inte spela matematiskt. Men dom som säljer gör det inte själva ens så infon känns överflödig. :)

Och ju större system desto mer förkastligt blir det. Spelar man 144 rader gör det ingen större skillnad så det kan man gott kosta på sig. 14.000 rader däremot så är det närmast att likna vid självskadebeteende.

Executive 2015-02-01 15:45

Skönt att man stod över ett +2000:- system igår. Jag har lärt mig att inte satsa tungt i omgångar med en storfavorit på ++70% där allt talar för seger! Jag körde istället ett ca 20 kronors med fyra femmor som resultat. Ett acceptabelt tapp :-)

Det blir en härlig Jackpottomgång att uppleva live på Valla nästa lördag nu!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved