![]() |
Citat:
Om en häst har spår 3 i startvolt och 1:an blir struken, då får han spår 2 som är sämre än spår 3 alltså? (Tänkte först om det var något som gjorde att man inte kunde bli struken till sämre spår... tycker det borde vara så.. både för oss spelare och de som kör.. Känns ju helt fel att du ska få en nackdel för att en annan häst blir struken) RED: Såg att du redan svarat på detta nu Coolmanriver! TACK! |
Citat:
dock häst med spår 3 detta startspår. Stryks hästarna med startspår 1 och 2 flyttas häst med startspår 3 till start spår 1. - Häst som intagits i program med springspår (startspår 6 eller 7) behåller detta även om häst med lägre startspår i volten stryks. |
Citat:
|
Helge har ju en tydligare förklaring ovan om jag har varit otydlig... :)
Är ju ingen expert inom volt precis... |
Tyckte alla förklarade det bra!
Tack, nu förstår jag :) |
Citat:
|
Hur kan man låta en 1%-are bestämma i spets ?
|
Och så ser facit ut för en riktig kuskförstärkning! Dumas måste ha känts riktigt formsvag, inte likt Kim att sitta kvar sådär.
|
Det här är ju helt sjukt, 4 & 5 A hästar på red... har med på båda V4.
Men det systemet man flax lever på dör man på nu spelade bara efter % som ulf-eddie testade. Jag e ju en dum hora |
Jävla skumt lopp. flera urstarka entaktade hästar med men ingen vill sätta tempo och Sjunnesson (!!!!) är mest aktiv av alla?
|
Citat:
Tyckte att Dumas värmde dåligt... |
De 4 mest betrodda hästarna sitter och fiser i 2400 meter, så uselt kört.
Det är när man ser såna kuskinsatser man inser hur mycket bättre Örjan, Erik, Björn och Ulf Ohlsson är. |
Citat:
Kan inte riktigt begripa att Rare Wise är så klar andrahandare i nästa, står riktigt dåligt inne i loppet och även om Linda inte är någon duvunge är det ganska bra kuskmotstånd. |
Citat:
|
Jobba in 4 Breezy Artist nu då!
|
Citat:
....sitta och fisa klarar tom jag av..... :cheers: |
Jag tror André Eklund tar revansch nu istället med 12 Miss My Money
|
Citat:
|
En bra trudelutt alldeles för sent för Rare Wise som väntat, och fetodds på härlig tvilling för den som insåg att någon av dem där framme skulle rinna undan! :moneybag:
|
Synd att Miss My Money inte vann...
|
Registrerat spel
Datum: Måndag 2015-01-26 Bana: Halmstad, omg. 1 Lopp: 6 Spelform: Vinnare Hästar: 4 Breezy Artist Registrerat spel Datum: Måndag 2015-01-26 Bana: Halmstad, omg. 1 Lopp: 6 Spelform: Trio 1:a 4 Breezy Artist 2:a 1, 2, 9, 11 3:a 1, 2, 9, 11 ¨ Faaan på trion! |
Spelats en del på Axel Fame hela dagen, stod i 3.90 tidigare, vad har jag missat?
|
Surt att de sitter nån med fet jävla plånbok å kör flerisar med sådant dåligt rens:(
|
Citat:
|
Citat:
Turjas stallform, pass upp på RR My Press i DD-2! |
DD
8 - 3,12 |
DD1: 5
DD2: 3,5,6 |
Tycker förutsättningarna med låg klass och dåliga lägen på favoriterna skriker skrälldubbel, spelar 40 komber!
Registrerat spel Datum: Måndag 2015-01-26 Bana: Halmstad Spelform: Dagens Dubbel, omg. 51 Avd Ordinarie hästar 1 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12 2 1, 5, 6, 10, 12 |
Citat:
|
Ingves är rejält på hugget idag :)
|
Grymt o bjuda på luckan där.
|
Citat:
|
Citat:
5.200 in på Untersteiner i sista då? |
Citat:
|
Citat:
Efterhandare i knows men sitter kvar med 5system med 6an V6 givetvis. Tror tyvärr det är dödfött då 12an verkar ju glida upp som jättefavo på spelet? |
Det här är helt overkligt
|
Citat:
Plus 10 på rak dd med 2an .. så ger han luckan sådär. jag sitter bara helt tom & tyst, spec när ja dör med allt på v64 i avd 1 med take på olyckan. Äh. Lycka till ! |
Andra gången irad som Staro Inlines dödar min V6a.. :)
Förra gången var det ju dock tätare, när farsan körde över sonen i slutspurten ;) |
Registrerat spel
Datum: Måndag 2015-01-26 Bana: Halmstad, omg. 1 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 4, 5 2 2, 4 3 2 Staro Inlines 4 1, 10 x10.... Går bra nu bror, då vinner väl 10 bankar vinnarspel, men gör ja de förlorar ju den. hur fan ska ja göra nu,. ok gonatt |
Registrerat spel
Datum: Måndag 2015-01-26 Bana: Halmstad, omg. 1 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 4, 5, 6, 10, 12 2 4, 6, 10 3 7 Caramella Luca* Vadet gäller startnummer 21 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 210,00 kr Kvittonummer: 8320 8D11 XXXX XXXX Lirar emot min V4-spik på V3! |