![]() |
asså doob, min V5a från Norge.. kollla :idiot:
missar klart snabbaste hästen, annars e den ju i princip hemma. |
Registrerat spel
Datum: Måndag 2015-01-26 Bana: Halmstad, omg. 1 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 1, 10 2 4 Conrads Jalle 3 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10 Vadet gäller startnummer 16 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 160,00 kr Kvittonummer: Hatar trav |
JÄVLA GALOPP!!!!!!!!!! Min vackra tvilling :'(
|
FÖÖÖÖÖR I HEEEEEEEEEEEEELVEEEEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEEE!!!!
VAD I HELVETE ÄR DET FRÅGAN OM!!!!!!!!!!`` |
Maxlöpning där! Var nära att plocka med Quartz bara på kusk/tränar-kombinationen (nästan bästa kusken i den här skrala omgivningen) men missade.
|
Suck inte Peters dag idag tur man lirar v64 så man får några tusen iaf
|
Seriöst!!! Tog avbrott en månad med tyngre insatser. Hoppades på att vila skulle räcka...
Idag åker jag på två hästar tot 8 lax som står i under 2 ggr och hur Untersteiner kan bränna med den här är obegripligt! Vinner ju med hundra hur han än kör utom detta jävla såsande! Vinner även utan galopp med halv längd. Fy fan jag är spyfärdig! Jag orkar inte! Trav är inte roligt längre! Jag känner mig fullständigt otursförföljd.... Inga stora pengar men jag är helt knäckt nu.... Lirar emot på V3 men får inte med den ens på 7... SKJUT MIG!!!!!!!!! |
Tammefan helt vansinnigt att man får pengar tillbaka på 4 rätt idag.
|
Fan vad låga utdelningar med dagens största och 3e största som bränner + 2 skrällar.
|
Citat:
Blev ingen utdelning på mina 2 rätt iaf, det hade dock varit helt jävla vansinnigt :D |
Citat:
|
kötta poker nu :evilgrin39:
|
Citat:
|
Citat:
|
|