Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Esklistuna (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22867-v64-esklistuna/)

softpojk 2015-01-27 21:01

Våldtäksman är han väl också? Bra kille det där.

Voltstart 2015-01-27 21:01

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 402576)
Huselius som sitter och dissar alla favoriter på vass eller kass och skriker sina drag som aldrig kommer i mål... :claps:

Hockeykillen är riktigt bra. Att han sedan får genomslag mer än många andra för att han är känd genom idrotten och genom massor av vinster, mycket uppbackat av smällfet plånbok såklart, är ju en annan sak.

Du gillade väl Pave The Way i lördags, eller?
Å andra sidan hade du ju fått den här utav Stekel långt innan nån annan hunnit greppa omgången knappt. $harpskompetens!;)

softpojk 2015-01-27 21:05

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 402587)
Hockeykillen är riktigt bra. Att han sedan får genomslag mer än många andra för att han är känd genom idrotten och genom massor av vinster, mycket uppbackat av smällfet plånbok såklart, är ju en annan sak.

Du gillade väl Pave The Way i lördags, eller?
Å andra sidan hade du ju fått den här utav Stekel långt innan nån annan hunnit greppa omgången knappt. $harpskompetens!;)

Har jag fått något av Stekel? Det har jag missat. Påmin mig! :holms:

Helge 2015-01-27 21:07

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 402474)
Ingen blixt men det är väl å andra sidan ingen här. Kan spetsa om allt funkar till 100%. OM inte spets, ska han ta sig ut direkt, till dödens. Hästen gillar inte att ha häst framför sig, då släpper han grejorna och "det tar flera hundra meter innan han tar i igen". Att PG är den bättre hästen är jag övertygad om men som sagt då ska det klaffa med spets eller dödens, inte hamna i ryggar.

Perfekt kört av Magnus :hattenav:

Voltstart 2015-01-27 21:08

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 402588)
Har jag fått något av Stekel? Det har jag missat. Påmin mig! :holms:

Alla som väljer att läsa hade tillgång, fast vissa föredrar ju köptips hellre...:thumbdown:

Alanya 2015-01-27 21:08

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 402586)
Våldtäksman är han väl också? Bra kille det där.

Ett ärende som ALDRIG ens gick till åtal!! Rätt GROVA ANKLAGELSER du bara spyr ur dig!! Ett tips: Ge FAN i sånt skitsnack! Det hör inte hemma här (och ingen annanstans heller för den delen.:idiot:..)

softpojk 2015-01-27 21:09

Citat:

Ursprungligen postat av Alanya (Inlägg 402593)
Ett ärende som ALDRIG ens gick till åtal!! Rätt GROVA ANKLAGELSER du bara spyr ur dig!! Ett tips: Ge FAN i sånt skitsnack! Det hör inte hemma här (och ingen annanstans heller för den delen.:idiot:..)

Vet nog mer om dig och många fler i det här ärendet, tror du att bara för en sak inte går till åtal i svensk domstol som är ett stort skämt. Att det per automatik är så då?

Du kan själv ge fan i att yttra dig om saker du inte vet något om. Men med tanke på hårt du tar åt dig, så kanske det är din farsa jag anklagar? Någon av dom andra? Eller är du Husse själv? :rolleyes:

softpojk 2015-01-27 21:12

Grattis alla som vann. Idag var inte min dag.. Nya tag imorgon mumma.

doob 2015-01-27 21:17

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 402553)
Sådärja - nu får man hoppas på några skrällar man har med.:popcorn:

Grattis!!

Alanya 2015-01-27 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 402594)
Vet nog mer om dig och många fler i det här ärendet, tror du att bara för en sak inte går till åtal i svensk domstol som är ett stort skämt. Att det per automatik är så då?

Du kan själv ge fan i att yttra dig om saker du inte vet något om. Men med tanke på hårt du tar åt dig, så kanske det är din farsa jag anklagar? Någon av dom andra? Eller är du Husse själv? :rolleyes:

Min farsa? Ja du har humor du... Nåväl med tanke på att du perkar ut han som våldtäktsman så får jag förmoda att du har på fötterna för det... Tar hårt åt mig? Nej, knappast... Däremot tycker jag du bör hålla god ton och inte skriva trams som inte under några omständigheter hör hemma på forumet

softpojk 2015-01-27 21:23

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 402592)
Alla som väljer att läsa hade tillgång, fast vissa föredrar ju köptips hellre...:thumbdown:

Så är det, alla kan inte vara likadana. Hur skulle % insatserna se ut då? ;)
Jag minns bara inte vad han/hon skrev för något och jag har inte läst eller tagit åt mig av det. Men det var säkert jättebra tips för dom som ryggade. :moneybag:

doob 2015-01-27 21:26

Hur vore det om Stall Lennartsson kunde träna lite så man slipper få kallt i knät???

Fy fan vad det går emot!!!

doob 2015-01-27 21:28

"Något som skedde i sista sväng"!!??

Kan inte ha något att göra med att hästen bröt ner 2 spår över upploppet och klämde den emellan?? Bra blick....

softpojk 2015-01-27 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 402602)
"Något som skedde i sista sväng"!!??

Kan inte ha något att göra med att hästen bröt ner 2 spår över upploppet och klämde den emellan?? Bra blick....

Haha andas rulle en gås och njut av harmonin.. Trav är bajs just nu även för mig. :innocent:

Voltstart 2015-01-27 21:29

Today Enforcer bryter ned kraftigt på 11 över upploppet. Kan man diskas för det, eller bara få böter? (såg ut så iallafall...)