Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Romme (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22899-v64-romme/)

dado 2015-01-30 06:29

v64 Romme
 
Bästa spiken?Bästa 1-procentaren?

Tomtegubben och Cali Maks ska man ta båda eller spika nån av dem???
Tänkte chansspika Peaberry eller , om jag minns rätt så är han en bra vinterhäst...
Hur bra är favoriten i andra Somebodylikeyou Ås ???

nu kör vi :)

softpojk 2015-01-30 06:37

Bästa 4%: Kulani Avd 1.
Bästa spiken: Nebbenes Jahn Avd 4.

Mvh Softpojk

chrisso84 2015-01-30 06:43

Vill höja ett varningens finger för Fisher King i DD1.
Spurtade friskt näst senast från en position långt bak i fältet och hade definitivt tagit en plats senast om inte Josefin Johansson tappat huvudet(titta gärna på hennes styrning, helt sjukt). Verkar inte bli betrodd idag och kanske kan vi få ett trevligt platsodds på 365 eller Unibet.

Kommer chansa med denna på DD mot 3,6,7,8 i DD2.
Med mest deg mot Leia Way.

Leia Way har varit en dyr historia för mig som jag släppt. Men senast höll hon riktigt bra från dödens för att vara en speedig och rätt vek häst i min mening så får väl lägga lite slantar på henne igen.

softpojk 2015-01-30 06:45

Citat:

Ursprungligen postat av chrisso84 (Inlägg 403119)
Vill höja ett varningens finger för Fisher King i DD1.
Spurtade friskt näst senast från en position långt bak i fältet och hade definitivt tagit en plats senast om inte Josefin Johansson tappat huvudet(titta gärna på hennes styrning, helt sjukt). Verkar inte bli betrodd idag och kanske kan vi få ett trevligt platsodds på 365 eller Unibet.

Kommer chansa med denna på DD mot 3,6,7,8 i DD2.
Med mest deg mot Leia Way.

Leia Way har varit en dyr historia för mig som jag släppt. Men senast höll hon riktigt bra från dödens för att vara en speedig och rätt vek häst i min mening så får väl lägga lite slantar på henne igen.

Jobbigt med tillägget bara, eller tror du det inte e något problem? Jag gillar också Leila. Men vet inte hur jobbigt det blir med tillägget

chrisso84 2015-01-30 06:54

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 403120)
Jobbigt med tillägget bara, eller tror du det inte e något problem? Jag gillar också Leila. Men vet inte hur jobbigt det blir med tillägget

Tillägget kan definitivt vara ett problem, men hon har ju ett ok spår och är rätt snabb ut. Tycker hon gick jäkla fint i dödens sist, var säker på att hon skulle falla tillbaka mycket tidigare. I den bästa av världar är hon snabbt ikapp hästarna på 40 och kommer ut i andraspår.

dado 2015-01-30 06:57

[QUOTE=chrisso84;403121]Tillägget kan definitivt vara ett problem, men hon har ju ett ok spår och är rätt snabb ut. Tycker hon gick jäkla fint i dödens sist, var säker på att hon skulle falla tillbaka mycket tidigare. I den bästa av världar är hon snabbt ikapp hästarna på 40 och kommer ut i andraspår.[/QU

vad tror du om favoriten Somebodylikeyou Ås ?? spik eller fälla :)

sheriffen78 2015-01-30 07:48

DD:1 måste vara ett av de sämsta lopp som körts inom "riksspelen". Ifjol skrapade dessa "snabbloppare" ihop 2 segrar på 141 starter.

I DD:2 tycker jag en annan "ickevinnare", 7 Maple Hills Zico har en för honom intressant uppgift.

softpojk 2015-01-30 14:10

Gladiator Gull. Spets och slut.

sigh 2015-01-30 14:18

Fortsätter med följehästen Gräft Berra. Nu är det fanimig dags att han eller Troll Viktor får vinna.. Formen är god på båda.

trance_error 2015-01-30 14:43

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 403209)
Gladiator Gull. Spets och slut.

Är också inne på den.
Rätt så snabb från start, och rätt så stark.

draken 2015-01-30 15:41

Hur kan Kulani vara bästa 4%are samtidigt som det är spets och slut på Gladiator

Oblix 2015-01-30 17:12

Blir det favvo omgång tro? Eller vad säger ni?

softpojk 2015-01-30 17:25

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 403239)
Hur kan Kulani vara bästa 4%are samtidigt som det är spets och slut på Gladiator

Mer grottande, ja garderar för va säker ändå, ingen ide med den tonen

Voltstart 2015-01-30 17:31

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 403254)
Mer grottande, ja garderar för va säker ändå, ingen ide med den tonen

Det var mig ett uselt motstånd din nästagångare kommit ut emot. Det finns nog chans igen.:omfg:

softpojk 2015-01-30 17:36

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 403255)
Det var mig ett uselt motstånd din nästagångare kommit ut emot. Det finns nog chans igen.:omfg:

Vi kan bara hoppas, jag gardera med kulani. Va tror du? :gun_bandana:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved