![]() |
oddssättare... jo de har väl söndag de också.. men alltså 9.75 på ett håll och 45.00 på ett
annat... fick den där laursens på hjärnan och oddset var ju tacknämligt på bet avser 1 smashing july (skönt att tänka på i snövädret!) motivering: spelvärde var väl ordet.. :D |
Citat:
|
rolig omgång känns intressant nu när vädret blev som det blev.
v64 3 rocking simoni går ner lite grann i klass och har bra smygläge, spikas. v64-6 candor hall spikas enda hästen som gynnas av brodd. v64-4 on track piraya var ute på liknande bana i romme, fungerade inte alls. Lookh magic är lite uppanmäld men går ofta bra på tung bana tror även city of peace kan utmana idag. v64-1 tror mest på johan roc, om man garderar redén. v64-5 trippa undan står kanonbra inne i loppet, ++ med tanke på att favoriten måste gå med skor. tar med dom på 80 också känns lite öppet bakom dessa två. |
ser enkelt ut idag... ;) spela v6
|
Lopp 2, gick inte volta, avbrutet, för halt, ska sandas. Första loppet bara skrällar 1-2-3:a
Kan man få önska liknande på resten ;) |
Hur många lopp tror Ni att Goop vinner idag?
|
Spårbytare
Tänk på spårbyten nu å Färjestads V64:a.
1- 7 & 8 kliver in ett (avgörande) spår. 5- 10 TORPA EMIL njaa men något måste man skriva om... 6- 8 SANDRNGHAM HANOVER 5:e Ursäkt trodde det var fler att skriva om när jag öppnade. Men regeln är generell och gäller inte bara idag. Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
|
Citat:
|
tänk på att infirandet av favoriten är störst i avd6, 56% och minst i avd4 där nr 8 blir omgångens största? enbart 20% infriar i dessa lopp..
|
Citat:
|
Nu jäklar har dom grusat ordentligt....
Nu voltar vi och håller tummarna för seger på Lucky Golden Heart ! |
Citat:
Samtliga i avd 4 känns väl "onödigt", 5,6,7 och 8 är väl de enda som kan vinna? |
Citat:
|
Citat:
Redén ang Johnny B Kemp. Vill bara delge dig infon. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det är ett chans system i eftermiddag. |
Citat:
|
Dagens drag!
1 Tapini har lottats till bästa tänkbara förutsättningar och intressant till kvällens start är dessutom att Jorma Kontio sitter upp i sulkyn. Skulle ekipaget dessutom lyckas svara upp innerspåret till ledning ökar segerchansen ytterligare! |
Citat:
|
Citat:
|
Johnny B har 5 segrar och alla har kommit med barfota runt om. Har 5/10 på den balansen.
|
Då får jag hoppas på att dom 5 övriga ekipagen galopperar om jag har statistiken i mot denna eftermiddag.
|
Tror Ni att Trippa Undan har form nog att vinna idag?
|
Gjorde ett reducerat men behöver sätta 1 av 3 utgångar.
Vettefan om jag rankade vettigt nu? :whoco5: Utgångshästar: Jane Avril Hyltans Adonis Pave Eldvira |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Just det kom på en sak ang. kallblodsloppet. Var inte J-O Persson positiv gällande Järvsöguttens chanser inför förra starten? Visst 40 m kan vara tufft. Men med tanke på att det finns många tveksamheter kring de flesta kanske Jorma kan vinna? 5 %...;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
4 eller 5 vinner Avd 2. Har inte mycket tro i tröttmössan Jorma
|
Har aldrig lyckats med en flerbong innan, men idag kanske är gången :D blev tre spikar, tre lås 50 ggr
|
Körde Redén för sent? Jag tror det.
|
Jo, skulle gissa det. Att jag aldrig lär mig att det är milsvid skillnad mellan proffs och amatörer, tränare och kuskar.
Citat:
|
Citat:
|