![]() |
Ni kan rygga mig idag för 6 rätt grabbar så slipper ni lägga ut dyra pengar :evilgrin39:
2 1,3,4,5,6,7,8 1,2,3,5,6,7,9 8 1,3,4,5 5 |
Köra på flerbong känns som vägen att gå idag, men blivit satt i fundering sen infon om att STCC Faksa gått alla starter bfro för Killingmo... Då sprack en given spik för mig, behöver jag hitta en annan. Helst i avd 2 känner jag, får klura en stund till...
|
Citat:
Rygga dig = rygga strecklistan. Lycka till! |
Någon som vet om det blir broddtvång idag?
|
Citat:
Och när STCC dessutom fallerade som given spik så blir det en jävligt dyr flerbong isåfall. |
Citat:
|
Citat:
Tack detsamma! :cheers: |
Ja givna vinnare är det inte gott om, varken i avd 2 eller 3... Känns som att försöka hitta klara vinnare i Maiden-lopp haha
|
Citat:
Nej mina bongar bongas i bongtråden med ett officiellt kvitto från atg.se på att det är en riktig bong. |
Det krävs dubbdäck på sulkyhjulen idag, det slirades en del i volten..;)
|
oddssättare... jo de har väl söndag de också.. men alltså 9.75 på ett håll och 45.00 på ett
annat... fick den där laursens på hjärnan och oddset var ju tacknämligt på bet avser 1 smashing july (skönt att tänka på i snövädret!) motivering: spelvärde var väl ordet.. :D |
Citat:
|
rolig omgång känns intressant nu när vädret blev som det blev.
v64 3 rocking simoni går ner lite grann i klass och har bra smygläge, spikas. v64-6 candor hall spikas enda hästen som gynnas av brodd. v64-4 on track piraya var ute på liknande bana i romme, fungerade inte alls. Lookh magic är lite uppanmäld men går ofta bra på tung bana tror även city of peace kan utmana idag. v64-1 tror mest på johan roc, om man garderar redén. v64-5 trippa undan står kanonbra inne i loppet, ++ med tanke på att favoriten måste gå med skor. tar med dom på 80 också känns lite öppet bakom dessa två. |
ser enkelt ut idag... ;) spela v6
|
Lopp 2, gick inte volta, avbrutet, för halt, ska sandas. Första loppet bara skrällar 1-2-3:a
Kan man få önska liknande på resten ;) |