![]() |
Kommunisthästen vann
Trodde lite mer på Xanthis men det gick inte... |
Citat:
Lopp 4, spår 5 2140am- Che guevara lastar vi på transporten och beger oss emot Mantorp. Ett passande lopp för honom och han skall ses med vinstchans här. |
Hoppas att nån från startfållan kan hålla hela vägen, gärna med en galopp alternativt såsande i kön och går för sent från Usain ;)
|
Citat:
|
jag hörde också avslag efter värmn.
|
Citat:
|
Trist att ha garderat Usain Henna när han vinner så fruktansvärt enkelt, nu torskar jag säkert nästa med chansspik
|
Citat:
|
hur såg uranium resp. poggio i värmn. missade nån som vet? tacksam
|
EDIT. Ointressant :cheers:
|
Citat:
|
Leonas Kaiser?
|
Skönt att ha spikarna undanstökade :sweatdrop:
Kändes som en chansning att läsa 8 till spets, men jag hade ju rätt den här gången :D Dessa för sexan 5: 2,7,8,9,10,11 6: 3,4,7 |
Citat:
|
Nån som vet vilka som är startsnabba i nästa?
Knåpar på tvillingspel, och har för mig att Red Chili Leaf kan lägga iväg rätt bra från start, så kanske kan vara i spets för att släppa i nästa skede? |
vem hade bästa värmn i dd1 nån som såg
|
Citat:
|
1 eller 3 är snabbast ut
|
Citat:
|
de har verkligen hittat rätt havre till den där
|
Fan så fin hon är Uranium. Måste ju vara Rogers formstarkaste häst för tillfället. :clap:
|
Ja jäklar vilken svepning :claps:
|
jackpot imor igen
|
Uranium var bara överlägset!MEN!
Kan nån vänlig själ förklara för mig Magnus Jakobssons storhet som kusk och tempobedömare? |
Kan vi få Chippen nu för 6 rätt :popcorn:
|
Kan ni se ATG live och lopparkivet? Min visar en grön sida och bara ljudet hörs...
|
Lite Calvados skulle sitta fint
|
Citat:
|
Synd att man rankade som ett arsle i dom 2 första. Har alla i sista men Chippen måste vinna om det ska bli nån deg idag.
|
Robin på Liven skrek ut att Hoas var ruskigt nöjd med värmningen och oddset har raserat på UB och bet 365 sista tiden. Gissar vi på en matlapp?;)
|
Delphis Star vore fint i sista för både DD och V6.
|
Härligt Chippen!!! :moneybag:
|
Haha vafan, andelen jag var med på bommade chipen på 6 hästar. Nu blir jag ju nästan förbannad på mupparna.
Finns det fö någon annan kusk som skiter på sig och nästan blir gråtfärdig av dödens förutom Haugstad? |
Ja jävlar vad pengar du förlorade på det:rolleyes:. Men ganska dåligt det kan jag hålla med om.
|
Citat:
|
1595 blev min del av kakan idag, helt ok, men framförallt var det första systemet som satt på över en månad...
Äntligen!:cheers: |
v-3 tips inboxa!
|
grattis alla som vann, jackpot imor gävle med kallblod he he bara börja plugga
|
Citat:
|
Citat:
Uppdaterade Acrobat Reader och kanske blev det något galet där med Flash som gör att man inte kan se lopparkivet länge. Om den lade in en version som inte går med Windows 8 eller vad det kan vara |