Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 - 4 feb (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22956-v86-4-feb/)

JimmyA 2015-02-04 16:38

Valfri balans på valla

Shooter 2015-02-04 16:39

Det lutar nog åt valfri balans på bägge banorna ikväll. Man kan dock aldrig vara säker på vad de hittar på.

putte64 2015-02-04 16:41

Låter rätt bra med skrällarna.

TET = nyår.
Ska försöka nästla mig in i något firande.
Kan man drömma om att gå i ett tåg inuti en drake ? :p

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 404662)
TET - följer du Viet Congs fotspår. Som blev början till USAs fall.

V86 idag:
Första vinner väl favotiten Max Bob.
Andra fälls Fantoccini. Skrik på 10 Julio De Luxe. Skrällchans på flera här.
Fjärde låter det inte så uppåt för favoriten från Stig H. Kanske 2 till 9 %.
I sjunde bör man nog strecka både 6 och 10.
I sista skriks det på 1 Duffmann till 8 % (för dom som gillar Westholm).

Vet fortfarande inget om skotvång. Min termometer faller nu en aning och står på 0 grader nära Valla.

rickyfashion 2015-02-04 16:46

Citat:

Ursprungligen postat av capone (Inlägg 404659)
Hur ofta vinner roger malmqvist jag på hästen till 12%

Inte att han vinner utan att han kör sönder max bob

Lillis 2015-02-04 16:46

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 404665)

TET = nyår.

Bra Putte, lägger du ut korten på Twitter då? Alltid undrat hur en drake ser ut innefrån:lol:

P44mmn 2015-02-04 16:49

Finns ändå spelvärde i Malmqvist i första, bra chans till spets o slut efter vila

Emeffeff 2015-02-04 16:50

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 404660)
Ni som känner till Friis - brukar han ta i från tårna gällande vinstchanser med sina starthästar eller inte?

Sonen Morten som kör hästarna är nog rätt så vettig på att bedöma sina vinstchanser. Han är inte en av dem överdrivit optimistiska. Det är min känsla iallafall.

Pappan John som står som tränare har jag ingen koll på.

P44mmn 2015-02-04 16:51

Börjar kallt med spik på Alec och sedan på Julio

mackpeter 2015-02-04 16:54

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 404665)

TET = nyår.

TET-offensiven började på nyåret 1968. Trodde det var den du menade.
Du kan nog inte undgå att fira. Hoppas du dessutom får fira en rejäl V86 jackpot ikväll!:thumbup:
Bli drake själv och spruta eld!

Helge 2015-02-04 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 404672)
Sonen Morten som kör hästarna är nog rätt så vettig på att bedöma sina vinstchanser. Han är inte en av dem överdrivit optimistiska. Det är min känsla iallafall.

Pappan John som står som tränare har jag ingen koll på.

Menar Jan Friis, tränaren.

putte64 2015-02-04 16:58

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 404669)
Bra Putte, lägger du ut korten på Twitter då? Alltid undrat hur en drake ser ut innefrån:lol:

Jag vet ärligt talat ingenting om TET, hoppas det är en rolig bonus.
Ska ta reda på mer snart.

mackpeter 2015-02-04 17:04

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 404678)
Jag vet ärligt talat ingenting om TET, hoppas det är en rolig bonus.
Ska ta reda på mer snart.

Dom dricker bärs och slänger vatten och vätskor på varandra.
Ta på boxershorts och en umbärlig t-shirt.:cheers:

chompipe 2015-02-04 17:06

Det är bättre spelvärde idag ..

Helge 2015-02-04 17:09

Valfri balans på båda banorna - mumma ;)

ssimonk 2015-02-04 17:10

"10 Lover Face (Veijo Heiskanen) blev läget dåligt för och sedan är han lite uppanmäld den här gången. Men han tränar i alla fall okej. Inte speciellt laddad för det här loppet. Blir ett lopp på vägen inför nästa V75-uppgift, säger Veijo." -Sportbladets intervjuer

Tror ni att det blir lite av ett preparélopp eller är Veijo bara på bushumör? ;)

putte64 2015-02-04 17:17

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 404681)
Dom dricker bärs och slänger vatten och vätskor på varandra.
Ta på boxershorts och en umbärlig t-shirt.:cheers:

Det där låter som Holy i Indien.

Helge 2015-02-04 17:26

Citat:

Ursprungligen postat av ssimonk (Inlägg 404685)
"10 Lover Face (Veijo Heiskanen) blev läget dåligt för och sedan är han lite uppanmäld den här gången. Men han tränar i alla fall okej. Inte speciellt laddad för det här loppet. Blir ett lopp på vägen inför nästa V75-uppgift, säger Veijo." -Sportbladets intervjuer

Tror ni att det blir lite av ett preparélopp eller är Veijo bara på bushumör? ;)

Hästen har 80-90 % form, inte varit optimala träningsförhållanden, som snabbast gått 1.23 tempo. Han tänker inte sända iväg, utan kör lite avvaktande och hoppas få hjälp med tempo av de andra. "inte viktigaste loppet i karriären"

Låter det från Spelvärdes intervju, så ganska snarlikt.

0% Zenadine Bob hoppas få rygg på Lover Face och varnar för sin brakare, "känns för jävla fin, bortglömd"

Låter långsökt värre men skulle den skrälla är alla borta :)

ssimonk 2015-02-04 17:34

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 404690)
Hästen har 80-90 % form, inte varit optimala träningsförhållanden, som snabbast gått 1.23 tempo. Han tänker inte sända iväg, utan kör lite avvaktande och hoppas få hjälp med tempo av de andra. "inte viktigaste loppet i karriären"

0% Zenadine Bob hoppas få rygg på Lover Face och varnar för sin brakare, "känns för jävla fin, bortglömd"

"12 Zinedine Bob (Thomas Uhrberg) känns jättefin efter vila och uppträning. Dåligt spår men har vi tur och kommer igenom... Jag är inte övertygad om att han inte kan vinna om han får rätt ryggar. Men mycket ska klaffa, säger Nicklas Dyrberg."

Den kanske åker med om man garderar loppet lite. Har varit inne på att spika Lover Face hela tiden, men börjar tveka lite.

Lillis 2015-02-04 17:38

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 404690)

TTs spik på Alkalizer AM kanske inte är så dum

Emeffeff 2015-02-04 17:51

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 404677)
Menar Jan Friis, tränaren.

Jaha, såg nu att han startade på V86 och de andra utanför. Har ingen vidare koll på honom. Safari K. känner jag till, borde få det svårt mot det här motståndet även om Friis hävdar något annat.

Helge 2015-02-04 17:51

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 404696)
TTs spik på Alkalizer AM kanske inte är så dum

Hade det varit skor på Lover Face hade man kunnat ta bort den helt å andra sidan hade de strukit Alkalizer AM om skotvång. Lovers inte anmäld än med balans men de säger ¢¢.

SS låser på de två.

dado 2015-02-04 17:52

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 404702)
Hade det varit skor på Lover Face hade man kunnat ta bort den helt å andra sidan hade de strukit Alkalizer AM om skotvång. Lovers inte anmäld än med balans men de säger ¢¢.

SS låser på de två.

helge vilka spikar ss?

Helge 2015-02-04 17:54

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 404701)
Jaha, såg nu att han startade på V86 och de andra utanför. Har ingen vidare koll på honom. Safari K. känner jag till, borde få det svårt mot det här motståndet även om Friis hävdar något annat.

Ja, han säger bara spela, stor vinstchans om båda sina.

Kanske en modell Guldtand, jag har ingen aning.

Helge 2015-02-04 17:56

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 404703)
helge vilka spikar ss?

En spik Max Bob, utgångar på Chip Dealer och Neptunus Face.
Lås Lover Face och Alkalizer samt lås Gordonston och Dencos Nemo Kelab.

Lillis 2015-02-04 18:04

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 404702)

SS låser på de två.

Mmm, 2 är stenklart. Men skönt med en spik under 20%, framför allt när man ska hata bort större favoriter från bakspår:p

Helge 2015-02-04 18:11

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 404710)
Mmm, 2 är stenklart. Men skönt med en spik under 20%, framför allt när man ska hata bort större favoriter från bakspår:p

Enda favoriten med bakspår är Ready For More, ska du verkligen hata bort den?

Klanke 2015-02-04 18:20

Dagens Damsugare kan vara Nero Capar som har blivit bättre sedan han blev valack han tar tag i träningen bättre än tidigare har spurtat starkt i skymundan på slutet i vida spår från trista lägen, bättre läge än på länge nu och hittar han ner i vettigt slagläge kan han skjälpa många till slut. Han är mycket bättre nu än han varit tidigare kan vara värt ett OBS...! avd2

ännu en dammsugare kan vara Montana Hangover som satt fast senast och det såg typiskt ut som ett prepare lopp nu blir det helstängt huvudlag och jänkarvagn kan öppna men man vill helst se honom i ett rygg lopp kan vara vinnaren här och streckad på ynka 2%. Ta betalt vänner!

God tur!

Liljendahl 2015-02-04 18:23

Spikar Max Bob o ready for more. Låser Gordon o denco o alkalizer o lover! Kämpa!

Lillis 2015-02-04 18:29

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 404713)
Enda favoriten med bakspår är Ready For More, ska du verkligen hata bort den?

Nä, men den garderas. Nu ser jag att Lövgren börjar ändra skobalansen, så Gordenston garderas nog hårt också.

Lutar åt spikar på Alkalizer AM och Max Bob

Helge 2015-02-04 18:35

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 404719)
Nä, men den garderas. Nu ser jag att Lövgren börjar ändra skobalansen, så Gordenston garderas nog hårt också.

Lutar åt spikar på Alkalizer AM och Max Bob

Lövgren har sagt ¢c på sina två, så lär ändras även på den sista till det.

Lycka till!

Helge 2015-02-04 18:44

Kung Ludde "Skittråkig häst, han är till salu". haha

Lillis 2015-02-04 18:45

Fluktar lite på V4 från Jägers, kan det inte vara dags för Miss y Money i V4-3?

Haha, hörde ni Ludde precis i Liven

"Skittråkig, den e till salu"

Kung Ludde

Emeffeff 2015-02-04 18:46

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 404721)
Lövgren har sagt ¢c på sina två, så lär ändras även på den sista till det.

Lycka till!

Var läste du barfota fram på båda? På hans hemsida står det skor runt om:

– Min bästa chans är dock utan tvekan 5 Gordonston (V86-5) som håller kanonform och har en intressant uppgift. Senast torskade han som stor favorit, men det var mycket otur med i bilden – först blev det olyckor och strykningar så att vi gick från spår tre till spår ett vilket inte var vad vi önskade då han är ovan vid voltstart, och när vi väl skulle fått fritt mellan hästar 100 m kvar så sköt han till som en tiger men blev hindrad av en konkurrent som krängde ner så att hjulen inte kom emellan. Det är bara en start att glömma, men han gav det formbesked jag ville ha. Det som däremot kan vara ett problem idag är att vi troligen måste köra med skor och han är klart bäst barfota. Banan avgör lite grann, men jag tror att det blir väldigt svårt då det slet hårt senast med omstart och då vi fick vara så länge på banan innan loppet. Det finns också en chans att vi plastar, men det mest troliga är att vi kommer att köra med skor runt om även om vi anmäler barfota runt om och tar ställning först efter värmningen. Vi ändrar inget annat och frånsett den detaljen är jag optimist. Lycka till!

Lillis 2015-02-04 18:47

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 404722)
Kung Ludde "Skittråkig häst, han är till salu". haha

Man blev ju skitsugen på att köpa den:claps:

Helge 2015-02-04 18:51

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 404724)
Var läste du barfota fram på båda? På hans hemsida står det skor runt om:

– Min bästa chans är dock utan tvekan 5 Gordonston (V86-5) som håller kanonform och har en intressant uppgift. Senast torskade han som stor favorit, men det var mycket otur med i bilden – först blev det olyckor och strykningar så att vi gick från spår tre till spår ett vilket inte var vad vi önskade då han är ovan vid voltstart, och när vi väl skulle fått fritt mellan hästar 100 m kvar så sköt han till som en tiger men blev hindrad av en konkurrent som krängde ner så att hjulen inte kom emellan. Det är bara en start att glömma, men han gav det formbesked jag ville ha. Det som däremot kan vara ett problem idag är att vi troligen måste köra med skor och han är klart bäst barfota. Banan avgör lite grann, men jag tror att det blir väldigt svårt då det slet hårt senast med omstart och då vi fick vara så länge på banan innan loppet. Det finns också en chans att vi plastar, men det mest troliga är att vi kommer att köra med skor runt om även om vi anmäler barfota runt om och tar ställning först efter värmningen. Vi ändrar inget annat och frånsett den detaljen är jag optimist. Lycka till!

Intervju på Spelvärde "förmodligen bakskor i kväll, det är ett klart minus."

Lillis 2015-02-04 18:56

Conrad Lugauer har bra snurr på grejjerna för tillfället. Tråkiga lägen på sina på V86, men ingenting jag vågar ta bort

Om jag nu inte spikar i första:rolleyes:

Emeffeff 2015-02-04 19:00

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 404727)
Intervju på Spelvärde "förmodligen bakskor i kväll, det är ett klart minus."

Okej, får hoppas på det. Känns som en vettig spik om balansen blir rätt. Kul ändå att han anmäler barfota, säger bakskor och skriver skor runt om. Det är inte lätt att vara spelare alltid...

Helge 2015-02-04 19:00

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 404728)
Conrad Lugauer har bra snurr på grejjerna för tillfället. Tråkiga lägen på sina på V86, men ingenting jag vågar ta bort

Om jag nu inte spikar i första:rolleyes:

Den vinnaren bjussa han alla på, på liven. Snygg Conni ♥

Helge 2015-02-04 19:01

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 404730)
Okej, får hoppas på det. Känns som en vettig spik om balansen blir rätt. Kul ändå att han anmäler barfota, säger bakskor och skriver skor runt om. Det är inte lätt att vara spelare alltid...

Ja, mindre bra men ok så länge ändringarna kommer innan spelstoppet.

techtrade1 2015-02-04 19:08

Luktar flerbong i kväll
Kommer att satsa på ett 32 raders med följande inledning
6
8,10
1,2