![]() |
Kan inte missa TET,sedan blir det Thailand.
Idag hoppas jag pa skrall i 2a,4e,5e,8e. Citat:
|
Citat:
Nog ska väl banmästaren få banan i bra skick med nytt ytlager. Har du hört om nämnden beslutat om barfota? |
Citat:
|
vill spika max bob men är rädd att roger malmqvist kommer förstöra
|
Citat:
|
Lutar åt spik på 10 Julio de Luxe i andra.
Många riktigt startsnabba i loppet, Chip Dealer, Fantoccini, Diamond Duo, Dellvann och Future Love, så vem som än sitter i ledningen kommer den nog att vara rätt mör. Ybanoz tar jag bort på formen, och kvar blir bara Julio de Luxe... (och Renate Bowl..) |
Citat:
|
Citat:
|
Ni som känner till Friis - brukar han ta i från tårna gällande vinstchanser med sina starthästar eller inte?
|
Citat:
V86 idag: Första vinner väl favotiten Max Bob. Andra fälls Fantoccini. Skrik på 10 Julio De Luxe. Skrällchans på flera här. Fjärde låter det inte så uppåt för favoriten från Stig H. Kanske 2 till 9 %. I sjunde bör man nog strecka både 6 och 10. I sista skriks det på 1 Duffmann till 8 % (för dom som gillar Westholm). Vet fortfarande inget om skotvång. Min termometer faller nu en aning och står på 0 grader nära Valla. |
Valfri balans på valla
|
Det lutar nog åt valfri balans på bägge banorna ikväll. Man kan dock aldrig vara säker på vad de hittar på.
|
Låter rätt bra med skrällarna.
TET = nyår. Ska försöka nästla mig in i något firande. Kan man drömma om att gå i ett tåg inuti en drake ? :p Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|