![]() |
Bra början. Nu gäller det att få iväg Antti Sisu felfritt.
|
5-10 lækker tvilling :D
|
Är det prob med banan? Digital photo skor bak. Känns inte som någon chans då inte. Eller är det hovarna som redan är förberedda?
|
Vinnare nr 7.
|
Citat:
|
Det där gjorde Djuse bra.
|
Citat:
|
HEJDÅ PENGAR.
Registrerat spel Datum: Fredag 2015-02-06 Bana: Solvalla, omg. 11 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 4, 7 2 2 Beautyson 3 10, 11 4 3, 9, 12 Vadet gäller startnummer 12 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 24,00 kr Kvittonummer: HEJ PENGAR? |
Nu skal 7 vinde tak!
|
ATG-LIVE EFFEKTEN. DE NÄMNER EN ICKE-VINNARE.
ODDSET GÅR NER TILL 4 GGR DEGEN, HAHA |
Citat:
|
Citat:
Hästen var bedrövligt dålig senast mot extremt dåliga hästar. Tränaren ligger hellågt. Idag var det endast halvkassa hästar bland motståndarna. Jag vet om att i trav kan allt hända, men att skaffa sig känsla runt ett djur som saknar allt vad form heter och samtidigt får avslag ifrån tränarhåll känns konstigt för mig. ______________ Apropå dåligt lopp så känns M. Hultmans nr 4 MacAdams halvintressant i nästa. Saknar bra tider i resultatraden, men stegade undan fint vid vinsten på lite torrare bana. Senast var det blött och skitigt. Bra platsobjekt på intrycket vid segern?:popcorn: |
Citat:
Som svar på frågan har jag ingen aning varför jag tog med den! Jag hoppades favoriten skulle galoppera och 7 eller 8 vinna, så tänkte jag :) |
Jaa, äntligen en favvo som galopperar bort sig!! ;) haha
Trodde den var slagen, slog i sönder ett glas. Får klistra ihop det nu när den helt plötsligt höll -.- |
Citat:
(Marcus skulle nog ha stannat hemma i Värmland) |