![]() |
Hmm, knappt någon värdeökning trots att en storis torskade.
|
Citat:
|
Citat:
Mycket fin debut med skorna på, har en fin vår att se fram emot. Johan matchar sina med omsorg. |
Så jävla surt att man velar bort fyran i avd fyra emot trean. Hoppas åttan vinner nu så bör det bli några femmor iaf. Men det är väl bara att glömma.
8 mot 11,13 i DD. |
Citat:
|
provar en skräll dd. 7 mot 7,11
hey honey är ständigt underskattad, snabb ut,kan bli spets |
Är inte Hippie s-snabb?!? Varför tar han upp...
Fyfan vad vidrigt. Verkar som Unibet hade fog för sin toksänkning av oddset. Stod i typ 2.60 där |
Trodde aldrig Rare Wise skulle plocka detta. Impad!
|
Hippie gör ju ett ruggigt lopp!! Snacka om moralisk, men vad hjälper det!?.... Såg helt "klart" ut i sista sväng tills Fyll-Johnny ryckte norsken på R.W.A... :(
|
Vem tror ni vinner sista likasinnade?
|
Citat:
|
Citat:
Däremot körd med optimism efter starten. Spelvärde spikade och SS hade lås 4,8. Här var verkligen strecken spridda, på konstigt vis. |
Citat:
|
Fan fin kväll idag =). På plats spelen ^^. Synd på min trippel.
Men 8k in på dubbeln samt om Ålands Vikingen tar plats får man 3000kr extra in. Är någon kvar på V64an? |
Citat:
|
|
Citat:
Kom det någon speciell info på rare wise as? 4e-handare men ändå klar favorit på vinnare och hos bookisarna. |
dunderfin lopp. provar en tvilling 7-11. bör ju fattas lite de comebackande men loppet är ju jäkligt svårt att tippa
|
Fan man ångrar sig hårt att jag bytte ut PASSION FLAME på trippeln till 7an :/.
Första tanken va ju Flame så. Men men sålänge man fick in lite cash så. Dock kostade det felet mig en vinst på 8.4k extra idag |
Citat:
|
M.J visste hur osäker Åland är så varför inte trycka på lite! men formhäst vann!
|
Citat:
Nej, ingen speciell info om RWA, som stack ut, SS tyckte det var/är ett ämne till häst för stoeliten, tagit fina skalper i 4-åringslopp på sensommaren. I övrigt inget jag tog del av som stack ut. Nu vann Prince Orlando och DET var Spelvärdes stora DD skräll mot Hippie. 8-8 50:-, hade varit snyggt det. |
Citat:
|
grattis alla som vann, jackpot till jäger. imor bara spika ludde he he
|
Citat:
|
japp dante., fin insats senast
|
Citat:
14400kr inte illa en måndag |
Citat:
|
En underbar omgång att börja med, sedan travfritt från förra onsdagen. Heja!
(vann inte, men älskar när det skräller) |
alltså lite surt är det men ändå inte... hade ju 4 rare wise as som första häst tills
man fick syn på 8 hippi - ja den förstärktes ju en hel del här och var. till den grad att jag tänkte köra 4-8 i första -- men hävde bort ursprungstanken KARDINALFEL och big no no - f-n att man aldrig lär sig - lägga till är ok men inte ta bort... så jag satt med hippi spik och bara hoppades på att spricka i andra - hade några där och det såg i stort klart ut --- men så gärna vill man torska i andra då så det hade kvittat med kardinalfelet . och yess - på ett sätt iaf för den där 8an prins orlando hade jag inte med -- pusst., en spelares liv kan vara hårt även om insätts bara är 50-100 spänn... |
Citat:
ja vi har det inte lätt:) Jag hade spik på rare wise as på v64 men greps av girigheten o lirade en startgalopperande hey honey som spik på dubbeln:) |
När skrällarna duggar tätt på Halmstad så kanske även nr. 15 East Indian i lopp 11 hinner fram. Hade gett Cash Is Fun Zaz en match på Valla i sitt fjärde lopp i livet när den slog på en gal in på upploppet(ett av dom där loppen man som travnörd inte glömmer) trivs iaf på Halmstad o med Jan Hansen,var ju trea bakom två kanoner senast o eftersom jag vill tro att Indianen hade varit en själv så Go Go Indian
|
Trio:
13 3-8-9-11-14-15 3-8-9-11-14-15 |
Tack Uhrberg för att du förstörde min trio :(
|
V3 är bannemej ett bra spel, oftast överbetalt bara ngn favorit går bort. En kväll som denna x-tra roligt. 3 st andrahandsfavoriter & 2800 sek tebax.
Registrerat spel Datum: Måndag 2015-02-09 Bana: Halmstad, omg. 2 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 3, 11, 14 2 1, 4 3 2, 6 Vadet gäller startnummer 12 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 120,00 kr Kvittonummer: 4B46 3110 2230 9301 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|