Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 HALMSTAD (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23016-v64-halmstad/)

dado 2015-02-09 08:53

v64 HALMSTAD

Bästa spik? bästa draget?

Spännande att se Edward Ale ikväll, ett mycket bra lopp med On Hold, Ålands V.

nu kör vi :)

JimmyA 2015-02-09 08:59

Berghults leffe i första är rolig, sköt till riktigt bra sist

Om_sommaren 2015-02-09 09:13

Bästa spiken måste va soul artist. Ska mycket till om det inte är spets o slut på den. Sen blir det nog spik på rondine amour trots uppehåll, då jag tycker den möter inget vidare motstånd. Vivo per lei tror jag mycket på i sista. Tror att den kan va snabbt framme o överta spets.

alle 2015-02-09 10:22

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 405902)
Bästa spiken måste va soul artist. Ska mycket till om det inte är spets o slut på den. Sen blir det nog spik på rondine amour trots uppehåll, då jag tycker den möter inget vidare motstånd. Vivo per lei tror jag mycket på i sista. Tror att den kan va snabbt framme o överta spets.

Håller inte med dig, Soul Artist är överstreckad! Han får inte spets för där sitter Lindgrens kuse och jag tror inte patrik släpper! Finns några roliga bakom! :gun_bandana:

Den bästa spiken måste väl vara Dante Boko, går bäst med ludde och möter väldigt överkomligt motstånd! Hur ska han förlora det här?

Åter igen ska jag tjata om Sugar di Poggio som är en riktigt bra häst, felfri och om inte dansken (nr 7) får komma lätt till ledningen och bestämma hur han vill så borde chansen vara god!

Danne Widegren borde ha rätt god chans med 5 min finish i avd 5, når han inte spets med en häst i toppform? 4,8,11 värst emot!

Om_sommaren 2015-02-09 10:47

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 405905)
Håller inte med dig, Soul Artist är överstreckad! Han får inte spets för där sitter Lindgrens kuse och jag tror inte patrik släpper! Finns några roliga bakom! :gun_bandana:

Den bästa spiken måste väl vara Dante Boko, går bäst med ludde och möter väldigt överkomligt motstånd! Hur ska han förlora det här?

Åter igen ska jag tjata om Sugar di Poggio som är en riktigt bra häst, felfri och om inte dansken (nr 7) får komma lätt till ledningen och bestämma hur han vill så borde chansen vara god!

Danne Widegren borde ha rätt god chans med 5 min finish i avd 5, når han inte spets med en häst i toppform? 4,8,11 värst emot!

Lindgren vill se cosmos i rygg enligt intervju i ronden. Dante boko har aldrig hållt upp innern. Finns ett par snabba utvändigt. Sen tycker jag han varit ojämn i prestationerna. Sugar håller jag med om

Voltstart 2015-02-09 11:00

Utan att ha kollat % eller strykningar, så känns 11 Rondine dÁmour som dagens givna att gå på. Hästen har ju visat rejält med fart och förmåga när det funkar. Johan är en så mycket bättre tränare i min värld. Var är hammaren?

Klanke 2015-02-09 17:18

avd1.
Toppchans för Ludde?

Tipsettan: Dante Boko har ingen seger i resultatraden, men faktum är att han har varit ute i tuffa sällskap. Denna gång ser motståndet aningen enklare ut och skulle Kolgjini dessutom lyckas svara upp sitt innerspår bakom startbilen ökar segerchansen ytterligare!

Draget är Bergshults Leffe som håller knallform och ska också tas på största allvar.

avd2.
Tipsettan står helrätt inne i loppet..

Soul Artist står på kronan rätt inne i kvällens lopp. Lägg därtill att han kan öppna bra från start, trivs över aktuell distans och dessutom har en säker lärling i Jan Hansen. Med andra ord en bra segerchans och också en vettig tipsetta.

Draget: Glaomour Hålleryd har fin fart och slutar i segerstriden om skicklige Frank Nilsson hittar ner i slagläge.

avd3.
Captian visar vägen från start till mål...

Spiken: Captain Crowe blev jag väldigt imponerade av senast och att det denna gång handlar om ett halvvarv längre distans är bara ett plus. Så fort man hittat ut från sitt innerspår lär det bli ett offensivt upplägg! Bra spik!

Skrällen: Spot on la Marc kan lägga iväg ganska bra och lär laddas på nytt, släpper ???

avd4.
Öppet lopp, med damer över stayer...

Draget: Blue Star Mythical har ett intressant läge och med en lyckad start sitter hon bra till per omgående. 15% ;)

Skrällen: Above all håller nyttig form och ska åter ses med vissa möjligheter. 5%. Fynd!

avd5.
Danne jagar seger med en vass finish?

Tipsettan: Min Finish är snabb ut och gör sina bästa lopp i ledningen varför taktiken lär vara given.

Draget: Hey Honey har gjort det riktigt bra på slutet, men utan att ha fått vinna. Står på tur för seger.

avd6.
En sevärd duell gör upp?

Tipsettan: Ålands Vikingen är stark som få och lär köras offensivt så fort tillfälle ges. Givet segerbud!

Draget: Opitergium visade senast 1.10 sista 800 fram till en mersmakande fjärdeplats och med två lopp i kroppen lär toppformen vara nära.

softpojk 2015-02-09 17:29

Dagens bästa spik är i mina ögon i V64-5 i Hippie. Trots bricka åtta.

spikpaddy 2015-02-09 17:36

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 405963)

Ja med tanke på att Aftonbladet har den som avslag borde den vara säker. Nu är det jänkarvagn igen som vid segern!

Helge 2015-02-09 17:40

Citat:

Folk blir dessutom lurade med senaste skoinfon på henne, hon gick med skor då, trots att det står ¢¢. Klart bättre som idag ¢¢.

Helge 2015-02-09 18:05

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 405909)
Utan att ha kollat % eller strykningar, så känns 11 Rondine dÁmour som dagens givna att gå på. Hästen har ju visat rejält med fart och förmåga när det funkar. Johan är en så mycket bättre tränare i min värld. Var är hammaren?

Anmäld cc....lika klar iaf?

Om_sommaren 2015-02-09 18:09

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 405971)
Anmäld cc....lika klar iaf?

den är väl inte anmäld än? inte så sugen på att spika om det blir skor där

oggeb 2015-02-09 18:09

Citat:

Och trots uppehåll på över en månad..?

Helge 2015-02-09 18:10

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 405973)
den är väl inte anmäld än? inte så sugen på att spika om det blir skor där

Jo, anmält så.

http://piclair.com/data/tvihu.jpg

http://piclair.com/data/x4dvb.jpg

Får bli allt bli en garderingslapp med. Är ju klassen i gänget men ingen kan ju veta hur det går med skorna på, inte gått så sen början av karriären 2013.

mackpeter 2015-02-09 18:30

Nu kommer min favorithäst Edward Ale. Senast han startade var i Jubileumspokalen hösten 2013. Då var han lika betrodd som Panne de Moteur, Occhione Jet osv. Edward tränar i lag med Västerboonthenews. Hoppas han håller, så har vi en elithäst.

I övrigt streckar jag Frank Nilsson tills avstängningen påbörjas nästa vecka.

1) 1 spik (en härlig häst nu med Ludde - spets o slut)
2) 1,4,7 (Patrik och Frank - kom igen)
3) 1,7,8,9,11,12 (måste ha med Ingves, som så snöpligt snuvade mig på V75 i sista)
4) 3,9,11,15 (måste strecka Ingves)
5) 4,5,8,11 (provar Riordans träning med Johnny)
6) 13 spik (gillar denna häst)

Kostar 288:-.