![]() |
Man kanske ska sattsa mer på v65 Norge, vilket värde. Skrällarna ger mer betalt där
känns det som. |
Nu jobbar vi in Helges Spik
|
|
provar skräldubbel: 2mot 9
|
DD 11-7,11 200:-.
|
Bra! Nu gäller det att Thengill går iväg felfritt. Min komb har på några minuter gått ner från 112 till 79 för tian. Antar att även Peters häst därmed har sett fin ut.
|
Helvete Emeffeff att vi blev avslagna sista biten. Men vi hade en bra idé i Easy To Win.
|
Citat:
|
tackkk helge.,
|
Vad tror ni gott folk om nr 11 i dd 2?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
spelvärde var riktigt vassa idag, eller hur helge? det tackar jag för. tror du också gör det :)
|
Citat:
Har 7 i sista, hoppas på skrällarna 2,6 eller 12 nu för lite flis. |
Citat:
När de bästa är med är han inte överlägsen, bara bäst :-) |
Citat:
Vinnaren var väl nr 4? Har du haft tur med målgalopp?(Kallblodsloppet.) ___________ 1 Wee May Sex i V3:2 blev utklassad av Speedy Lendalund senast!;) Frågan är om man duger på Jägersro då, känns tveksamt!:popcorn: |
Speedy Sus! Vore fint nu
|
Citat:
Bra info, ja som ville gå på Wee May. |
Citat:
|
Citat:
|
Thengill ser fin ut före start i alla fall.
|
Citat:
japp likaså mescal. riktigt mätkig |
Skit oxo!
|
kolgjini i ett nötskal. Det räcker inte att bara vinna, det ska ske med minst 20 meter också:)
|
3533kr till er vinnare
|
Han är så värdelös Ludde :-(
|
Undrar om 4an hade vunnit felfri?
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-02-10 Bana: Jägersro T Spelform: V64, omg. 29 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 3, 4, 6 2 2, 6, 7, 8, 10, 11, 12 3 9 Homerun 4 4 Evita di Quattro 5 4 Promise Me 6 1, 2, 3, 6, 7, 9, 11, 15 Vadet gäller startnummer 280 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 280,00 kr Kvittonummer: 0328 C439 A4B4 1501 |
När Axel rycker skorna och kommer till Jägers brukar det vara iordningställt.
|
Vem fan är Tengil? All makt åt Major. Två galna DD två dagar irad. All makt åt Major!
|
Härligt!! Dansk Dynamit Speedy Sus!
|
grattis alla som vann idag..
|
Citat:
http://piclair.com/data/yledk.jpg |
Jag slår ett slag för nr 7 Amoroso Blou i lopp 9.
Hästen har spurtat vasst flera ggr på slutet. Jag tror hästen blir farlig över upploppet mot dessa, helt klart. In å kolla vilka hästar A.B. tog in på över upploppet vid 3:e-platsen den 25/11, ifall ni tvivlar på om motståndet passar bra idag? För mig känns det som helt rätt motstånd, där han ska befinna sig. Red: Får väl hoppas platspengen räddar upp det mesta av vinnarspelstorsken. Loppet blev omöjligt, men hästen gör det godkänt. Speedy Lendalund måste vara riktigt bra i sammanhanget, när man ser hur enkelt ledaren vann detta blufflopp. Hur tar sig Allerkrantz ner i andra ut?! |
Citat:
|
Sitter även kvar på V3.. kan bli en magisk kväll.
|
Citat:
|
Citat:
http://piclair.com/data/gtynd.jpg |
utland hela tiden, nog var det bättre förr...
|
Han har kanske köpt ett slott i Alperna i Österrike ?
|