![]() |
Citat:
Snyggt att sätta en av omgångens bästa skrällbud, på detta vis. Inte bara få med för att man har många, viss skillnad att lyfta fram den extra, så här. Ser många som garderat som trots det inte fann den. http://piclair.com/data/5pv2k.jpg |
207:- efter V4-1, en bra början.
|
En riktigt lopparkivare Silvia Logoj. :D
|
Citat:
OBS! Jag spelade inte V65 så det är inte det att jag åkte på den och grämer mig. |
Citat:
|
Citat:
Men om man ändå tvunget ska delge informationen, Lägg upp den innan? Varför efter? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Då hade jag köpt det.. Tex om det var en bild och han/hon skrivit Travnet hittar en skräll igen! Kolla in dem i fortsättningen de verkar vara heta. Tex. Fattar inte varför han/hon varje dag lägger upp sådana här helt utan motivering/information om var det kommer ifrån. Det hjälper ingen och det gör ingen glad, speciellt inte de som eventuellt spelat och missade skrällen idag. Jag ställde mig frågande till detta för någon vecka sedan då just detta hände mig, missade en skräll, och sen kom en sådan bild.. Då frågade jag var det kom till och fick reda på att det var Travnet så jag hade inte missat den idag antar jag :P men men |
lol@Arneng :-)
|
Citat:
|
Min missssss!!!
|
Citat:
Det var det jag var ute efter :) Missade detta med morgonkaffet! |
Vilken tomte...
|
Citat:
Men Jönsson (travnet) uppe flera gånger, lika känd som Nybrink och gänget för de flesta. De flesta fattar utan vidare utlägg. Nu kanske du med. Lycka till med liren. Jag lägger inget mer tid på detta nu. :cheers: |
Lopp 5. Tvilling: 3,8,10
U-Häst 4. |
Citat:
http://imgi.se/image.php?di=YNC5 |
Citat:
|
Så fin han ser ut! Har du sett honom så fin nån gång!? Och så åker han dit! Har hört Nybrink lämna klartecken på samma sätt på hästar i sista sväng...Experter...Ingenting är klart förrän vinnarhästen är i mål.
|
Någon kvar på V4an eller V65?
|
Undrar om Virgo Karsk kan skrälla till nu nedstrycken ett par spår.... Testar nog en slant på vinnare.
|
...och där slutligen är även Travnet borta! Stefan Jönsson hade 6 av 11, 5 av 7 och alla 10 i de tre loppen där det skrällde.Det är ingen konst att tippa så om man i övriga lopp har tre spikar.Onödigt under såna omständigheter att skryta med lågprocentarna.Det är först när spikarna sitter som dess rätta värde kommer fram.
|
Citat:
Den skrällen 2 % räcker för att allt skulle bli läsvärt där. Men alla har vi olika krav ;) Lycka till med helgens brakare, dom behövs, resten hittar alla själva. |
Citat:
|
Citat:
30ggr på bet365...... |
Spelar en tvilling på 7-10. Strykningarna gynnar förhoppningsvis 7:an och Jansson känns given.
|
hahaha..... vilket upplopp!
|
Det där var kul, uppfriskande. ;)
|
Var det någon som la märke till att Malmroth lirade en LD till 100GGR idag. Det är första gången jag såg han ge emot strecklistan.
|
nu blev det väl jack på 6orna?
|
Citat:
|
Citat:
Roligaste att kolla och lyssna på är ju Micke N. Sen kanske han inte är bäst. Men inte sämre än strecklirarn Malmroth som också är så extremt tråkig att kika på. Men det är ju bara vad jag tycker, och alla tycker ju olika. Tror inte Malmroth vet vad lopparkivet är heller för den delen. |
Citat:
|
Citat:
Att få med lågprocentarna är INTE svårt om man garderar med många hästar men det kostar vilket förutsätter spikar som sitter.Först då kan man slå sig för bröstet.Att få med skrällar på få tippade hästar är mera hedervärt men jag är den förste att erkänna - så bra är jag inte! |
näe........ vinnaren lämnade in en harry boy för 288:-
|
Citat:
En ensam vinnare idag och du klagar och maler på...hehehe Alla var och cyklade, en satte allt. Dessutom var det Harry Boy som satte den, ojojoj. |
|
|
Inge hel gaddat på den 288kr kupongen. kungligt
|