![]() |
Kim måste lida av ADHD eller nått, kan han för helvete hålla sig lite jävla cool nån gång? Solklart att han vinner detta om han kör lite smartare :rant:
|
28 ggr på den tvillingen?
3 ggr hade vart ett överodds. #klonk |
DD 9-7 23 ggr..också taget
|
Det är så skönt att kunna vara efterklok
|
Citat:
Blev precis som tänkt. Stackars Kim visste väl inte om detta och blev hängande.... |
grattis helge., hoppas du är kvar.,
|
Nu är jag helt övertygad om att Jorma kommer vinna i sista också. Det är skillnad på kuskar och kuskar.
|
Citat:
Idag blev mycket rätt i mina tipstankar. Samtliga har levererat. Sandsjöns Igor också om man frånser galoppen. Trav e kul och alltid skönt när tankarna stämmer sånär med utfallet!:yes: |
Citat:
Så jävla surt, hade smakat mumma på min V4 |
Var lite vild & galen och lirade en röding på Hamras Pirat som vinnare.
|
Tur att även staketkuskar kan ha rätt ibland :)
|
Citat:
5-6 |
Citat:
|
Citat:
|
ska man gå på nån häst efter omstarten så ser 9an stenklar ut
|
testar 9-2 på tvilling
|
Det är bara att åka hem Per
|
Vinnarspel på Mr Flo Fly. Hoppas han gynnas av omstartsrumban som pågår!
|
Citat:
|
Någon spelar tvilling 9-15 högt. Samt 15 på vinnarspelet.
|
Vad är det för fel på Kim med Sunny? Får inte iväg hästjäveln fr springen...
|
Citat:
Sen att han kallar varje styrning toppchans med är ju pinsamt. Det TT lyssnat på denna gången? |
Nu har jag lovat mig själv att aldrig mer spela på Kims uppsittningar.
|
Och Jorma ... Vinner alltid när man inte har han xD
|
Jorma kör som en gud ♥
|
Jorma är het idag. Inte mycket att orda om, grattis till er som var bättre pålästa
|
Trodde per skulle Diskas men så är han fan nära att vinna till slut....
|
Ja inte för inte han är nordens genom tiderna segerrikaste kusk.
Kanske han kan låta Kim prya hos honom i några veckor? |
Fan vad Karlstedt var vild bakom Taggen. Trodde de jobbade med att bygga upp honom igen.
|
4 kr var vad som behövdes för att sätta v4an idag..hoppas ingen stör sig när det handlar om småpengar
Registrerat spel Datum: Söndag 2015-02-15 Bana: Eskilstuna, omg. 6 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 2 Latest News 2 1, 15 3 9 Rocking Love* 4 9 B.W.T.Engaged* Vadet gäller startnummer 2 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 4,00 kr Kvittonummer: 8B02 0124 0FD0 9141 |
Citat:
Nej, men Kim hade vunnit här om han (ekipaget) inte totalfailat starten |
Surt att Kim kom helt fel på det från början, är övertygad om att han vinner om han inte haft så långt fram in på upploppet....
|
Citat:
|
Citat:
|
Hatten av för Jorma idag. Idag var han bara bäst, men för att få min respekt vill jag se han vinna mot Erik, Björn m.fl. på V7.
Men idag var han bäst inget att disskutera. Men samtidigt var det inte så svårt att va bäst idag. Det är kul att vinna på V64. Men tror V7 smäller högre i både plånboken och glädjen. Men hatten av för karln idag. |
Konstigt att det inte blev jackpott? Med den klena utdelning på 6rätt
|
Citat:
|
Citat:
Jösses vad de ville lämna fördel till favoriten! Usla kuskinsatser! Per tappade position och Raffe fick istället idiotköra i dryga spår!:idiot::idiot: / Hälsningar Staketkusk |
Citat:
|
Citat:
Tycker inte han är mogen som kusk i dom här sammanhangen helt enkelt. |