Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Eskilstuna (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23094-v64-eskilstuna/)

Manprinsen 2015-02-15 16:43

Kim måste lida av ADHD eller nått, kan han för helvete hålla sig lite jävla cool nån gång? Solklart att han vinner detta om han kör lite smartare :rant:

SAO 2015-02-15 16:44

28 ggr på den tvillingen?
3 ggr hade vart ett överodds. #klonk

spikpaddy 2015-02-15 16:45

DD 9-7 23 ggr..också taget

putte31 2015-02-15 16:47

Det är så skönt att kunna vara efterklok

Helge 2015-02-15 16:48

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 407641)
Jag gillar Plead Guilty mycket men hästen trivs inte att gå i ryggar alls, så dödens är ett måste idag om de vill vinna.
Så här skrev jag här, om den inför senast.
"Ingen blixt men det är väl å andra sidan ingen här. Kan spetsa om allt funkar till 100%. OM inte spets, ska han ta sig ut direkt, till dödens. Hästen gillar inte att ha häst framför sig, då släpper han grejorna och "det tar flera hundra meter innan han tar i igen". Att PG är den bättre hästen är jag övertygad om men som sagt då ska det klaffa med spets eller dödens, inte hamna i ryggar."
Då körde Magnus mästerligt, gick ut i dödens direkt och tog över.

Det avgör spiken, nämligen Rocking Love. Finfin senast, Jorma upp är en kuskförstärkning (enligt mig oavsett vad andra tycker om honom här).

Blev precis som tänkt. Stackars Kim visste väl inte om detta och blev hängande....

dado 2015-02-15 16:50

grattis helge., hoppas du är kvar.,

Manprinsen 2015-02-15 16:51

Nu är jag helt övertygad om att Jorma kommer vinna i sista också. Det är skillnad på kuskar och kuskar.

Voltstart 2015-02-15 16:54

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 407790)
Kim måste lida av ADHD eller nått, kan han för helvete hålla sig lite jävla cool nån gång? Solklart att han vinner detta om han kör lite smartare :rant:

Jag vet inte om hästen har speeden riktigt? Fast visst hade även jag velat se honom gå senare såhär i efterhand. Hästen levde upp till mina förväntningar.

Idag blev mycket rätt i mina tipstankar. Samtliga har levererat. Sandsjöns Igor också om man frånser galoppen.

Trav e kul och alltid skönt när tankarna stämmer sånär med utfallet!:yes:

Manprinsen 2015-02-15 16:57

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 407797)
Jag vet inte om hästen har speeden riktigt? Fast visst hade även jag velat se honom gå senare såhär i efterhand. Hästen levde upp till mina förväntningar.

Idag blev mycket rätt i mina tipstankar. Samtliga har levererat. Sandsjöns Igor också om man frånser galoppen.

Trav e kul och alltid skönt när tankarna stämmer sånär med utfallet!:yes:

Han måste haft hur mycket som helst att åka med idag. Var helt 100 på att den skulle slockna i sista sväng efter den körningen men gick ju ända in i mål slagen av Jorma som hade konserverat krafterna bättre genom smart körning.

Så jävla surt, hade smakat mumma på min V4

softpojk 2015-02-15 16:57

Var lite vild & galen och lirade en röding på Hamras Pirat som vinnare.

putte31 2015-02-15 16:58

Tur att även staketkuskar kan ha rätt ibland :)

millekung 2015-02-15 16:58

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 407799)

Har den med i en galenpannetvilling :D

5-6

Helge 2015-02-15 16:59

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 407799)

Har med den på streckspelet, fick för mig den måste med idag.

Voltstart 2015-02-15 17:00

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 407798)
Han måste haft hur mycket som helst att åka med idag. Var helt 100 på att den skulle slockna i sista sväng efter den körningen men gick ju ända in i mål slagen av Jorma som hade konserverat krafterna bättre genom smart körning.

Så jävla surt, hade smakat mumma på min V4

Jo, jag förstår det jobbiga i det hela. Väl mastig styrning blev det allt. Förmodligen hade hästen fått lov att dra tåget ändå, förmodligen med Jorma i rygg. Alltid trist när en 4%-are faller med flaggan i topp. Hoppas du får hem en sudd på V4 ändå!

Ante30 2015-02-15 17:01

ska man gå på nån häst efter omstarten så ser 9an stenklar ut