![]() |
Borde inte 5 Dellvann spetsa före Peaberry?
|
Citat:
|
Citat:
Verymuchkisskarsk visade riktigt bra form senast. Men bäst chans borde Falcon Håleryd ha i det loppet. |
Citat:
|
Avslutar v4an med två spikar: Tillman kör i ett jäkla flyt och det gör i princip aldrig HKP...2 Peaberry är startsnabb tar spets och att Tillman ska släppa till 6 Remember My Name med skor runt om och som dessutom har vilat tror jag inte på.
4 Quentin Frontline var bra sist när den övertog ledningen sista varvet och vann relativt enkelt. Hästen verkar stabil och jag spikar ...mycket beroende på Magnus J... 1 4 5 7 8 1 3 7 8 10 2 4 |
Borga Go On med Kim...Hästen såg gåvillig ut i provstarten iallafall!
Någon mer än jag som har problem med sändningen på ATG-Live? Hänger upp sig med hackande bild och röst som kommer och går... |
Yes, nöjd med första analysen, blev exakt som jag trodde <3
Sorry, jag ger mig själv credits, hahah, men är lite stolt eftersom jag i grunden är en noob! |
Citat:
|
Citat:
|
Tack ,
Någon mer än jag som har problem med sändningen på ATG-Live? Hänger upp sig med hackande bild och röst som kommer och går... " Samma här ,inte min dator då..skönt. Dragen idag 9 Estrella dorada bfro rygg på Peaberry och lucia Lung i avslutningen. Hoppas på dessa i avslutningen. L |
Jävlar vad den kunde öppna -.- Det trodde jag inte
|
Citat:
|
Glasklar ju, två spikar på flerbongen.
Den vann ju enkelt, men trodde inte loppet skulle ut såhär xD Trodde 2,3 skulle köra om spets.. Aja :) |
Citat:
|
Citat:
Är man idiot som bygger saker i flash kan man inte räkna med bättre tyvärr |