Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 AXEVALLA (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23117-v64-axevalla/)

Manprinsen 2015-02-16 21:06

Märkligt passiv styrning av Mercedes?

SAO 2015-02-16 21:10

alltså hur kan femmorna ge så lite? *TILT*

Major 2015-02-16 21:13

Snacka om stolpen ut. Hade 7-2.10.11 x 50 kr

softpojk 2015-02-16 21:18

Citat:

Ursprungligen postat av SAO (Inlägg 408135)
alltså hur kan femmorna ge så lite? *TILT*

Är ju överbetald så det hette duga.

bergomiotmail 2015-02-16 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 408129)
Dagens Travnet-tipster är Mattias Ludvigsson.Har inte han redan jobbat på alla de mest kända betaltjänsterna?Och hamnat till slut på Travnet med gratistips?

De tipsen är gratis iaf! Spelvärde som tar 99 kr för tipsen rankade idag EFTER infon om barfotaförbudet 3 an i v 64 2 1:a och 4 an i v 64 3 1:a...

Två riktiga barfotahästar som man kan läsa på Axevallas hemsida!

Unbelievable L.G. gick bra som tvåa bakom en överlägsen häst senast,
men var ändå hämmad av att behöva gå med skor. Hon tappar den sista
kicken med den balansen och jag tror att det gör nästan en sekund
. Nu
hoppas jag att man kan och får köra med valfri balans och då blir det
minst skoryck fram. Dessutom ska hon gå med jänkarvagn. Full distans är
ett litet minus, men hon hanterar det med en ryggresa, säger Elisabeth
Sandin.

Flicka Lilla var väldigt bra senast och det känns som att hon nu kan fortsätta
på den inslagna vägen. Hon känns nämligen oförskämt bra i jobben,
det har verkligen hänt något med henne. Hon är kraftigt gynnad om hon
kan få gå barfota.
Det blir dessutom jänkarvagn och startspåret är bra.
Jag tror inte att 1640 meter ska vara något minus, då jag har en tempostark
häst, säger Elisabeth Sandin.

Manprinsen 2015-02-16 22:31

I ärlighetens namn är det väl inte nån större skillnad mellan travnets gratistips jämfört med betalsajternas? Slår man det över en längre tid så har jag svårt att se att travnet skulle vara speciellt mycket sämre...

sirlarsson 2015-02-16 22:34

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 408145)
I ärlighetens namn är det väl inte nån större skillnad mellan travnets gratistips jämfört med betalsajternas? Slår man det över en längre tid så har jag svårt att se att travnet skulle vara speciellt mycket sämre...

Enda mätbara är väl kronor och ören? Bara kolla de olika sidornas statistik. Jag har spelvärdes om du vill ha mejlat.

bergomiotmail 2015-02-16 22:52

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 408146)
Enda mätbara är väl kronor och ören? Bara kolla de olika sidornas statistik. Jag har spelvärdes om du vill ha mejlat.

Behöver ingen statistik då jag nu inser att de inte har någon som helst koll på barfota/skor då de tippar...:smoke:

olle 2015-02-16 22:54

Citat:

Det finns vad jag vet ingen komplett statistik som redovisas för betaltjänsternas spelutfall över längre perioder.

Spelvärde skriver på hemsidan att V75 förslagen gick x kronor plus under 2014
Spelarservice skriver att x förslagen gick x kronor plus under en viss period
Travtjänsten redovisar alla sina vinster snyggt uppräknade på hemsidan.

Men ingen betaltjänst redovisar väl sina totala utfall av de spelförslag dom sålt, och anledningen är väl ganska självklar.

Men alla köper ju inte deras material för att rygga spelförslagen rakt av heller.

Manprinsen 2015-02-16 23:39

Citat:

Vad jag har förstått så satte dom en lite större v7 förra året, annars har det varit rätt skralt? Däremot verkar dom dra in fina summor på sidospelen tvillingar och dd.

Är själv kund hos dom och köper tips då och då. Tyvärr känner jag att kvaliteten på grejerna är ganska mycket sämre än för ett halvår sedan. Har dom blivit lite trötta?

Voltstart 2015-02-16 23:53

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 408160)
Vad jag har förstått så satte dom en lite större v7 förra året, annars har det varit rätt skralt? Däremot verkar dom dra in fina summor på sidospelen tvillingar och dd.

Är själv kund hos dom och köper tips då och då. Tyvärr känner jag att kvaliteten på grejerna är ganska mycket sämre än för ett halvår sedan. Har dom blivit lite trötta?

Du var ju inte medveten om $harpskompetens då! Du blev medlem först nyligen ju. Klart att det förgångna känns dassigt och avslaget i jämförelse!:D

bergomiotmail 2015-02-16 23:56

Citat:

Håller med till fullo! Sedan hade man velat veta vem som gör tipsen till respektive omgång. Kan inte tänka mig att Timo eller Hubbe tycker att ex Obi Degato till 80 % är en bra spelvärd spik eller Lovely Buv med den spetsstatistiken.

sirlarsson 2015-02-17 00:10

Citat:

Det stämmer, speciellt DD gick bra. Men man kör med raka rör och frågar man bara om all statistik från tex Nicklas eller Farnod så skickar dom direkt.

Spelvärde har enligt mig de överlägset mest kompetenta travtipparna i Sverige bland betaltjänsterna.

sirlarsson 2015-02-17 00:11

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 408155)
Det finns vad jag vet ingen komplett statistik som redovisas för betaltjänsternas spelutfall över längre perioder.

Spelvärde skriver på hemsidan att V75 förslagen gick x kronor plus under 2014
Spelarservice skriver att x förslagen gick x kronor plus under en viss period
Travtjänsten redovisar alla sina vinster snyggt uppräknade på hemsidan.

Men ingen betaltjänst redovisar väl sina totala utfall av de spelförslag dom sålt, och anledningen är väl ganska självklar.

Men alla köper ju inte deras material för att rygga spelförslagen rakt av heller.

Nej jag har bara statistiken för samtliga speltips 2014.

Manprinsen 2015-02-17 00:27

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 408163)
Du var ju inte medveten om $harpskompetens då! Du blev medlem först nyligen ju. Klart att det förgångna känns dassigt och avslaget i jämförelse!:D

Håller med dig till fullo på den punkten! Lyssnar hellre på tips från hängivna entusiaster och eldsjälar som genuint brinner för sporten än betalda analytiker som slentrianmässigt ritar ner något vecka in och vecka ut. Du t.ex verkar ju bevisat ha en jävla förmåga att kunna peka ut 3%:are som sticker ut i halvdassiga lunchgäng. Bara att lyfta på hatten för sånt, tycker det är grymt imponerande :hattenav: :cheers: