![]() |
Trodde det bara var fegisar i Forumet som kommer med efterhandare.
Jag hade fel ! Tack! :KO: |
Avd Ordinarie hästar
1 3 Manstone's Classic 2 11 Flickas Grandessa 3 6 Tomtegubben 4 8 Gold Case 5 6 Limping Shrimp 6 4 Victory Streamline Vadet gäller startnummer 1 rad x 10 x 1,00 kr Totalt: 10,00 kr Behövs nog inte fler kusar?! :innocent: |
Glöm inte Viking stream i lopp 4, 8 %.
Drog fram favoriten i sista avd sist, idag ev helstängt. Svåra spår för de mest betrodda. 2 lopp på vinterbana och är kanske nu redo för seger!! |
Facit.
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-02-17 Bana: Umeå Spelform: V64, omg. 34 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 8, 10 2 3, 4, 5, 10, 13 3 6, 8, 9 4 8 Gold Case 5 1, 3, 6, 7, 11 6 7 Special Maestro* Vadet gäller startnummer 300 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: 8DEA DD6A 2BD0 1111 |
Shit
|
Vinterbanestat:
6 Northern Spy Per Linderoth 15 starter 60% seger Brisco Boko (NL) Ulf Ohlsson 11 starter 64% seger |
Skräll direkt, tur man målade på i det loppet. Experterna skulle spika 1:an såklart.
|
Fördelen med Joker system!
Man ser träden för skogen! Man för tydligare syn dvs clear sight och ser skiten ..... |
Jag använder mig att Pinracer och när jag kör ranking efter vinterbana så hamnar Northern Spy först som 5:e häst? Måste ju vara nått fel?
|
:gun_bandana:
Citat:
|
Citat:
Forumet blir svåröverskådligt. Vinner gör folk ändå mest hela tiden.:cheers: |
90% av systemen försvann direkt. Kan bli en rolig kväll detta!
|
Man drog en rå och chansspikade Brisco men den ville inte..
|
Vinterbanestat:
1 Ylva South Malin Viklund 9 11% 2 Ivory Lovely Jan Norberg 3 0% 3 Olivia on Line Per Linderoth 1 100% 4 The Unforgiven Claes Sjöström 6 17% 5 New York Broline Christian Månsson 6 33% 6 Lajos Öga John Östman 0 0% 7 Out of Reach Jens Eriksson 8 13% 8 Little Big Honor Nichlas Janze 20 5% 9 Yam Hornline Ove A Lindqvist 11 0% 10 Patricia Bishop Robert Dunder 10 50% 11 Flickas Grandessa Susanne H Osterling 13 8% 12 Sonata Ås Elin Gustavsson 0 0% 13 Ivory Easy Krister Söderholm 3 33% 14 M.T.Gogogirl Leif Eriksson 9 0% |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
http://imgdrop.se/UPL/1424197793xln.jpg Jag fattar inte förklara gärna lite |
Citat:
Dagens sista spel innan DD får bli plats på Gogogirl Edit: Utnosad på linjen :sad44: Edit 2: Tydligen inte :claps: |
Citat:
63x50 är inte fy skam. |
Var det nån som hade avslag på den där? :ful:
|
Citat:
Red: Snyggt och grattis! |
Citat:
|
V64-2: Fick in min A häst efter allt skitsnack till 31%
|
Intressant nu Ekke Ålj med Ohlsson, fått ett lopp på isen 4 a bakom Tyri Svarten och Ängskalla senast.
Frågetecken för Tomtegubben eftersom den inte har någon start på isen i karriären än. |
Forssaga nu med Nygren skulle smaka fågel!
|
|
Jävla upploppsgalopper.. Har sagt det förr o säger det igen. VIDRIGA JÄVLA KALLBLOD!!!! Jävla lotteri när de är på streckspelen.
|
Nog vann väl Ekke detta? Fan så synd att Forssaga drog en galopp...
|
men din fuck.... gul.....:idiot:
|
Snyggt. Dom hypade väl om denna i lajven?
|
Citat:
|
Det är för lätt att gör galopp när man vill!!!!!! Tyvärr!!! Tolka det som ni vill
|
kallblod och jag hm hm hm .. hjälp
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Råkade skriva i fel tråd! :cheers: |
Citat:
En nyfiken fråga dock, var det något speciellt som gjorde att du rankade Guli Storm före Ekke Ålj? Det är ju ganska stort kuskplus på Ekke och så var den något mindre spelad dessutom? |
Rent analysmässigt så gillar jag kallblod. Ibland bestämmer jag mig för att köra arkivet på ett lopp. Ganska ofta går det att plocka ut de med fart och de som är ytterst begränsade.
Att kolla in de 2-3, som ofta är betydligt mer tippade än övriga, kan vara väldigt givande. På givna intryck kan jag med god känsla sedan lämna in mitt reducerade system med A-häst på den pållen jag själv gillar mest.:) ____________ Rune Wiig e dagens lallarkusk i Norge. Haft 3 betrodda uppsittningar, två favoriter och en nästfavorit. Två gungade upprepat och den sista överforcerades i tuff finishkörning. Det är klart dock: Det är inte tvunget lalleri att våga gå för vinst!:ful: Red: Svar på tal direkt! Rune dirigerar ifrån spets! |
Nu är det öppet mål för Dunder
|
Sket sig ändå ;) Måste säga att jag gillar Roger Nilssons hästar! Rejäla djur det där.
|