Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Umåker (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23127-v64-umaker/)

sigh 2015-02-17 20:42

Norberg, jämnheten själv. Förra gången skulle han prompt upp i dödens och idag satt han och sov i iskall rygg. Synd att Sjöström förivrade sig bakom BTL också som antagligen vinner om han inte tokladdas.

Justja, högoddsare att Lundberg släpper ffg i livet också :)

Manprinsen 2015-02-17 20:44

Pompano kan verkligen inte vara i form. När Petter fick oceaner av lucka på sista bortre så var jag helt stensäker på att han vinner detta.

Manprinsen 2015-02-17 21:02

Fin häst hon har Hanna :)

V4 satt som en liten tröst i alla fall...

tomtom2 2015-02-17 21:02

Fullständigt oduglig referent, noll koll på hästarna. Varför ge sig på ett jobb som man inte behärskar?

sigh 2015-02-17 21:04

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 408449)
Fullständigt oduglig referent, noll koll på hästarna. Varför ge sig på ett jobb som man inte behärskar?

Verkar vara någon som lärs upp.

Ont: Magic var det ren preparékörning med idag. Vad var meningen med jänkarvagnen isf?

Manprinsen 2015-02-17 21:05

Fan att jag är för snål för att lira flerbong. På 24kr hade jag nog kunnat unna mig det :(

Voltstart 2015-02-17 21:08

9 Hirvonen i Norge: Annan sort!!!

Hur kunde den bli endast 3:e-handare? Borde nog ha kört arkivet där...

Major 2015-02-17 22:04

Satt kvar med 1.7.8 inte speciellt kul så här i efterhand.
Såg Cleas Månson på Hemköp idag han är rolig.
Bara börja klura på V86a.

Voltstart 2015-02-17 22:09

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 408470)
Satt kvar med 1.7.8 inte speciellt kul så här i efterhand.
Såg Cleas Månson på Hemköp idag han är rolig.
Bara börja klura på V86a.

Bittert! Satt nyss å kolla Conrads Magnus i sista loppet. Skitfin!
Jag skriv upp den i boken senast. På Östersunds lunch förra veckan.
Var just inne i tråden för de tävlingarna och kollade efter att jag inte ljög för mig själv. Jodå, det var då!;):clap:

Major 2015-02-17 22:19

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 408471)
Bittert! Satt nyss å kolla Conrads Magnus i sista loppet. Skitfin!
Jag skriv upp den i boken senast. På Östersunds lunch förra veckan.
Var just inne i tråden för de tävlingarna och kollade efter att jag inte ljög för mig själv. Jodå, det var då!;):clap:

Följde inte dagens V 64 så det är bara surt speciellt när N.Spy var med på 4 hästar i avd 1 och spik på P.Bishop i avd 2 och Limping S i avd 5
Spår 8 till råga på allt. 4.16 fint vinnar odds

Voltstart 2015-02-17 22:24

Citat:

Ursprungligen postat av putte31 (Inlägg 408472)
Är inte detta ett öppet forum???

Jag är ny medlem här och postar

men nu blir jag avstängd vad fan är det frågan om

Du skriver ju här och nu?

Annars:

Jag kollade i tråden om ändrade tider för V75.
Olika signaturer försöker föra en saklig debatt. Du äter dels upp tråden genom att bomba sönder den med väldigt många inlägg. "Tryck" Redigera och bygg på ditt inlägg istället. När någon återkommer allt för upprepat dödar personen ifråga tråden så ingen orkar läsa vidare i den längre.

Dessutom: Ett agressivt tonläge har sällan varit en succé under tiden jag uppehållit mig här. Flera signaturer har försvunnit eller tvingats till ofrivilligt uppehåll.

Imorgon V86. Jag rekommenderar Emeffeff:s inlägg om danska starthästar. Brukar bära frukt!:)

Major 2015-02-17 22:27

Dansk Dynamit vinner man på i längden...=)

Voltstart 2015-02-17 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 408478)
Dansk Dynamit vinner man på i längden...=)

He, he...Gött så!:lol:

softpojk 2015-02-17 22:39

Citat:

Ursprungligen postat av putte31 (Inlägg 408480)
Helt ärligt!! vad sjutton är det frågan om?? skall man inte kunna skriva vad man tycker i detta forumet

Men det va ett jävla tjat.... :lol:

mikaels 2015-02-17 23:19

Citat:

Ursprungligen postat av sigh (Inlägg 408384)
De diskar ju aldrig för passgång i sverige. Minns ett lopp som sanity vann, den hade passgång sista 500m och över mål. Widman sa t om att hästen blir diskad så man ska rikta in sig på dem där bakom istället. Domarna sket totalt i det och skrek ut hästen som vinnare trots protester.

Dagens sista spel innan DD får bli plats på Gogogirl Edit: Utnosad på linjen :sad44: Edit 2: Tydligen inte :claps:

Vi hade ingen chans att se passgången på Brisco Boko live, då den var dold av invändig häst. När vi sedan ser loppets repris så är den inte solklar ens från den andra vinkeln. men när den sedan visas i "slow motion", då framkommer den tydligt. Ytterligare ett problem i sammanhanget är att resultaten ska ut fort, vore egentligen självklart att man håller resultatet i minst två minuter i varje lopp så att vi skulle ha chansen att gå tillbaka o se filmen sista halvvarvet, men
som det är nu måste vi ta det direkt live, vilket blir en omöjlighet från innerplan i detta fall. Har påtalat detta med tiden för måldomaren(han höll med), så hoppas att det kommer att tas upp på nästa konferens.