![]() |
Skulle nog säga att Kassandra är överspelad idag. Såg kvalloppet hon var ute i och visserligen säger det väl inte jättemycket men det var inget superintryck över upploppet. Tror hon behöver något lopp i kroppen. 12 Pamela Bob 5% i samma lopp är mer intressant.
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2015-02-20 Bana: Solvalla Spelform: V65, omg. 42 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 6 Nirvana Broline 2 3, 5, 6 3 4 King Southwind 4 2, 3 5 3 Random Shot 6 1, 9, 11, 12 Vadet gäller startnummer 24 rader x 2 x 1,00 kr Totalt: 48,00 kr Samt FAANNN, 6 3, 5, 6, 7, 8 1, 4, 6, 12 3 (Skulle spika Örjan, skickade fel i filen.... SOFTPOJK, Fan jag spikade Jorma......) 3 1, 5, 9, 11, 12 |
Citat:
|
Haha Tarzannnnnn bara leker
|
Citat:
|
Som vanligt så ljuger Tarzan om sin bästa chans, ger avslag och framhåller andrahästen. Kardinalfel att inte gå emot det han säger.
|
tarzan e riktig ljugare
|
Han gick ut i Ronden som släpptes idag och sa att den andra hästen var bästa chansen. Sen kör han upp i dödens med sin styrning och bara vinner.
Haha, tur man hade med den och har fattat att han bara lurar tipparna hela tiden! |
Fy fan för tarzan.. riktigt fult. HELVETE vad han sjönk i odds.. jag lirade till 20 ggr efter avd 1! blev favorit tillslut!
|
9 procent på V65. Favorit på vinnarspelet.
Nybrink och gänget glömde den helt i försnacket trots första skygglappar och första barfota runt om. Stefan Melander själv gav dunderavslag i intervjun på atg.se, sen maxar han utrustningen och krossar dom från dödens. Det visar väl än en gång att han information till spelarna är på gränsen till bedrägeri. ................................ - 5 Stirling Cheer (V65-2) har visat tröga takter men går framåt för varje lopp. Jag har inga höga förväntningar på henne i dag men med rätt resa kan hon nog ta en skaplig placering. - 6 Showit N Glowit (V65-2) är stallets bästa chans i dag. Hon har tränat fint och känns stabil. En fin häst som ska kunna vinna. |
Melanders Tomten... vad skall man säga
|
Citat:
|
atg måste stänga av han varje gång han ljuger o betala böta för fel information tycker tills han ska var ärlig mot spelare ..utan oss han ska stänga sin verksamhet
|
Citat:
Jämför med intervjun i Travnet vad gäller chanserna och skoning. " Hon kan öppna om man begär det av henne och eventuellt blir det första barfota runt om nu. Jag vill varna för henne, säger Marcus Schön." |
Jag älskar honom. Bara hitta mönstret, skoryck och alltid när han kör själv, bara lira.
|