![]() |
V4 vincennes sön
Egentligen vill jag vara i Paris nu. Härlig atmosfär. Bra travtävlingar. Men får istället nöja mig med ett kul V4-spel och drömma på liven.
Björnälskarna inklusive Softpojk kan strecka BG i de två första avdelningarna. Han blir kraftigt överstreckad. Njut av Grand prix de Paris över 4 km och med de hårdaste hästarna kämpande om miljoner. 1) 9,10,13,14 (här vinner 13 som utvecklats enormt sedan han slapp Ludde) 2) 3,11,15 (jag gillar och hoppas på Luddehästen Dante Boko) 3) 7 (bara sju startande ridhästar i ett femårslopp med en halv miljon i förstapris, "banmästare" Eric Raffin får bli min och mångas spik) 4) 3,9,10,12,13 (njut av detta styrkeprov mellan världens bästa hästar) Kostar 120:-. Billigt för lite spänning. |
Tror på toppchans för Dante Boko, bra kusk, bra häst och inte alls så bra motstånd som man kan tro nere på Vincennes. Ingen av de betrodda är stjärnor.
|
Citat:
|
Jag kan för lite om Frankrike, så ryggar dig, men kör billigare och spikar Dante Boko med!
|
Citat:
97 är grymt imponerande! jag är 24 och börjar redan känna mig sliten! ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Dante B? Tycker han är fullständigt chanslös.. Blir väldigt överspelad på V4. Den som gräver lite i det loppet kommer att hitta vinnaren... Eller så håller man koll på min twitter med 2-3 min kvar till start..;) |
Citat:
Rica har inte sett ut att trivas på kolstybben - Varulv. Tror du han vant sig nu? |
Citat:
|
Är Avd 3 endast för hästar som börjar på 'A'?
|
Citat:
|
Citat:
|
Kör ett litet vinnarlir på Texas Charm.
|
Riktigt roligt lopp. 4000 m och det körs hela vägen från alla håll.
|