Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Halmstad 28/2 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23216-v75-halmstad-28-2-a/)

newbranch 2015-02-28 12:15

Någon som har tillgång till Spelarservice rank och system/spik?

jockegais 2015-02-28 12:19

Citat:

Ursprungligen postat av Wenkatesch (Inlägg 412096)
Tänkte bara få ur mig det här med risk att få på tafsen sen ;)
Geisha Sund till 41% måste vara det mest iskalla strecket jag sett på V75, jag hade knappt köpt en Nahar i toppform till den %en från det läget mot samma motstånd, hästen måste ju vara 3 gånger bättre än resten av motståndet för att vinna det där och det är den inte. Visst bra på Kalmar men då var Lovely Buv värst emot och den hade väl stått i 25 ggr i det här gänget.

Kommer Uranium iväg felfritt och ett par tre platser längre fram i kön än Geisha kan jag inte se hur den skall tappa mot Geisha, att dom båda kan bli tempotorskar mot Goopen är en annan femma.

Uranium plocka ner Quality Question från kön. Borde plocka ner WW ochså!

Om_sommaren 2015-02-28 12:24

Citat:

Ursprungligen postat av jockegais (Inlägg 412102)
Uranium plocka ner Quality Question från kön. Borde plocka ner WW ochså!

då var quality lite sämre än vanligt o uranium hade inga hästar ivägen. nu lär det bli värre att ta sig fram. Jag chansspikar windy ways då jag tror att den vinner från spets. reden tror den klarar distansen o den har fyra av frya från spets. ända brasklappen är om örjan skulle få för sig att vilja köra i spets

Allinlover 2015-02-28 12:59

Citat:

Ursprungligen postat av micho (Inlägg 412025)
räcker med 2 i första...ON HOLD och FALCON HÅLERYD...det kommer bli strul för Veijo att komma fram , Kolgjini släpper ALDRIG spets...de gillar den hästen o där har han varit bäst...kommer bli spurtuppgörelse mellan 7,10..

Håller helt med dig om Adrian som ALDRIG kommer att släppa ledningen. Adrian försökte ta ledningen av Ulf Ohlsson bakom Shadow Wonderland men fick nobben och kröp ner bakom en tröttnande och dalande Shadow på upploppet och Adrian slog sin pisk i vagnen av ilska. Aldrig att han släpper idag!

Jag tror det kan smälla i loppet!

Helge 2015-02-28 13:01

Struken häst: Nothing But Class.

oggeb 2015-02-28 13:03

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 412125)
Struken häst: Nothing But Class.

Luktar mer och mer som om 10 eller 11 tar hem loppet.

LeBanner 2015-02-28 13:05

Varför ströks NBC? Satt i telefonsamtal, så jag hörde inte vad som sades

Lillis 2015-02-28 13:05

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 412128)
Luktar mer och mer som om 10 eller 11 tar hem loppet.

Hur tänkte du där?

Manprinsen 2015-02-28 13:06

Jag kommer spika Wilda Tigern Jack och Windy Ways idag, efter mycket om och men.

Om_sommaren 2015-02-28 13:09

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 412135)
Jag kommer spika Wilda Tigern Jack och Windy Ways idag, efter mycket om och men.

Jag gör det samma. bara att jobba in dom:)

oggeb 2015-02-28 13:11

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 412134)
Hur tänkte du där?

Betydligt mindre fält än när listorna släpptes. Jag tror att det blir en dryg körning om spets och det gynnar alla som inte är med i den striden. 10, 11 är värst emot 2 & 4.

Sicken 2015-02-28 13:12

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 412135)

Har samma spikar idag. Velat fram och tillbaka men känns som de mest spelvärda spikarna idag.

oggeb 2015-02-28 13:12

Citat:

Ursprungligen postat av LeBanner (Inlägg 412133)
Varför ströks NBC? Satt i telefonsamtal, så jag hörde inte vad som sades

Skadade sig i transporten på vägen till banan.

AndyMart 2015-02-28 13:16

Alamo Boko otroligt bra senast med skor, nu optimal balans igen vilket den inte gått med på ett tag och läget är väldigt passande! Toppchans enligt mig, Falcon värst emot. 11 tänkbar skräll.

Priamo Caf tog ner Gordonston för någon start sedan och det verkar inte många spelare ha noterat. Tufft läge men då jag tror Seven Jersey snor ledningen från Gordonston kan den mycket väl vinna ändå. Dessutom lärlingslopp vilket brukar leda till att de bakifrån kommer in i matchen.

VBOTN och Riff höjer sig, tror mest på att Riff plockar ner allt till slut men vågar inte spika då det är Veijo.

Breidabliks bästa hästen men osäker + Conny talar emot. Natosi Goj rolig skräll, Chipen Boy likaså. Goop kanske rundar rubbet men för mycket streckad.

Hyfsat stark spik, Usain Henna. Örjan, bfro och inte allt för tufft motstånd. Pang!

Ark Went In helt bortglömd, bästa hästen i fältet tillsammans med Diego och den lär få bra resa då det kommer bli tuff körning. Förstahäst.

Spik Uranium, där allt spelvärde ligger. Tror den sveper allt sista bortre.

Allinlover 2015-02-28 13:19

Citat:

Ursprungligen postat av Sicken (Inlägg 412141)
Har samma spikar idag. Velat fram och tillbaka men känns som de mest spelvärda spikarna idag.

Jag tror att Geisha Sund är överlägsen Windy om den bara kommer ut för då sänder den framåt. Dessa båda hästar möttes på Solvalla 7 februari och Geisha fastnade med allt och fick luckan väldigt sent(lärlingslopp dör kusken valde att gå invändigt?, prepare för V75 starten efter) men sköt fram mkt bra sista biten medan Windy vann loppet men såg inte ut att ha så mkt sparat kvar. Att det är längre distans är till Geishas fördel och enligt min mening är det en tuffare häst en Windy.

Geisha blir min spik idag