Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Halmstad 28/2 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23216-v75-halmstad-28-2-a/)

Perreffs 2015-02-28 13:19

Spoiler:
Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 412146)
Alamo Boko otroligt bra senast med skor, nu optimal balans igen vilket den inte gått med på ett tag och läget är väldigt passande! Toppchans enligt mig, Falcon värst emot. 11 tänkbar skräll.

Priamo Caf tog ner Gordonston för någon start sedan och det verkar inte många spelare ha noterat. Tufft läge men då jag tror Seven Jersey snor ledningen från Gordonston kan den mycket väl vinna ändå. Dessutom lärlingslopp vilket brukar leda till att de bakifrån kommer in i matchen.

VBOTN och Riff höjer sig, tror mest på att Riff plockar ner allt till slut men vågar inte spika då det är Veijo.

Breidabliks bästa hästen men osäker + Conny talar emot. Natosi Goj rolig skräll, Chipen Boy likaså. Goop kanske rundar rubbet men för mycket streckad.

Hyfsat stark spik, Usain Henna. Örjan, bfro och inte allt för tufft motstånd. Pang!

Ark Went In helt bortglömd, bästa hästen i fältet tillsammans med Diego och den lär få bra resa då det kommer bli tuff körning. Förstahäst.

Spik Uranium, där allt spelvärde ligger. Tror den sveper allt sista bortre.

Dream With Me N.L är vinnaren och bästa hästen i avd 6. ;)

Manprinsen 2015-02-28 13:21

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 412146)
Alamo Boko otroligt bra senast med skor, nu optimal balans igen vilket den inte gått med på ett tag och läget är väldigt passande! Toppchans enligt mig, Falcon värst emot. 11 tänkbar skräll.

Priamo Caf tog ner Gordonston för någon start sedan och det verkar inte många spelare ha noterat. Tufft läge men då jag tror Seven Jersey snor ledningen från Gordonston kan den mycket väl vinna ändå. Dessutom lärlingslopp vilket brukar leda till att de bakifrån kommer in i matchen.

VBOTN och Riff höjer sig, tror mest på att Riff plockar ner allt till slut men vågar inte spika då det är Veijo.

Breidabliks bästa hästen men osäker + Conny talar emot. Natosi Goj rolig skräll, Chipen Boy likaså. Goop kanske rundar rubbet men för mycket streckad.

Hyfsat stark spik, Usain Henna. Örjan, bfro och inte allt för tufft motstånd. Pang!

Ark Went In helt bortglömd, bästa hästen i fältet tillsammans med Diego och den lär få bra resa då det kommer bli tuff körning. Förstahäst.

Spik Uranium, där allt spelvärde ligger. Tror den sveper allt sista bortre.

Om Usain Henna ska vinna så ska den plocka ner Wilda Tigern Jack från dödens, för spets får den inte.

Inascott 2015-02-28 13:39

Dagens roliga spik till 8% är 6 Dream With Me N.L kan både komma till spets eller andra par utvändigt

Emeffeff 2015-02-28 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av Inascott (Inlägg 412165)
Dagens roliga spik till 8% är 6 Dream With Me N.L kan både komma till spets eller andra par utvändigt

Framför allt är det också bästa hästen i fältet! :thumbup:

AndyMart 2015-02-28 13:47

Citat:

Ursprungligen postat av Perreffs (Inlägg 412150)
Spoiler:

Dream With Me N.L är vinnaren och bästa hästen i avd 6. ;)

Det där låter väldigt tveksamt för mig.

Perreffs 2015-02-28 13:52

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 412172)
Det där låter väldigt tveksamt för mig.

Kolla på försöket till sprintermästaren från förra året!
Spöade Tumble Dust, Ivar Sånna, Västerbo Loveboat mfl.
Ruggig potential i den :D :cheers:

newbranch 2015-02-28 13:55

Vad har spelarservice för spik? Någon som kan upplysa?

Emeffeff 2015-02-28 13:59

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 412086)
barfota på alamo boko. riktigt bra lopp sist, tror han duger bra trots silverdebut

Någon som har koll på när Alamo Boko gick med den här balansen senast?

whalz 2015-02-28 14:00

Från Aftonbladet:

1:
1. fin,
4- jätteläcker. Som senast.
5- läcker, ryktas om första jänkarvagn med.
6- okej,
7-fin på 33/300
10- jättefin

2:

1- okej,
2- fin,
3- bra!
5- normalt.
10- okej,
12- lugnt, bara ok

3:

2- jättefin, bra stil! Goop vill köra i spets.
4- fin,
10- okej,
11- lugnt,
12- normalt.

nu körde Riff Kronos till. WOW! 12,5/400 meter. såg hemskt bra ut!

Om_sommaren 2015-02-28 14:01

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 412187)
Någon som har koll på när Alamo Boko gick med den här balansen senast?

det var ett antal starter sen i alla fall

Sprite 2015-02-28 14:09

Sett skidorna. Har Goopen sagt något om Oasis Bis värmning och taktiken?

JimmyJazz 2015-02-28 14:10

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 412195)
Sett skidorna. Har Goopen sagt något om Oasis Bis värmning och taktiken?

Ska köra i spets.

oggeb 2015-02-28 14:12

Citat:

Ursprungligen postat av JimmyJazz (Inlägg 412196)
Ska köra i spets.

När sa han detta? Har helt missat den intervjun isåfall. Det enda jag hörde var det han sa igår om att han skulle köra i spets om han kändes bra i värmning osv.

JimmyJazz 2015-02-28 14:15

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 412197)
När sa han detta? Har helt missat den intervjun isåfall. Det enda jag hörde var det han sa igår om att han skulle köra i spets om han kändes bra i värmning osv.

2- jättefin, bra stil! Goop vill köra i spets.

leffa 2015-02-28 14:17

Oasis Bi

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 412197)

Björn sa efter värmningen att han kör i spets