![]() |
Citat:
Han kan en massa trav, vilket räcker som krav för mig. Någon större träffsäkerhet i tipsen vill jag väl inte påstå mig ha sett ifrån Peters sida, men hos vem gäller det av programledarna? (Widman är ju ruskig på värmningar! Jämför det med fjunisen Robin...:cry:) Att samtliga medarbetare på ATG-live tvunget ska turas om att leka "värmnings- & tipsexperter" är det pinsamma i sammanhanget. Vissa borde enbart hålla sig till att återge vad de känner till om hästarna och till att inhämta intervjuer inför omgången. Det är många jag tänker bort, bort, bort omkring, men Peter hamnar inte ens bland topp-5. Ett gäng ordbajsare som aldrig har vett att vara tysta borde ha skalats bort för flera år sedan... Nu ska de tydligen hårdlansera nån Tess med blont hår, som verkar helt nollad vad gäller trav!? Kan de inte hitta nån medietjej med förflutet inom trav eller spel? Det känns som ett grundkrav för att jag ska orka lyssna på vederbörande, ett genuint intresse för produkten de ska informera oss kring... _________ Trist med (extra)V75. Ihålig omgång. Flera fina djur, alltså sevärda lopp!:cheers: |
Citat:
|
Citat:
Men man vet aldrig hur den klarar ny distans och årsdebut. Blir nog snabb öppning och sarglopp. |
Citat:
|
Citat:
70 procent åter till spelarna om man sätter V5 oavsett om det blir favoriter eller skrällar. På V75 idag går mellan 26-39 procent av insatserna tillbaka till spelarna om det blir favoritbetonat och därmed minst jackpot på 5 rätt. V75 idag bättre än V5 enbart om man tror det blir en svår omgång för det finns mer pengar i potten på V75 spelet då nästan alla spelare tror det är V75 som alltid är det bästa spelet. |
Citat:
Kvallopp hade inte betytt något för mig, eftersom det antagligwn bara blivit en joggingtur. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
"Jag har tagit bort springremmen på honom och det blir aluminiumskor runt om och can´t see back muffar. Han är tyvärr inte anmäld till Kungakannan eller Sprintermästaren men hoppas vara med i några stora lopp framöver ändå, säger Daniel Redén." |
Whitehouse Express 13%! Dagens bästa värde! En flygmaskin och vilket intryck sist! Kraftigt förbättrad att vänta idag!
|
Citat:
Lesja Kongen känns klar i kallblodsloppet, bfro dessutom. Blir att måla på i avd 3 och 4 och hoppas på skrällar där. |
Citat:
Dagena start är förstås viktig som föberedelse inför säsongen. Tror Reden smyger, kör till slut och är nöjd om han fungerar och avslutar bra. |
Citat:
|
Citat:
Kan mycket väl vinna mot detta gäng, trots alla frågetecken. |
Uj uj olycka i montéloppet :(
|
vad hände? ja kom precis
|
Citat:
|
Citat:
|
Känns som vår, 1.11.4 i montéloppet!
Kan bli finfina tider idag. |
Är det lönt att gardera Boston i första? Lövgrens kuse har ju sprungit fina tider och står 20m före?
|
Citat:
Jahapp, kusken är på gashumör igen.... |
Citat:
|
Citat:
Men alla lopp ska köras... |
Robert Dunder gjorde en perfekt styrning igen med det han hade att åka med för dagen. Grymt imponerad av killen måste jag säga! :thumbup:
|
Citat:
|
Sanslöst.. Antingen kör han stenhårt eller ultradefensivt varför är han så allergisk mot ett sansat tempo?
|
Daniel Redén
3viktigaste från stallet idag:Bostonz o Trinity tränar fortsatt bra,inga ändringar. Daley håller jag högt,men kan behöva loppet=kravlös idag |
blir att spika 10 Mr Dreamcatcher i sista, rutinerad häst och formkusk!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Örjan torskar ofta i såna här lopp när han är storfavorit
|
Ang Olles inlägg;
Om du även räknar bort de utomnordiska spelombudens massiva dränage ur vinstpoolen gång på gång, så blir det knappast några 39 kronor tillbaka per satsad 100-ing (vid infrusen 5 rättspott). Så blir ROI på V75 blir det absolut sämsta i jämförelse med alla lotterier och spelformer landet erbjuder. Ja, långt mycket sämre än bingo och Las Vegas Jack (enarmade banditer) och när detta till fullo går upp för spelarkollektivet i Norden, är travet sannolikt slut och massor av arbetstillfällen i hästsporten lär försvinna. Kan någon på ATG förklara hur de tänker? |
Tror ni Sebastian Sund tar spets i sista? Nedstruken ett spår dessutom. Eller kan Erik öppna nog snabbt med 1:an?
|
Citat:
|
Testar.
Registrerat spel Datum: Söndag 2015-03-01 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 11 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 6 Bostonz Credit (1) 2 1, 2, 3, 6 (9) 3 5 Sciacallo O.M.* (9) 4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11 (6) 5 3, 4, 7 (6) 6 11 Exclusive Zon (7) 7 1, 3, 7, 12 (10) Vadet gäller startnummer 480 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 240,00 kr |
Citat:
|
Nu får Lövgren visa att Promise Me är lika bra som han säger. Med storfavoriten utvändigt kanske Ruby kan skrälla.
|
"Fel häst" till spets och som väntat släppte ju stallkompisen. Frågan är om han gjort det om Lövgren kört till.
|
Lövgren taber loppet i starten
|