![]() |
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2015-02-26 Bana: Örebro Spelform: V64, omg. 40 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 5, 10 (1, 9) 2 1 Älvan (8, 2) 3 2, 4, 5, 6, 11 (3, 10) 4 5 B.W.T.Engaged* (9, 1) 5 1, 2, 3, 5, 6 (7, 2) 6 1 Trixarn (6, 10) Vadet gäller startnummer 75 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 75,00 kr Kvittonummer: |
snyggt softpojk, om vi hade följt dig senaste veckor på vinnarspel så skulle vi känna bra.. många klagar på dig men du bevisar att du är kunnig.. grattis
|
Tackar för den softpojk! Tvilling plus vinnarspel
|
Tack & varsågod till er som ryggade, med tanke på tiderna och loppen Open House gjort på senaste så tyckte jag spelvärdet var enormt. Har bättre form än alla i mitt tycke så för mig var den kanske inte stenklar. Men värdet var enormt och därav tjänstefel att inte spika för att sen gå vidare och mysa.
Men som jag sa, vill inte låta dryg. Men Masteria va väl inte ens topp tre? :) |
Vad har Pampas SIR för chanser i sista?
|
Då tar vi en favorit omgång idag, utan några storskrällar så är vi i hamn. Fick inget tycke för några kantbollar idag ..
|
Snyggt drag softpojk! Du var helrätt ute
|
Låt sftpojk lira trav,vi andra kan bara ge han sharps!
|
Citat:
|
Där skulle man ha spikat Jorma :idiot:
|
Citat:
V64-1: 4-7-2-6-9 V64-2: 2-7-6-8 V64-3: 11-9-6-7-3 V64-4: 5 B.W.T.Engaged V64-5: 2-4-6-5-3 V64-6: 3 Pampas S.I.R. . |
Citat:
|
Citat:
Såg bara att det stod nått Ullabellasekretare på startlistan och brydde mig inte ens att kolla vidare på den :lol: |
Citat:
Sen försov jag mig nu och bara kryssa i via TT och Ronden i all hast, så såg jag du skrev "man skulle spikat Jorma" då kom känslan, hm den hade jag nog inte med xD |
Bara lägga ner! Helt ute o svävar när det kommer till travet! Slänger in en favoritdubbel i vart fall! Nu fotboll
|
God natt, fan vad jag är leds på det här....
Rocket Speed är slut som häst och Ulrikson kan börja syssla med annat. |
Pissgalopper :cry: Fan vad Super Photo Bood gick efter galoppen...
|
Nu hade man en spik 9an som var totalt värdelös
|
5,7-3,10 DD mest på måfå då tydligen allt kan hända haha
|
Gissa vilken Aftonbladet hade som avslag idag? BWT Engaged..Därför jag spikade..annars hade jag nog haft med Olle också.
|
Jorma är verkligen kung idag :KO:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nummer 2! en av anledningarna till bojkott av Dagens dubbel! Gick emot mig själv idag och årerigen vinner favorithelvetet! Älska LD avgå DD
|
22552 raden hittills
Får vi 2 eller 5 i sista också? |
Testar en tvilling 3-1 x 200kr
Tror att barfota runt om ger bra effekt på Pampas SIR |
Hahah!
|
Citat:
|
Citat:
|
synd ingen jackpot till imor. nya tag imor boden.. grattis alla som vann ikväll,
|
Bortkastat att spela på bakspårshästar i Örebro. Synd att minnet är för kort.
|
Citat:
Trodde inte att det var mot mitt spel, har stor respekt mot dig på Sharps eftersom du är en flitig skribent samt utläggare av serviceplays. |
Tony Wallin beklagar sig att han inte fick vinna i avd 1.Kolla Wallins statistik - konstant tapp sen 2011.Och vafan gjorde han med Julio? Tacka fan att han med såna "uppvisningar" får allt färre styrningar och den nedåtgående kurvan kommer att fortsätta.
|
Usch tråkig omgång som man hade på känn.. , varför spelade jag utan spikar haha , båda två vann ju på slutet xD
Grattis till de som vann :) |
Grattis till er som vann.
|
Synd att man pissar bort chansen till en hygglig slant idag. Spikarna på Jorma satt klockrent. Tyvärr lider man av en allvarlig sjukdom där man jämt och ständigt tror åt helvete för mycket på bakspårshästar. Blir att tukta ordning på mig själv ikväll! :rant:
|
Jag hade två fyror - 16 kr!!! Hurra!
|
Citat:
|
Härligt upplopp av On Fire Face senast, provar den. Lost My Choo gav inte direkt något bra intryck när han vann.
|
Citat:
Ska bara få igång skrivaren nu så åker lappen ut! |