![]() |
tänker inte så mycket tyvärr, hade nog kört in ganska så mycket mer pengar om han lät bli dom där kamikaze rycken...
|
Citat:
|
tävla vet jag inte om jag kan kalla det, han kom sist liksom...
|
Citat:
|
Var de så våldsam öppning? Hade spik på rubbet o v6 på favoriten. Visserligen långt kvar.. men såg ba sista varvet.. så me andra ord svarade han både kusk o häst för en bra insats.
|
Chansar med tvilling 3-9...Stilig 67 % plats på vinterbana. Bra kusk.
Hoppas Guli Storm galopperar i vanlig ordning.:cheers: |
hahahaha Lappen rimmade till det ;)
"Ova A snart vid en totomat och hämtar ut sitt gage" :cheers: |
Citat:
|
Fan att jag är sånt jävla kukskaft att jag aldrig fattar att SPIKA Roger på hemmaplan. :rant: Klart som fan att Nano Broline skulle vinna detta på styrka istället för nån blöt jävla västerbottning från spets.
|
Challe berglund avslag:
DAGENS AVSLAG V64-5 känns som ett vidöppet lopp och det ser ut som att en helgardering är på sin plats. Det är många om budet och att 5 Order by Koffe är favorit är okej, men det är ingen klar vinnare. ---------------------------------------------------------- jag kör dd med nr 5 i dd1, kanske inte laddas kommer till slut istället, resonerar jag. en rak 5-11 x 100 kr till bra odds |
Kör DD 1-8,11,15
|
Dagens Värmningsvinnare enligt TT är KAFFIR FACE
DD 2. 13-10-15-10-12-5 |
Kors i taket, ett lopp där jag har alla så vinner en skräphäst. Har inte hänt sen dacke dog
|
den här jävla tomten på liven, har inte han jobbat hela veckan? Slipper man han aldrig:cry:
|
Det var ett jävla tjat om kaffir face... Allt spelvärde som bortblåst.
|