Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64-Färjestad (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23319-v64-faerjestad/)

Stekel 2015-03-02 20:38

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 412781)
7,6 mkr i V64 omsättning. Spontant känns det inte särskilt bra.

1. Det var jackpot en gång förra veckan. Då var omsättningen över 8 mkr.
2. Senast det var jackpot en måndag den 2 februari. Då var V64 omsättningen 8,6 mkr.

Men fler än vanligt som torskade pengar i helgen tack vare dubbla V75 omgångar och där igår bara 26 procent av pengarna gick tillbaka till spelarna så det är nog inte riktigt rätt att jämföra ännu.

Dagens dubbel borde normalt få ett lyft när dom loppen nu ska direktsändas i TV4. Ska där dessutom sitta en spelexpert som tittarna kan rygga så finns potential helt klart till att DD får ett lyft.

Ja det stiger nog, det var brutalt dålig sport idag och de flesta var nog inte med på att spelstopp flyttats fram. Mig själv inkluderat som tänkte skippa omgången eftersom jag jobbade till 18.30 men sen råkade få syn på att de flyttat fram. Ska bli intressant att se om det blir någon effekt. Personligen tror jag på det, man kan landa lite mer efter jobbet för att sen kanske kolla inför omgången och spela. Annars blir det lite allt på en gång där vid 17-19.

Manprinsen 2015-03-02 20:41

Veni Vidi Vici Karsk ska jag lira nästa gång!

Stekel 2015-03-02 20:43

Citat:

Ursprungligen postat av Liljendahl (Inlägg 412786)
onyx bi mot goop finska nyförvärv känns väl som en stenklar dd på förhand???

Skulle säga att det är fantastiskt dåligt odds på den komben. En häst som visserligen har kusk och läge men som inte vunnit på över 1 år/10 starter, sen en häst med bakspår som efter vila ska starta över lång distans och dessutom varit struken för hälta inför tilltänkta comebacken. Bara minus över hela linjen och komben 6ggr. Nejdu, tillbaka till ritbordet!

Voltstart 2015-03-02 20:44

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 412788)
Veni Vidi Vici Karsk ska jag lira nästa gång!

Nä, gör inte det! Detta var en bluffseger. Är jag rätt ganska övertygad om. Till högt odds går det ju alltid att lira förstås...:evilgrin39:

Manprinsen 2015-03-02 20:47

Citat:

Ursprungligen postat av Liljendahl (Inlägg 412786)
onyx bi mot goop finska nyförvärv känns väl som en stenklar dd på förhand???

3:an i avd 6 är intressant, klarar distansen också till skillnad från 2:an som garanterat kommer bli blöt.

Liljendahl 2015-03-02 20:48

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 412789)
Skulle säga att det är fantastiskt dåligt odds på den komben. En häst som visserligen har kusk och läge men som inte vunnit på över 1 år/10 starter, sen en häst med bakspår som efter vila ska starta över lång distans och dessutom varit struken för hälta inför tilltänkta comebacken. Bara minus över hela linjen och komben 6ggr. Nejdu, tillbaka till ritbordet!

tror att Goops nya är överlägsen. Vart riktigt bra i finland och goop är ju en bra mkt duktigare tränare en fintomtarna på andra sidan sjön :) Skippar dd o lirar vinnare/tviling osv då

trance_error 2015-03-02 20:51

Spelvärde spikar, och goop ligger lågt, hur ska detta sluta. De toy zena.

Manprinsen 2015-03-02 20:51

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 412790)
Nä, gör inte det! Detta var en bluffseger. Är jag rätt ganska övertygad om. Till högt odds går det ju alltid att lira förstås...:evilgrin39:

Såg bara sista 800 av loppet. Med tanke på spurten den la an så måste dom ha promenerat genom löpet? Obegripligt att 1:an slocknar isåfall :)

Stekel 2015-03-02 20:52

Citat:

Ursprungligen postat av Liljendahl (Inlägg 412794)
tror att Goops nya är överlägsen. Vart riktigt bra i finland och goop är ju en bra mkt duktigare tränare en fintomtarna på andra sidan sjön :) Skippar dd o lirar vinnare/tviling osv då

Hörde på liven nu av Björn själv att han inte kändes så värst uppåt för dagen, pekar rätt hårt mot passivt upplägg då och då minimeras vinstchanserna även om hästen nu skulle vara bättre än han känns. Var på vippen att jag streckade den från början och nu känns det som ett streck rätt ner i sjön.

Manprinsen 2015-03-02 20:54

Jaha god natt... nu rök jag i alla fall. Så jävla korkat av Andersson när han ser att Uffe inte tänkt släppa... :idiot:

Icewinner 2015-03-02 20:55

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 412800)
Jaha god natt... nu rök jag i alla fall. Så jävla korkat av Andersson när han ser att Uffe inte tänkt släppa... :idiot:

Japp, fattar inte riktigt varför han skulle slänga bort loppet ännu mer bara för han missa ledning :p

Tamuli 2015-03-02 20:57

Tack för den Goop :)

trance_error 2015-03-02 20:57

Skulle spela 2,6 tvilling. Men råkade köra 2,7 och den gick in :)

olle 2015-03-02 20:57

Björn Goop vann avd 3 minst lika mycket som hästen. Otroligt vad han får till styrningarna perfekt.

Manprinsen 2015-03-02 20:57

Jag hade kunnat satsa hus och hem med varvet kvar på att Goop vinner...

Fan så leds man blir på kuskar som inte kan köra. Att hästjäveln dessutom är med och fajtas ända in är ju ett överbetyg på hästens prestation trots kusken.