Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Jägersro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23332-v64-jaegersro/)

hoola 2015-03-03 22:12

Travtjänsten,Spelvärde,Snoken,Ögat,Spelarservic e m.fl. höjs till skyarna,när de vinner , vill säga.Men det kan också gå fullständigt åt helvete för en sån som Stefan Jönsson på Travnet som det skriks om här på Sharps.Som idag. Inte ens fyra rätt trots att den gav 158 kr. Sex system för totalt 2163 kr och tre dubblar för 1000 kr.Spikarna gick inte in,skrällbuden levererade inte - nattsvart.För mig med som följde hans tips.

enstahill 2015-03-03 22:38

Jönsson kan hålla sig till sin blogg på travnet och fortsätta skriva om sin familj m.m. Tips o rank kan han inte!

Voltstart 2015-03-03 23:01

Det var hårda ord runt Jönsson. Tippar ni inte baserat på era egna intryck av hästarna?

Det finns flera duktiga och kunniga tipsskribenter på Travnet. Där är tipsen gratis, så dumt att gnälla. De håller oftast väl så hög nivå jämfört med de som tar betalt för tipsen, helt klart.

Grejen är väl att de förhoppningsvis ska vara till hjälp emellanåt och kanske uppmärksamma dig som tippare på saker du själv ej varit uppmärksam på?
Att helt ta rygg ser jag enbart som korkat...

______

Imorrn kommer ett av mina favoritkallblod ut:
8 Stöten i V4:1 vid lunch. Det har varit mycket galopper senaste tiden och sist tyckte jag ej hästen räckte till riktigt(orken?). Hästen verkar alltjämt ha bra fart för klassen, så ett roligt streck?

I avdelning 4 har jag börjat jaga 12 Julio Gold för ny vinst. Bra sist och har fart för att bärga en vinst inom en snar framtid? Det är dock knappast en stjärna, men var finns sådana att finna här?

2 Olympia Hammering är en högrest och fin häst. Alldeles yr i bollen, men bildskön och tar rejäla kliv. Lär springa runt 16-tid om det behövs och lär knappast bli mycket spelad.:)

hoola 2015-03-03 23:27

[QUOTE=Voltstart;413105]Det var hårda ord runt Jönsson. Tippar ni inte baserat på era egna intryck av hästarna?

Det finns flera duktiga och kunniga tipsskribenter på Travnet. Där är tipsen gratis, så dumt att gnälla. De håller oftast väl så hög nivå jämfört med de som tar betalt för tipsen, helt klart.

Grejen är väl att de förhoppningsvis ska vara till hjälp emellanåt och kanske uppmärksamma dig som tippare på saker du själv ej varit uppmärksam på?

Har inte sagt att jag helt tog rygg - det har jag inte råd med! Dock är jag observant på hans skrällbud och spikar likaså hans DD - förslag.Jag hade Johan U. i första DD (till skillnad från Jönsson) men inte fadern i andra t.ex.
Idag hade dock Jönsson en nattsvart kväll.

olle 2015-03-03 23:43

[QUOTE=hoola;413110]
Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 413105)
Det var hårda ord runt Jönsson. Tippar ni inte baserat på era egna intryck av hästarna?

Har inte sagt att jag helt tog rygg - det har jag inte råd med! Dock är jag observant på hans skrällbud och spikar likaså hans DD - förslag.Jag hade Johan U. i första DD (till skillnad från Jönsson) men inte fadern i andra t.ex.

Men titta på sista V64 loppet där Jönsson hade skrällen Elmer Gold som etta. Den var inte långt från segern efter sin vassa avslutning. Titta på starten där det blev stora positionsproblem och Ingves fick backa sig sist. Hade den hamnat bättre till då hade det nog varit vinnaren. Den var 7 procentare och Jönssons enda A häst i loppet.

Voltstart 2015-03-03 23:53

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 413110)

Skönt att höra du tippar efter egen skalle.
Det har alltid framgått av dina kommentarer på forumet att du tillhör gruppen som gör så.

Om du ska spela V5 imorrn på Solvalla, så kolla in Redéns 6 I´m Just A Sund i avdelning III.
Jag blev imponerad av debuten. Vinnaren var minst lika fin fast av speedigare sort. Det ska till en bra häst emot för torsk är min känsla.
(En riktigt bra häst! Trinidad As som vann såg ut som en skjutare, så ingen skam åka dit.):yes:

Viroid 2015-03-04 06:12

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 413110)

Vem har aldrig haft en nattsvart speldag?

robfri 2015-03-04 07:09

Citat:

Ursprungligen postat av enstahill (Inlägg 413101)
Jönsson kan hålla sig till sin blogg på travnet och fortsätta skriva om sin familj m.m. Tips o rank kan han inte!

Nä för är man "expert" MÅSTE man vara rätt på det varje gång.

Haha, du kan inte mkt om spel du gosse misstänker jag.

Helge 2015-03-04 09:21

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 413126)
Nä för är man "expert" MÅSTE man vara rätt på det varje gång.

Haha, du kan inte mkt om spel du gosse misstänker jag.

Nej, jag blir lika förvånad varje gång jag läser liknande inlägg. Otroligt..

Solo 2015-03-04 09:40

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 413139)
Nej, jag blir lika förvånad varje gång jag läser liknande inlägg. Otroligt..

Vilken underbar förståelse för vad spel handlar om. :lol:
Nej, det är bara i Sydafrika och inom Paribet som man vinner med 100% säkerhet. :cheers:

Sen var dragen inte sååå iskalla som det kan bli ibland även för den bäste. Målfotoförslust på spiken och galopper. Men visst, den som följde rakt av blev inte rik denna gång.