![]() |
Citat:
Jag saknar känsla för loppet. I lopp 4 kan 1 Kattens Chamsin vara ett sunt platsspel om bra odds. Hästen trodde jag på en hel del senast men var bedrövligt svag. Innan dess riktigt bra insatser vid flera tillfällen. Mot bra hästar också. Nu rycks skorna bak, så lite småintressant tycker jag. Kan spurta.:popcorn: |
Kompletterar med en liten V4:a
1) Alla 2) Spik 6 - Tror fortfarande på S&S, men banan är ju lite klurig. 3) Spik 11 - Krossar allt! (?) 4) 3,9 - Nöjer mig med dessa på V4. |
Synd att Pelle fick upp farten så sent på femman.
|
Citat:
|
Jäklar så fint Mattias prickade starten från spår 8, IDA var riktigt bra !
Bra jobbat Djuse.. fick fina 5ggr på bet 365 på Vinnnar spelet |
Citat:
Vad ska vi då hålla på nu? ____ Vad gäller Kattens Chamsin så har den inte öppnat någonting. Känns allt mer som ett tveksamt spel. Nä, jag skulle nog ha avstått. Red: I min "bok" har jag antecknat 11 Åhlunda Survivor som en möjlig framtida skräll. En häst av stort format som har visat lite i skymundan. Senast var det övermakten emot, känns svårt idag också. Jag håller tummarna! |
Citat:
Och då är vi halvvägs på LD och streckspelen! :cheers: |
Viktigt!!! 2 av 3 spikar nu ;)
Ger mig fan på att 11 vinner nästa för jag spikade 7 på allt skrik istället ;) (Har dock garderat lite med LDn) |
Jetspirit satt fint som spik men självklart missade jag 8an i första v4-avdelningen, trodde inte så mycket på den från dåligt spår men den var mkt bra :)
Får jobba in LD nu istället! 7,11 kvar i LD-2 nu, blir inte så bra odds om den går in men alltid något :) |
Citat:
Nu får ingen annan kamma hem detta loppet :KO: 3:an ska galoppera sju gånger om, tackar. |
Ganska nervöst med 1,3 i Lunch Dubbelns andra avdelning :drunk:
avd.1 - 3, 6 avd.2 - 1, 3 Men nu får inte oddsen sjunka nå mer! Haha |
Citat:
|
Citat:
Vilka har du kvar i LD-2 för att få in LD? :) |
Fick me den
Registrerat spel Datum: Fredag 2015-03-06 Bana: Solvalla Spelform: Lunch Dubbel, omg. 128 Avd Ordinarie hästar 1 6 Jetspirit 2 3, 7, 10 Vadet gäller startnummer 3 x 34,00 kr Totalt: 102,00 kr Registrerat spel Datum: Fredag 2015-03-06 Bana: Solvalla, omg. 21 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 3, 6, 7, 8, 12 2 6 Jetspirit 3 3, 7, 10, 11 4 4, 9 Vadet gäller startnummer 40 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 80,00 kr |
Citat:
7, 11 på V4 11 på LD (spelades rak 6-11 igår) |
Nu börjar mina galopper... som vanligt när det börjar dra ihop sig..
Varför i helvette skulle man ändra spik på det pisssnacket av Malmroth.. Dummaste man kan göra ut alla spelmässiga aspekter, haha |
Skulle kört spik på Operating Limit, hade bra känsla på den :) Jormas styrning slutade 2a till slut va? :)
|
Citat:
Jag gillar ju trots allt inte Jorma heller, så spikar jag han på V65 haha och ryker på det! :idiot: Red: Man ska inte klaga när något spel sitter. Ska vara glad för det lilla. Förlåt. Lär mig fan aldirg, blir aldrig nöjd :D haha |
3,4,9 nu i sista då, någon av de ska väl sätta nosen först!
|
Citat:
|
8,84 i odds på Lunchdubbeln, ändå hyfsat bra tycker jag :) :cheers:
|
Tror många att 5 Teeter Totter vinner lopp 7? Såg den senast och den ser i alla fall ut att vara något alldeles extra :)
Men om nu Teeter Totter inte skulle ta det så tycker jag att både 2 Scully's Girl och 7 Trinidad As har bra chans att ta hem loppet till fina odds med ;) |
Citat:
Har ingen koll på hur stallet ser på Scotch Whiskey. Däremot brukar ju inte Hultman ha kvar hästar speciellt länge som man inte tror på/lyckas. Felfri är den säkerligen tillräckligt bra för att kunna vinna. Ser ut att finnas en del i hästen. Tom Tom Del Sauro var ju hårt spelad mot Bering senast så det är nog inte ens så dålig häst heller. Spelar inget i det loppet utan tittar på det för framtiden. |
Oj, blev det ändå 52 kr på 5 rätt, då vart jag ju bara 8 kr back på min femma haha :P
|
Bryter i princip hela upploppet men växlar ner dom ändå. Härlig speed. :cheers:
|
Citat:
Att tänka på är att redan vid systemstorlekar från 1000kr och uppåt så händer det att utdelningen från 5orna överstiger värdet på 6 rätt. Att spela Endast V6 på stora system är inte så fiffigt som man skulle kunna tro. |
Citat:
|