![]() |
Citat:
Vad ska vi då hålla på nu? ____ Vad gäller Kattens Chamsin så har den inte öppnat någonting. Känns allt mer som ett tveksamt spel. Nä, jag skulle nog ha avstått. Red: I min "bok" har jag antecknat 11 Åhlunda Survivor som en möjlig framtida skräll. En häst av stort format som har visat lite i skymundan. Senast var det övermakten emot, känns svårt idag också. Jag håller tummarna! |
Citat:
Och då är vi halvvägs på LD och streckspelen! :cheers: |
Viktigt!!! 2 av 3 spikar nu ;)
Ger mig fan på att 11 vinner nästa för jag spikade 7 på allt skrik istället ;) (Har dock garderat lite med LDn) |
Jetspirit satt fint som spik men självklart missade jag 8an i första v4-avdelningen, trodde inte så mycket på den från dåligt spår men den var mkt bra :)
Får jobba in LD nu istället! 7,11 kvar i LD-2 nu, blir inte så bra odds om den går in men alltid något :) |
Citat:
Nu får ingen annan kamma hem detta loppet :KO: 3:an ska galoppera sju gånger om, tackar. |
Ganska nervöst med 1,3 i Lunch Dubbelns andra avdelning :drunk:
avd.1 - 3, 6 avd.2 - 1, 3 Men nu får inte oddsen sjunka nå mer! Haha |
Citat:
|
Citat:
Vilka har du kvar i LD-2 för att få in LD? :) |
Fick me den
Registrerat spel Datum: Fredag 2015-03-06 Bana: Solvalla Spelform: Lunch Dubbel, omg. 128 Avd Ordinarie hästar 1 6 Jetspirit 2 3, 7, 10 Vadet gäller startnummer 3 x 34,00 kr Totalt: 102,00 kr Registrerat spel Datum: Fredag 2015-03-06 Bana: Solvalla, omg. 21 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 3, 6, 7, 8, 12 2 6 Jetspirit 3 3, 7, 10, 11 4 4, 9 Vadet gäller startnummer 40 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 80,00 kr |
Citat:
7, 11 på V4 11 på LD (spelades rak 6-11 igår) |
Nu börjar mina galopper... som vanligt när det börjar dra ihop sig..
Varför i helvette skulle man ändra spik på det pisssnacket av Malmroth.. Dummaste man kan göra ut alla spelmässiga aspekter, haha |
Skulle kört spik på Operating Limit, hade bra känsla på den :) Jormas styrning slutade 2a till slut va? :)
|
Citat:
Jag gillar ju trots allt inte Jorma heller, så spikar jag han på V65 haha och ryker på det! :idiot: Red: Man ska inte klaga när något spel sitter. Ska vara glad för det lilla. Förlåt. Lär mig fan aldirg, blir aldrig nöjd :D haha |
3,4,9 nu i sista då, någon av de ska väl sätta nosen först!
|
Citat:
|